Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eto bravo, to je poslovna priloznost sam zgant se je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam re?itev za pokanje v Bose oja?evalcih...popravilo stane 150?...

 

lp

Jerry

 

 

lahko mal vec podatkov, pac iz kje si? ali avto pripeljemo al sam ojacevalec, itd..

www.trziskisladoled.si

  • 1 mesec kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Se opravi?ujem se bil odsoten.

Ja popravljam jih,sem iz Ljubljane rabim pa samo oja?evalec.

 

Lp

Jerry

041/381-339

Jerry

si ?e zagret za popravilo?

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

dobil kondenzatorje jih zamenjal in ugotovil da niso krivi :( KAALman si ti dobil kak odgovor od bose?

 

 

Ob prebiranju teme mi ni dalo mira da nebi malo pobrskal po nemskem forumu:

 

 

http://www.motor-talk.de/forum/modell-gh-ausfall-bose-system-lautsprecher-klopfen-bei-offener-fahrertuer-t4507772.html

 

 

Isti problem kot pri vseh, ampak razlika v kondenzatorjih ki so vgrajeni. Baje da so specialni kondenazatorji na tem ojacevalcu ki zdrzijo cirka  1000h, kar je po izracunu nanaselo cirka na 5-6 let.

 

 

Mogoce kdo proba in zadeva deluje, upam da sem lahko kaj pomagal.

 

Kompatiblini kondenazorji naj bi bili tudi :   Panasonic FC Alu Kondensator, Elko radial 2200?F, ?20% / 25 V dc  ( Panasonic-EEUFC1E222S)

 

Najdete jih na:

 

 http://at.rs-online.com/web/p/aluminium-elektrolytkondensatoren/0571858/?searchTerm=EEUFC1E222S&relevancy-data=636F3D3226696E3D4931384E4B6E6F776E41734D504E266C753D6465266D6D3D6D61746368616C6C7061727469616C26706D3D5E5B5C707B4C7D5C707B4E647D2D2C2F255C2E5D2B2426706F3D313326736E3D592673743D4D414E5F504152545F4E554D4245522677633D424F5448267573743D454555464331453232325326

 

RS Best.-Nr. 571-858

 

 

Mogoce kdo proba in zadeva deluje, upam da sem lahko kaj pomagal.

 

Ker 800? za ojacevalec je presneto veliko!!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Glede na to, da sem ravno naro?il 2-din avtoradio in ?akam za menjavo, me zanima v ?em je fora,da se tako trudite popravljati oja?evalec. Ker za isti denar, ki ga jerry vzame za popravilo, dobi? ?e nov oja?evalec.

Al pa si narobe predstavljam in sama menjava ni tako preprosta? sramezljiv

Napisano

Glede na to, da sem ravno naro?il 2-din avtoradio in ?akam za menjavo, me zanima v ?em je fora,da se tako trudite popravljati oja?evalec. Ker za isti denar, ki ga jerry vzame za popravilo, dobi? ?e nov oja?evalec.

 

Al pa si narobe predstavljam in sama menjava ni tako preprosta? sramezljiv

 

Zato, ker je to moja stroka in me zelo zanima, katera komponenta se po 8 letih odlo?i, da za?ne hebat.. ;) pa rad bi obdr?al original avtoradio ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ok, kon?no sem do?akal nove komponente in moj Bose spet ?pila, tako kot mora :) ?e povzamem mojo raziskavo, je vzrok okvare pregretje LDO, ki na svojih izhodih ne daje ve? napetosti 1.25V in 3.3V za napajanje DSP. Posledi?no se za?ne ?udno obna?at tudi DSP, ki v kon?ni fazi odpove. Po zamenjavi teh dveh komponent zadeva spet deluje ;) Velikokrat omenjeni kondenzatorji (v ve?ini primerov) niso krivi.   

 

lp

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ok, kon?no sem do?akal nove komponente in moj Bose spet ?pila, tako kot mora :) ?e povzamem mojo raziskavo, je vzrok okvare pregretje LDO, ki na svojih izhodih ne daje ve? napetosti 1.25V in 3.3V za napajanje DSP. Posledi?no se za?ne ?udno obna?at tudi DSP, ki v kon?ni fazi odpove. Po zamenjavi teh dveh komponent zadeva spet deluje ;) Velikokrat omenjeni kondenzatorji (v ve?ini primerov) niso krivi.   

 

lp

 

 

A to je ta cip za DSP :  DSPB56374 ..ne vem kateri pa je LDO, ce ti ni odvec..predvidevam da je stabilizator ST2L05-3300, nisem pa preprican. 

 

Sicer pri meni Bose se deluje brez problemov, ampak nikoli ne ves :D 

Napisano

A to je ta cip za DSP :  DSPB56374 ..ne vem kateri pa je LDO, ce ti ni odvec..predvidevam da je stabilizator ST2L05-3300, nisem pa preprican. 

 

Sicer pri meni Bose se deluje brez problemov, ampak nikoli ne ves :D 

 

ja, LDO je ST2L05-3300 z dvema izhodoma. Malo ga je edino problem zamenjat, ker ima pine na spodnji strani in malo ob straneh. Brez vro?ega zraka ga te?ko odstrani?..

 

LP

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo zadeva je utihnila. In zdej morem nekak popravit. Kar naenkrat je vse postalo tiho.. a je kdo najdu resitev za to?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Evo zadeva je utihnila. In zdej morem nekak popravit. Kar naenkrat je vse postalo tiho.. a je kdo najdu resitev za to?

ja, v graben.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.