Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda bo v ?enevi predstavila koncept Mazda HAZUMI, ki pa nakazuje kak?na bo Mazda2.

 

Ravno tako bo predstavljen novi 1,5 Skyactiv clean diesel. (tehni?nih podatkov ?e zaenkrat ni)

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2014/02...motor-show.html

 

Objavljena slika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Verjamem, da bo kar izstopala v svojem segmentu. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ob vseh teh ?udnih jaj?kih k prihajajo (Twingo III, P108, C1...)

Je tale kar prijetna po?ivitev...

 

Objavljena slika

Podpis.png

 

Napisano

Sicer v primerjavi z renojevimi, pi?ojevimi in ostalimi podobnimi majhnimi jaj?ki res ne zgleda slabo, je pa vse bolj jasno da bo tud ND prakti?no identi?na ostalim sestricam/sestri?nam, le brez strehe in z zadnjim pogonom :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

mo?no mo?no dvomim, da je to kon?na verzija - predvsem notranjost.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mazda zelo hitro napreduje po stopinjah audi-ja

Katerga koli pogleda? vsi so enaki,tako se dogaja s temi jajci.

Pogleda? 6-ko,3-ko,cx5-ko vse je ratalo enako sranje :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Notranjsot tudi jest mislim da ne bo tak?na, pa zunanjost bodo pomoje tudi malo bolj klasi?no naredili in ne tako drzno,?portno. Konec koncev sem prepri?an da niso ciljni kupci samo 20let stara populacija, ampak predvsem kot opa?am voznice dvojk med 20-50let. Notranjost bo pa po mojem mnenju podobna kot v novi trojki.

Napisano

Po ogledu film?ka je zelo zanimiva zunanjost, ampak se mi zdi, da bo tablica spet name??ena v maski noter kar pa v bistvu pokvari vso estetiko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ogledala bodo zagotovo druga?na, prav tako notranjost, v to sem prepri?an. Zame je trenutno Clio merilo lepote v tej klasi in upam, da se mu 2-ka pribli?a, ?e ga ?e ne izpodrine. :rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

lepa ta mzdurina 2 :rispekt: lp ale?  :D  :lol:

Napisano

made in mexico :), kot prva ostale sledijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

made in mexico :), kot prva ostale sledijo

 

Nevem, ce bo to drzalo... japonci pravijo drugace >> http://www.mazda.com/publicity/release/2014/201407/140717a.html

 

HIROSHIMA, Japan?Mazda Motor Corporation today unveiled the all-new Mazda2 (known as Mazda Demio in Japan). Production of the model, which has been fully redesigned for the first time in seven years, has begun at Mazda's Hofu Plant No. 1 in Yamaguchi, Japan. Following the Mazda CX-5, Mazda6 (Atenza in Japan) and Mazda3 (Axela), the all-new Mazda2 is the fourth in Mazda's line-up of next-generation models which adopt the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. The all-new Mazda2 will be rolled out in global markets starting from Japan this autumn.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To torej pomeni, da se je treba teh modelov izogibat... Ker to niso vec "taprave" Mazde :) ... Cudno, da se po polomu z enim modelom v preteklosti (nevem ali je bila Mazda 2 ali Demio,... ki je bil kakovostno precej slabsi kot tisti, ki narejeni na japonskem) spet odlocajo za tak korak... Ocitno denar oz. zmanjsevanje stroskov prevlada ...  :ninja:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo te Mehi?ke so namenjene za Ameri?ki trg pa ?e tam bodo pokrivali z njimi 30% prodaje. V Evropo pa dobivamo iz Japonske.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo te Mehi?ke so namenjene za Ameri?ki trg pa ?e tam bodo pokrivali z njimi 30% prodaje. V Evropo pa dobivamo iz Japonske.

po infu Cosmosa BTC bo za ves trg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.