Skoči na vsebino

mazda 3 2014


Priporočeno sporočilo

To te?avo imam tud jz sam ne tak glasno :angry:

 

Upam da vsaj tega nimam. Nisem bil pozoren na to morm prevert :blink:

 

Evo porodne te?ave so se za?ele kazat upam da jih ne bo preve?..... :glare:

 

Si peljal kaj na servis pokazat? Avtorju videa so ga zgleda lepo zrihtali in nima ve? te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater mate PREVE? ?ASA, to je za US modele, ki jih DELAJO V AMERIKI, "na?e" delajo na JAPONSKEM.

 

Kdo opazi razliko ???

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater mate PREVE? ?ASA, to je za US modele, ki jih DELAJO V AMERIKI, "na?e" delajo na JAPONSKEM.

 

Kdo opazi razliko ???

 

 

 

ahmmm... jz je ne opazim. kaj ma to veze z pokanjem v armaturki in kje je izdelana? sam pra?am ne se jezit..:):harhar::rozico::party0035:

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ahmmm... jz je ne opazim. kaj ma to veze z pokanjem v armaturki in kje je izdelana? sam pra?am ne se jezit..:):harhar::rozico::party0035:

 

 

Izkusnje kazejo, da so tiste zadeve, ki so sestavljene na japonskem, bolj kakovostno sestavljene ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso trojke in bodo?e dvojke izdelane v Mehiki. Tako pi?e v novem Avtomagazinu pri predstavitvi nove CX-3, ki jo bodo tudi izdelovali v Mehiki v novi Mazdini tovarni, ki ?e ne dosega potrebnih kapacitet.

 

Naj nekdo, ki ima novo trojko pogleda, kje je izdelana.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso trojke in bodo?e dvojke izdelane v Mehiki. Tako pi?e v novem Avtomagazinu pri predstavitvi nove CX-3, ki jo bodo tudi izdelovali v Mehiki v novi Mazdini tovarni, ki ?e ne dosega potrebnih kapacitet.

 

Naj nekdo, ki ima novo trojko pogleda, kje je izdelana.

 

Vse trojke za SLO trg so delane na Japonskem. Tudi moja. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e ampak saj gre za isti model avta.. Mo?no je da so potem tud podobne te?ave ne glede kje jih izdelujejo... :macek:

 

 

Ce ga nekje bolj slampasto sestavljajo... Ne more biti ista kakovost... Ceprav gre za isti model... Kolega je imel Hondo Civic, ki so jo sestavljali v Evropi... Pa je rekel, da je bilo polno crickov... Potem je kupil raje Acorda, ki je bil sestavljen na japonskem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ga nekje bolj slampasto sestavljajo... Ne more biti ista kakovost... Ceprav gre za isti model... Kolega je imel Hondo Civic, ki so jo sestavljali v Evropi... Pa je rekel, da je bilo polno crickov... Potem je kupil raje Acorda, ki je bil sestavljen na japonskem...

 

 

 

Razumem kar si napisal.. Hoto sem povedat da obstaja mo?nost dolo?ene napake ?e v samem konceptu vozila... v tem primeru ?kripanje v desnem kotu armaturke... ista napaka razli?ni trg razli?ne tovarne kjer izdelujejo avto..

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes naslednja te?ava... Ko sem ?el domov iz ?ihta sem pri?gal avto pa ?akam da se radio na?ge je ostal pri mazdinem znaku... zgleda da se je obeso :P... jutri grem na servis da zrihtajo mo?no da je programska oprema... nekje sem bral o te?avi pri drugih lastnikih pa je bil vzrok pri programski opremi no kakorkoli javim kaj bodo povedali o tem....

lep dan...

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako radio so mi usposobli nazaj... Odklopli so akumulator ter priklopli nazaj in stvar deluje zaenkrat... v ponedeljek grem ?e na posodabljanje mislim da radia baje se morajo vse nove mazde posodobit ter v zvezi z pokanjem v stebri?kih a. to je to zaenkrat. javim kako bo..

lp.

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jah, ocena pač - dokler ne ponovim z ICE, je samo ocena. Ampak glede na to, koliko je bilo prehitevanj, vožnje po hribih, stanja in cijazenja v kolonah - veliko je bilo situacij, ki "dinozavru" niso v prid. Zgolj na relaciji bi verjetno šlo s 6-6,5, ampak vse skupaj pa ni šans. Je 7,5-8 kar realna ocena porabe.
    • Fascinantno,  koliko energie za prepričevanje en drugega v svoj prav, js pa še kr berem, ko kak tabloid, jao mene. Očitno bo zdaj še kar nekaj elektrike preteklo, preden se bo EV organsko razširil nad celotno populacijo, navdušenci že imajo vsak svoj model, zdej bo pa bolj zanimivo.   @dvorjan Kako si tako prepričan koliko bi ti mazda popila na tem istem potovanju? Ni druge, boš moral še enkrat it peljat, pa na koncu pokazat povprečno 48 km/h, pa da se vidi kolko bo pila. Jst na svojem dinozavru še nikoli nisem mel nad 7,5 kadarkoli sem šel  na daljše izlete, tk da težko vrjamem da z trojko nebi  nebi šlo pod to, brez naporov.
    • Saj je vse lepo in prav z EV, je pa še kar precej če-jev in nekih predpostavk, ki se morajo izpolniti , da je vožnja nekako primerljiva z ICE..Kar se tiče logistike, ipd..   Je šel znanec  s službenim EV audijem na Dunaj, je rekel nikoli več. Toliko enega dodatnega sranja in letanja z iskanjem polnilnice da je joj. Pride do hotela, ki je bil malo izven mesta, valda avto je treba napolnit, vse polnilnice zasedene. Nato ob 10 zvečer nazaj v mesto, poiskat prosto polnilnico, s taksijem nazaj v hotel..Zjutraj isto v obratni smeri.  Potem pot nazaj v SLO in takoj naprej na balkan...vmes je treba seveda spet polnit in vsa povezana logistika s tem.   Hočem rečt, hitro se lahko kaj zalomi - infrastruktura še ni tam kjer bi morala biti - vprašanje če sploh bo kdaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.