Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot vgraditelj plinske instalacije na vajpru sedaj poizku?am napako, ki se je diagnozirala kot napaka na ventilih motorja zaradi uporabe plina ob pomanjkanju dodatnega mazanja (flashlube), reklamirati pri vgraditelju.

 

Vgraditelj je G1, znan slovenski proizvajalec in vgraditelj plinskih instalacij, s katerim so uporabniki zadovoljni.

 

Glede na to, da je bila instalacija uporabljena v skladu z navodili, ter redno servisirana menim, da je najin zahtevek upravi?en, in pri?akujem, da zadevo re?imo brez zapletov

 

Namen teme ni pribijanje proizvajalcev na steno, ampak re?itev problema, saj lahko tudi izkaz podpore uporabnikom poka?e zakaj do dolo?enega vgraditelja.

Namre? imeli smo ?e kar nekaj primerov slabe podpore nekaterih vgraditeljev, ki jih ne bomo imenovali. Dobre pohvalimo, slabe izku?nje pa se tako kot dobre same prenesejo med uporabniki.

 

Torej kronologija:

- vgradnja sistema l2011

- redni servis 2012

- redni servis 2013

- redni servis 02/2014

- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja zelo kmalu ob mrazu po zadnjem servisu

- diagnoizranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)

- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih

- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum

- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje

 

5.3.2014 Klic na G1

10.3.2014 poslan dopis na G1 po pogovoru

11.3.2014 poslane slike odprtega motorja

 

?akamo odgovor, oz njihovo mnenje.

Sam sem predlagal, da bi bilo po?teno kriti stro?ke popravila, KI NISO VELIKI, in ob tem na? uporabnik MX5ke pride naknadno k njim na vgradnjo flashlube-a.

 

?e enkrat, izkaz podpore lahko pomeni nekaj kar bomo iskali tudi v naprej.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da bo ?e malo bolj to?na kronologija, dopi?em ?e okvirno ?t. prevo?enih s plinom, ker so se prve te?ave najprej pri?ele malo pred rednim servisom v 2013 z manj?im nihanjem obratov, ampak ?e ni bilo zelo opazno.

 

Torej kronologija:

- vgradnja sistema l2011 -0km

- redni servis 2012 -22.000km

- prva nihanja obratov hladnega motorja -40.000

- redni servis 2013 -41.000km

- ve?ja nihanja obratov hladnega motorja -50.000

- redni servis 01/2014 -60.000km

- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja -61.000km

- diagnoziranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)

- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih

- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum

- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje

 

 

Kot opomba je na mestu tudi to, da so bili pri G-1 do sedaj vedno profesionalni, saj sem pred zadnjim servisom opazil, da se pod uparjalnikom ob?asno nakaplja malo antifriza in so zadevo uredil brez dodatnih stro?kov, tako da pohvalno spo?tujejo garancijske pogoje. :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Upam, da re?ite brez zapletov in kakr?nih koli stro?kov, s tem bodo dejansko pokazali, ?e so "mo? beseda" :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eh , ko tole berem, sem vesel ,da sem ?el nazaj na bencin.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Gasper, prosi prosim Simona za porocilo.

 

G1 - g. Jurij Kercmar:

Spo?tovani,

 

 

 

v podjetju se resni?no trudimo zagotavljati najvi?jo raven storitev in nam je mnenje na?ih strank izjemno pomembno, zato vsakemu problemu pristopamo z izjemno resnostjo. Da bi Va? problem lahko kvalitetno analizirali, potrebujemo kvalitetno tehni?no poro?ilo iz katerega bo bistveno bolj jasna slika okoli??in ?kodnega dogodka. Nikakor si ne ?elimo prehitro zaklju?evati svojih mnenj, pa ?eprav iz dosedanjih informacij menimo, da z omenjenim ?kodnim dogodkom nikakor ne moremo biti povezani saj omenjeni tip motorja ( B6 ) ne potrebuje sistema za dodatno mazanje ventilov in bi z vgradnjo le tega lahko nepotrebno uplivali na katalizator. Prosimo Vas torej, da nam posredujete tehni?no poro?ilo in z veseljem ga bomo preu?ili.

 

 

 

Lep pozdrav,

 

 

 

Jure

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ga?per, evo simpl re?eno - sam si kriv, ker si ventile ven jemal in jih kuril v pe?ici. Drugi? tega ne po?ni ve?, OK? :whatever:

 

 

:jezicek:

33112_1.png

Napisano

Ga?per, evo simpl re?eno - sam si kriv, ker si ventile ven jemal in jih kuril v pe?ici. Drugi? tega ne po?ni ve?, OK? :whatever:

:jezicek:

 

Pa tko rad to po?nem.. :(

 

Ok hvala Jure, posredujem Simonu, da to ?e s tehni?nem nare?jem objasni..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa tko rad to po?nem.. :(

 

Ok hvala Jure, posredujem Simonu, da to ?e s tehni?nem nare?jem objasni..

 

?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.

?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni mi ?isto jasno po katerem kopitu to?no se odlo?ijo kateri tip motorja rabi dodatno mazanje in kateri ne? Edino kar ma?e ventile ?e ni bencina so potem oljni hlapi, ki pridejo ponavadi iz pokrova motorja ali pa kaka podobna recirkulacija (ki ponavadi zapaca loputo, sesalni kolektor itd...). Mogo?e to?

Napisano

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

 

js isto pravim. To ni al je treba al ni treba, to se mora!

Napisano

?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.

?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.

 

?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.

Ni mi ?isto jasno po katerem kopitu to?no se odlo?ijo kateri tip motorja rabi dodatno mazanje in kateri ne?

 

Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

 

js isto pravim. To ni al je treba al ni treba, to se mora!

 

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator, ?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..

 

No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni :angry:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator

 

tega pa tak al tak ne rabi? :D

Napisano

To sicer dr?i, da je ?ist odve? :D ampak sj ve? kk je..tud avto tehni?no gledano ne rab tablc, zato da se voz po cest :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To o skurjenem katalizatorju, je po mojem razmi?ljanju nekoliko sporno. ?e dodatno mazanje kuri katalizatorje, potem kuri vse, tudi tiste, za katere je dodatno mazanje obvezno. Kaj bi ?ele rekli tisti, ki jim ma?ine rabijo pove?ane koli?ine olja? Noben se tu ?e ni ?alil, da mu je pove?ana poraba olja, ki je verjetno precej ve?ja od tiste dozirane za mazanje ventilov, skurila katalizator. ?e je predvidena poraba olja za ventile cca. 1 l na 10.000 km, potem to ne more uni?iti katalizatorja (ali morda da?).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede te to?nosti seveda tud js nisem prepri?an, sem pa povpra?al Primo?a iz Sigasa, kaj se zgodi ob predoziranju flashluba in je potrdil, da ?e ne drugega, se katalizator prej obrabi. Vpra?anje je potem kolk prej, ampak spet igra vlogo tip motorja. Za primer je lahko dobropoznana 'predsedni?ka' 6ka, ki je na plin prevozila ?e dobrih 270.000km z vgrajenim flashlubom, in vsaj kar se katalizatorja ti?e, deluje kot more.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Moramo g. Pahorja vpra?at kako je z njegovo limuzino in zakaj fura ta stara jajca? :hohoho:

 

Viper, ve?krat sem ?e tudi sli?al, da "Nemci" ne rabijo tega mazanja, ker imajo druga?no strukturo, medtem ko "Japonci" pa naj bi to rabili in to brez izjem. Nisem pa strokovnjak, tako da je tole lahko sistem "baba ?ula, baba rekla", itd. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.

Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator, ?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..

 

No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni :angry:

 

Lej mazanje je cca 0,5 litra na 10 kkm(zra?unaj kolk procentov-promilov je to glede na koli?ino benza l pa plina), to je dale? oz zalivanja To ne more ?kodit, pri mojo prej?nji mazanje NI BILO OBVEZNO,pa ga vseeno ima in cca 200 kkm na plin, pa brez najmanj?e te?ave.

 

JA in tisti ki tega NE rabijo imajo DRUGA?EN katalizator kot tisti ki rabijo mazanje ventilov ? ITAQ in svizec odvije in poje ?okolado in se zredi za 2 grama Bu?e da pe?e ne samo glava ampak si cel 50% ope?en, zdrava logika ti da to vedet.

 

RX pa zafurajo al lastniki ker jih ne znajo nucat al pa servis ki nalijle NEMINERALNO olje)polsintetika al pa sineteika)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

RX pa zafurajo al lastniki ker jih ne znajo nucat al pa servis ki nalijle NEMINERALNO olje)polsintetika al pa sineteika)

 

tega se pa dolo?enmu folku ne da dopovedat :vskalo:

Napisano

Znanec je tud pri Toyoti Verso uni?il ventile, ker mu je renomiran slovenski prodajalec plinskih naprav trdil, da ne potrebuje mazanja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

@JureS, kako se potem naprej razvija tale zadeva z G1 in medsebojnim dopisovanjem? Glede na odgovor, imam slab ob?utek.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto je sedaj ?e popravlen in doma, ponovno pa lahko Simona Pelkota le pohvalim. :notworth: Ra?un servisa in tehni?no poro?ilo pa sta bla posredovana dalje in se ?aka vgrajevalca plinskega sistema. Preden pa se bo kaj dogovoril in vgradil mazanje, se bo vozil lepo na bencin. :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Spo?tovani,

 

zelo nam je ?al vendar je to tehni?no poro?ilo napisano precej pav?alno in na pamet. Omenjeni tip motorja (B6) ne predvideva sistema za dodatno mazanje ventilov kar lahko preverite tudi v svetovni bazi podatkov www.borel.fr . V kolikor bi vam omenjni sistem vgradili bi lahko resno ?kodovali katalizatorju. Od?kodninski zahtevek po povrnitvi stro?kov se zaradi bistvene prekora?itve servisnega intervala v skladu z garancijskimi pogoji v celoti zavrne.

 

Splo?ni garancijski pogoji:

 

G-1 d.o.o. (neposredno ali preko svojega uvoznika/distributerja) garantira, do bo v roku 84 mesecev od dneva monta?e brezpla?no popravil ali zamenjal izdelke z proizvodnjo napako.

 

G-1 d.o.o. sprejme le odgovornost za ?kodo, ki izhaja iz napak njegovih izdelkov. Garancijo ki pokriva celotno delovanje sistema v vozilu, priskrbi poobla??eni instalater, ki je sistem montiral. Velja 12 mesecev od dneva monta?e in pokriva vsa potrebna dejanja za brezhibno delovanje motorja.

 

Garancijski zahtevki so veljavni le, ?e so predlo?eni poobla??enemu G-1 instalaterju in na njih ni bilo izvedenega nobenega nepoobla??enega posega. Prav tako morajo biti izvedeni vsi servisni intervali po servisni knji?ici pri poobla??enemu serviserju instalaterju.

 

Lep pozdrav,

 

Jurij Ker?mar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moj komentar:

 

Do danes sem dr?al neko linijo kulture, ampak tile odgovori G1 so tako kontradiktorni sebi, da boli glava. Sami NE ZNATE brati splo?nih pogojev, saj je G1 izvajalec in poobla??eni serviser AvtoServis Pelko pa dolgoletno preverjeni strokovnjak za vozila mazda.

 

Skratka - ob?alujem, da sem jaz takrat izbral G1 in ga bom vsakomur, ki bo tu kdaj spra?eval MO?NO ODSVETOVAL.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Pri tem gotools sem zadnjič hotel naročiti makita škarje za živo mejo in makita puhalnik.  Pa se je poštnina iz 20 EUR spremenila na 40 EUR.    Toliko pa res ne bom dal za poštnino in sem vse skupaj nabavil pri tuul.zone (tudi DE) za 30 EUR manj.    LP  
    • Res je...je pa tudi res,da je FID stikalo potrošni material in je logično,da ti ga zmanjka...pa potrebuješ npr. točno tistega enega in "takoj"....štromarji imajo tega "na kile" v kombiju...   Taka roba-orodje Wiha pa običajno ne rabiš takoj in je bolj stvar "luksuza" oz. investicije v posel...in v Metalki imajo zelo malo na zalogi🧐...če hočeš 12-delni set si že "pušnil"     VDE Izvijači - WIHA - PRODAJA IN SERVIS ORODJA WWW.METALKA-SERVIS.SI VDE izvijači WIHA - Za delo v območju pod napetostjo do 1000 V AC.Ročno privijanje vijakov dolgoročno povzroča precejšnjo...   Te hitro strezni...
    • jah saj veš @skritikrt, je pa na zalogi ane     ko sem rabil nujno fid stikalo v novem mestu, me je prav mal brigal, koliko bo cena, samo da sem ga dobil na zalogi   podobna zgodba je tukaj  
    • Še nekaj...tako kot zanimivost...   Sem lih včeraj po dolgem času šel v Metalko na Brnčičevi...sem potreboval novo zalogo brusnih papirjev in trakov......imajo stroje Makita,Flex (to je sedaj čajniz) itd...in med drugim zastopajo tudi Wiha. In prodajalca,ki tam že dolgo dela...včasih padeva v debato...vprašam,kako se kaj Wiha prodaja.... In pravi,da ne lih ne vem kako dobro....je rekel,da takšni zanesenjaki prej kupijo kot pa privatniki...je navedel primer za električarje...6-delni komplet električarskih izvijačev-verzija "Slim" z ožjo špico...ko izvejo,da je slabih 100€...je rekel,da nihče ne vzame....pa čeprav mu je to "kruh",in vsakodnevno uporabljajo... Po eni strani si mislim-butlji,k ne vedo,kakšna kvaliteta to je...po drugi strani pa pogledam na njihovo stran,in vidim najprej to:   WIHA VDE 6-delni Set Izvijačev SL, PH, SoftFinish® - PRODAJA IN SERVIS ORODJA WWW.METALKA-SERVIS.SI Ročno privijanje vijakov dolgoročno povzroča precejšnjo obremenitev zapestij in mišic. Ergonomsko oblikovan izvijač SoftFinish® ponuja...   In to:   WIHA VDE 12-delni set izvijačev SlimFix - PRODAJA IN SERVIS ORODJA WWW.METALKA-SERVIS.SI Ročno pritrdilni vijaki dolgoročno močno obremenjujejo zapestja in mišice. Zelo ergonomsko oblikovani izvijač Softfinish® zagotavlja...   Po tem pa pogledam za ceno zunaj za 12-delni set....   Wiha Schraubendreher Set SoftFinish® electric slimFix gemischt 12-tlg. (41003) WWW.GOTOOLS.DE   Pa tudi,če prišteješ tistih 19,90€ za ptt...   Ne vem,kaj mislijo...a da je folk neumen?!!!...   Ne rečem,meni tip zmeraj da lep popust,in res niso dragi brusni papirji,žagice za vbodno,svedri ipd. od Makita potrošne robe....a "stroja" ali kaj od Wiha itd. tam nisem kupil še nikoli...in izgleda,da tudi ne bom. Še čudno,da jim sploh še "laufa".
    • Aja drugače ni hobi, je kar resna zadeva in tudi izdajam (uradne) račune. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.