Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

DPF born in Japan, delivered in France, driven in Slovenia, died in Croatia

2008-2014 @ 185.000km

 

 

Danes smo se poslovili od DPF Mazde 5. Na njegovi zadnji poti so se regeneracije za?ele izvajati po 100km, 90km, nazadnje danes Rovinj - Reka 2x tja, 3x nazaj na 40km.....

Pri sosedu ?losarju smo zadevo vzeli v roke, odprli strokovno po tovarni?kih varih in v DPFju na?li zgolj samo ?e njegovo ?aro, ki smo jo potresli za cesto v spomin.

 

Skratka to je bil samo ?e krematorij, ki je regeneriral delce filtra in ne trdih delcev.

 

Strokovno smo zadevo 'zapikali' nazaj, nataknili in avto je zadihal. Kaj drugega sploh ni ostalo.

 

Sedaj pa samo ?e SW del, na momen t se pojavi seveda P2002, ker ni ve? podatka z DPFja gre v limp mode, ampak na obd zbrisem in spet vle?e naprej.

 

Pelko - Monday.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

neki ni prav, ce je died in croatia pol je ustala od mrtvih, da pride nazaj v slo?  :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki ni prav, ce je died in croatia pol je ustala od mrtvih, da pride nazaj v slo? :)

Mazda zivi naprej brez ledvice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ne odpiram nove teme... Od kolega tast ma Mazdo 5 2.0 diesel, ki je bla servisirana pri AC Skorn?ek (menjal so jermene in teflone), kake 2 mesca po tem mu je pa za?ela nenormalno pit olje. Kje bi lohk bil vzrok? :glare:

Napisano

Podlozke? Ali pa seveda salabajzarsko narejeno......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt. Zrihtan tudi SW del....:) mazda letela domov ze s powerboxom na 10 :)

 

Zadeva je v bistvu tako simpl da glava boli. Jutri prpopam en post o SW ki podpira zgolj mazde in je for free. Med drugim podpira tudi famozni service reset

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt. Zrihtan tudi SW del.... :) mazda letela domov ze s powerboxom na 10 :)

 

Zadeva je v bistvu tako simpl da glava boli. Jutri prpopam en post o SW ki podpira zgolj mazde in je for free. Med drugim podpira tudi famozni service reset

 

Ali je sw Forscan?

Napisano

A to rabi? kak pose ben vmesnik potem, najbr? ne gre preok OBDII? :)

ELM OBD USB kabel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ni to to? http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=obd+usb+cable+elm

 

To je isto kot BT modul potem, samo da je kabel. Sigurno nekaj dra?jega obstaja :)

to je to. sicer pa malo od tega SW preberi support

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni apdejtan firmware

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.