Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Sem lastnik Mazde 3 2.0 GTA letnik 2005. Opa?am ?e nekaj ?asa, ?e se peljem s konstantno hitrostjo npr. 50 km na uro, da mi avto konstantno rahlo cuka.

 

Sve?ke so bile menjane 10.000 km nazaj. Prevo?enih imam 114.000 km. Zra?ni filter je bil menjan 4.000 km nazaj.

 

Vsaka informacija bi mi pri?la prav samo da odpravim to te?avo.

 

Hvala.

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

33112_1.png

Napisano

Tudi jest opa?am isti problem pri svoji 6ki vendar samo ko je motor hladen sve?ke(LPG) so ble pa tudi menjane slabih 10k nazaj. Ampak to cukanje je res minimalno mor? bit res pozorn da opazi? ampak vseeno :)

Napisano

Meni je cukalo pri hladnem pri cca. 1.800 - 2.200 obratov (dizel). Najprej le ob?asno rahlo, potem pa kar ob?utno. Sem naredil u?enje ?ob in je bil mir kak?nih 1000 km potem pa spet... Potem pa so mi na servisu (Pelko) nastavili ventile (menda so bili ?isto raz?telani) :blink:  :ne vem: . Sedaj pa je spet lepo vle?e. :jupiii:

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

?koda mi je metanja dnarja stran, bom probal dobiti ene in sprobal.

 

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

Nobene napake mi ne javlja, ?e bi bil luftmesser bi mi verjetno kazalo napako, ali pa tudi ne? Pokanja se ne sli?i tak da mislim da so kabli vredu.

 

Je pa zanimivo, ko pa pritisnem na gas pa tega cukanja ni ve?, samo ko se peljem z eno konstantno hitrostjo. Pa ni va?no al je to 50 ali 90 na uro.

Napisano

premal ti?i?  :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

premal ti?i?   :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

Napisano

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

 

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

Napisano

Clovek pribaj druge svecke...magar rabljene

 

Kolega cx7 na plin. Cukal...imel nove svecke. Servis mu je rekel da je sel katalizator zaradi plina pa mu je pelko dal nove svecke...fural naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

?e ne bo druzga bom res mogu it mal na izlet k Simonu ja

 

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

loputo sem pa ?e o?istil s ?istilom za fergazerje, je bila grozno zapacana. na ta potenciometer pa ?e po?tudiru nisem.

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napisano

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napako ka?e ?e so vrednosti ven iz predpisanih-dolo?enih vrednosti ali pa ?e teh vrednosti sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

Napisano

Vidi?. Pa lepo da si potrdil, veliko ljudi tukaj spra?uje potem pa izgine - kar je neuporabno za druge uporabnike.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

stari samo da si zrihtal.. :) za lu?ko ker se ti ni pri?gala si imel sre?o  :prstgor:  :punk:  tudi to bi porihtal  :D lp ale? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.