Skoči na vsebino

Mazda 3 2.0 cuka pri konstantni hitrosti


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Sem lastnik Mazde 3 2.0 GTA letnik 2005. Opa?am ?e nekaj ?asa, ?e se peljem s konstantno hitrostjo npr. 50 km na uro, da mi avto konstantno rahlo cuka.

 

Sve?ke so bile menjane 10.000 km nazaj. Prevo?enih imam 114.000 km. Zra?ni filter je bil menjan 4.000 km nazaj.

 

Vsaka informacija bi mi pri?la prav samo da odpravim to te?avo.

 

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jest opa?am isti problem pri svoji 6ki vendar samo ko je motor hladen sve?ke(LPG) so ble pa tudi menjane slabih 10k nazaj. Ampak to cukanje je res minimalno mor? bit res pozorn da opazi? ampak vseeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je cukalo pri hladnem pri cca. 1.800 - 2.200 obratov (dizel). Najprej le ob?asno rahlo, potem pa kar ob?utno. Sem naredil u?enje ?ob in je bil mir kak?nih 1000 km potem pa spet... Potem pa so mi na servisu (Pelko) nastavili ventile (menda so bili ?isto raz?telani) :blink:  :ne vem: . Sedaj pa je spet lepo vle?e. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

?koda mi je metanja dnarja stran, bom probal dobiti ene in sprobal.

 

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

Nobene napake mi ne javlja, ?e bi bil luftmesser bi mi verjetno kazalo napako, ali pa tudi ne? Pokanja se ne sli?i tak da mislim da so kabli vredu.

 

Je pa zanimivo, ko pa pritisnem na gas pa tega cukanja ni ve?, samo ko se peljem z eno konstantno hitrostjo. Pa ni va?no al je to 50 ali 90 na uro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

premal ti?i?  :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

premal ti?i?   :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

 

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Clovek pribaj druge svecke...magar rabljene

 

Kolega cx7 na plin. Cukal...imel nove svecke. Servis mu je rekel da je sel katalizator zaradi plina pa mu je pelko dal nove svecke...fural naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

?e ne bo druzga bom res mogu it mal na izlet k Simonu ja

 

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

loputo sem pa ?e o?istil s ?istilom za fergazerje, je bila grozno zapacana. na ta potenciometer pa ?e po?tudiru nisem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napako ka?e ?e so vrednosti ven iz predpisanih-dolo?enih vrednosti ali pa ?e teh vrednosti sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Vidi?. Pa lepo da si potrdil, veliko ljudi tukaj spra?uje potem pa izgine - kar je neuporabno za druge uporabnike.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

stari samo da si zrihtal.. :) za lu?ko ker se ti ni pri?gala si imel sre?o  :prstgor:  :punk:  tudi to bi porihtal  :D lp ale? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.