Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
S kolesom sem padel dostikrat. Ne vem od kod taka precepcija, da se more kaj posebnega zgodit, da padeš. Tudi z avtom se zaletiš, ker pač pride taka situacija. Imam na komolcu pošteno brazgotino, ki jo je asfalt zažgal imam še kar nekaj brazgotin. S holterjem sem salto delal. Na srečo sem pristal na nogah in holter je ostal cel. Na vlaki so mi duplo preko zvlekli. Zaradi strmine in nenadnega zivaranja, me je kipalo. Lahko še več takih sitacij najdem. Najhitreje sem šel po asfaltu 65km/h z 26" gorskim. Redno na turah do 55 km/h spust po afaltu. Po šodru do 35km/h. Če se bom razsipal pač vzamem v zakup, oziroma ne razmišljam. Vozim, kolikor mislim, da še uspem obvladat. Če bi me bilo strah vsagega padca, poškodbe, potem bi bilo najboljše, da se v hiši v mehurčkasto folijo zavijem. Tako da čisto razumem, tvojo hitrost na skiroju. Oceni si, da je to še za tebe obvladljivo, nisi noben daredevil. 👍
-
Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
-
To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče. Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5).
-
Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.
-
Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊 Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.