Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Poslano ravnokar!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,

jaz bi imel tudi eno vpra?anje. Imam Mazdo 6 2009 letnik pri kateri je kar naenkrat otrdela zavorna stopalka. Zavore normalno primejo vendar je treba malo mo?neje pritisniti, sama stopalka pa je veliko "vi?ja" kot je bila prej v normalnem stanju. Nivo teko?ine v posodici je normalen, oziroma tik pod vrhom, pod avtom pa tudi ni nobenih made?ev. Zanima me kaj bi lahko ?lo po zlu, ter koliko pribli?no ta prigoda stane.

 

Lp G

Napisano

Katero motorno izvedbo pa ima?, ?e bo to igralo kak?no vlogo s strani Simona?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simonov odgovor od malo prej;

 

Pozdravljeni.

Vztrajnik pri bencinarjih skoraj nikoli ne gre zato ker je enomasni.Sklopka je pri tej mazdi zelo slaba vendar ne povzroca teh vibracij.
Vibracije lahko povzroca desni nosilec motorja zato ker ima notri olje in je lahko ze suh in ni namazam.
LP
Simon Pelko
 
Tvoje vpra?anje pa zdajle po?iljam! 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Odgovor ?e na naslednje vpra?anje:

 

Verjetno blokira bat na cilindru zavor spredaj.

Cena za enega obnovitev je 40 eur,
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Odgovor ?e na naslednje vpra?anje:

 

Verjetno blokira bat na cilindru zavor spredaj.

Cena za enega obnovitev je 40 eur,
LP
Simon Pelko

 

Hvala za pomo?, avto je sedaj dva dni stal in danes pri vo?nji ni bilo ?utiti nobenih te?av, tako da upam, da je bila napaka le enkratne narave :) ?e pa bodo nadaljnje te?ave bo pa treba porihtati.

 

Lp G

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

...Kljub temu mi avto ?e vedno trese oz. vibrira v prostem teku. Ko so temperature nizke in ob hladnem zagonu avto vibrira bolj ob?utno oz. tako mo?no, da se ?ipe na rahlo tresejo in pa plastike po armaturi mi ropotajo. Enkrat ko je avto "ulaufan" oz. ko je ogret je ta problem ob?utno manj?i oz. je to ropotanje precej manj?e in tudi manj mote?e. Med vo?njo oz. ko je avto pod obrati vibracij NI. Mislim, da tudi zaradi teh vibracij sli?im neki kovinski zvok pod podvozjem (vrjetno auspuh), vendar je pa spet ista zgodba, ko avto mo?no vibrira se ta kovinski zvok ob?utno bolj sli?i, kot  pa enkrat ko je ogret. Sklopka se mi zdi, da je notri ?e prva in prav tako vztrajnik ali pa zna biti nosilec ? Avto je mazda 6  1.8   220.000 prevo?enih.

 

Imam enake probleme, enak avto. Sicer samo vibriranje ni tako zelo hudo, ampak se mi zdi da vseeno ni ?isto normalno. Splo? "ro?ljanje" na podvozju je zadnje ?ase postalo intenzivnej?e. A je ob izpuhu kak?en "za??itni" pleh ki je odrjavel in sedaj malo vibrira ali je kar sam auspuh to?

 

Pa ?e ena druga te?ava: V prostem teku mi ob?asno preve? nihajo obrati. Kaj bi to bilo?

 

P.S. ali Pelko ima kak?no ma?inerijo za klimo s?istit? Se mi zdi da nekaj smrde?ega raste notri  :glare:

BRUUM-BRUUM

Napisano

Matej sem mu zdele poslal tvojo te?avo. Ima za klimo dezinfecirat, seveda.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo!

 

Mene pa zanima ?e se te?ave z podlo?kami na injektorjih pojavljajo samo na mazdah 6 136 KM ali tudi na 120 KM (kot jo imam jaz) in je to te?ava, da mi avto kadi ?rno ko ga pohodim..in mi pije tudi olje? Naj pa povem ?e to da je na testerju pokazal vse pritiske v motorju OK, nekateri pa so omenjali da bi lahko kadila zaradi teflonov..mogo?e veste? Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

podlo?ke vsekakor zamenjaj. Preveri, ko dela motro ali ti kaj pihne ven skozi odprtino za dolivanje, ko jo odpre?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Raje menjaj, ?e ne drugega kot preventivo, sicer pa si 120 in 136 motorja nista tako zelo razli?na.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Posredujem odgovor na?ega ma?ka - mojstra Pelka;

 

Na klimi lahko naredim dezinfekcijo.Lahko vibrira zascitni pleh okrog izpuha ali pa gibljiva cev obro?ek na njej ponavadi odstopi in ropota,za nihanje obratov priporo?am ?i??enje lopute in nastavitev.
LP
Simon Pelko

 

@Posavc, ?e ?eli? ti kar napi?em napotnico za k dr. Pelku? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najbolje bi blo sam ta mehanik je nekje na gorenjskem ne? bi mogu se organizirat kr sm kot ze ime pove iz posavja in ni to glih blizu :)

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Medvode natan?neje. Je pa tako, da ?e ti tole taprav mojster po?tima, potem se lep cajt ne bo? ve? z mehankarji dru?il :)

 

?e bo? rabil ti lahko tudi posodim Clia za vo?njo, pa ta cajt po?tima? tole zadevo in potem veselo Zoom-zoom dalje :)

 

P.S. Ravno malo prej sem objavil akcijsko ponudbo pri Pelku, ko ima? potem ?e gratis menjavo pnevmatik oz. gum. :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mall off ampak je okol pelkota. Pele rihtal sosedovega turana, midva s soaedom pa njegov Clio....:):):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Temu se re?e sosedska solidarnost, no sicer niste ?isto sosedje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Moje vpra?anje ?e ni nih?e posredoval naprej, lu?ki pa ?e kar svetita. Zdaj sem dobil OBD II in mi je izpisalo naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Nikjer ne najdem nobene koristne informacije. IMV ventil je bil menjan cca 40000 km nazaj in je edina stvar, ki je ?la pri tem avtu po gobe, prevo?enih imam 320000 km.

Napisano

Bom Pelku ta trenutek napisal tvoj opis te?ave in bo verjetno kaj pogruntal.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lep pozdrav  Mam vpra?anje za mojstra imam mazdo6 karavan 2003 2.0 136  ki v?ge ampak potem takoj crkne, kaj bi to bilo? Po prebiranju foruma sem pri?el do zaklju?ka da bi naj bil imv ventil? Kje se ga da kupit in ?e ima kdo k?nega pogojno dobrega da bi videl ?e je to to?

 

LP Martin

Napisano

Martin, ga bom vpra?al in ti javim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

posredujem mojstrov odgovor:

 

Pozdravljeni,

Lajhko je imv ventil najveckrat je ce pa ni imv je pa membrana na naftnem filtru tista ki se napumpa, kom menjas filter.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

posredujem mojstrov odgovor:

 

Pozdravljeni,

Lajhko je imv ventil najveckrat je ce pa ni imv je pa membrana na naftnem filtru tista ki se napumpa, kom menjas filter.
LP

Simon Pelko

 

 

 

Hvala za posredovani odgovor!     Potem je najbol? da se odpravim v lov za imv ventilom! In pa za menbrano na filtru! Ma kdo kaj pogojno dobrega da vidim kaj se zgodi?

 

LP Martin

Napisano

No, pa ?e dokaz, da mojster Pelko servisira ?e tudi SkyActive vozila. Oglejte si fotki.  :cheers:

post-185-0-07226800-1428315327_thumb.jpg

post-185-0-22930800-1428315334_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.