Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

heh nimam...mam pa velik nos :D

sposodi si jo, sam da nima? velik prst....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

z 2.2 jaz peljem 50km/h v 4. prestavi pa nc ne cuka...

 

sicera pa a gre kdo slucjano danes popoldne iz Lj do doktorja? rabim prevoz

Meni v 6. prestavi ne cuka, pri tej hitrosti, a je pokvarjen ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav!
Za mojstra imam vpra?anje glede mazde 6 2004 letnik 2.0 dizel.

Vpra?nje je slede?e: 1. Ali obnavlja zavorne cilindre ter koliko bi bila cena za levi in desni zadaj?
                                2. ?e izbri?e iz ra?unalnika agr ventil ter prav tako cena?

Hvala za odgovore ter pomo? :)

Napisano

Mu po?ljem zdele na e-po?to. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mu po?ljem zdele na e-po?to.

 

Danes je praznik... Pa e-postarji ne raznasajo :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A je imel kdo tukaj ?e probleme z daljinskim upravljalcem na Mazdi 6 2010 letnik (prej?nja generacija)

Imam dva klju?a :

1. Baterijo po?re v malo ve? kot enem tednu. Druga?e dela normalno. Peljal ?e k mojstru elektronike, pravi da sicer nekaj malega klju? baterijo papca ko se ni? ne pritiska samo ne toliko da bi jo po?rl v enem tednu.

 

2 klju? odklepa BP, zaklepal pa nebi. Ko ho?e? zaklenit niti ledica ne posveti.., med tem ko za odpiranje posveti. Vse lepo in prav ?e to nebi nikoli delal, ampak na vsake kvatre si premisli in dela.

 

Klju? je tak :

 

mazda.jpg

 

Kak?na ideja ? Baje se menja neke centralne enote v avtu pri podobnih problemih, ve mogo?e kdo ceno za to menjavo ?

Napisano

Po eni strani logi?no, po drugi, glede na to da je bil prvi klju? na testerju in ne ka?e pretirane porabe se mi zdi da bom samo 130? vrgel stran, problemi pa bodo ostali.

Napisano

Ce dela z rezervnim isto ni kljuc ce pa ne dela pa tako kot je Boss rekel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem imel podoben problem... Meni so zamenjali centralno enoto... ?e pod garancijo... Menda je serijsko notri ena Siemensova elektronika, ki crkuje... Potem zamenjajo s Panasonicovo, pa je problem odpravljen... Seveda se menjata tudi oba kljuca oz. daljinca...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se mi je zdelo, da ne bo poceni. Za ta denar kupujem baterije in ?e jo imam se 5 let ne zme?em tolk denarja stran kot ?e zamenjan enoto in klju?e. O?itno bom to mazdo krepko preklel :) Z prej?njo nisem imel skoraj nobenih te?av, tle pa se kar vrstijo :(

Napisano

Telefon ne pusti popravljati posta ..
A lahko mojster Pelko kako ugotovi ali je centralna enota? Imam se eno te?avo, dokler je avto mrzel iz prve v drugo v?asih skrtne, prdevidevam da je sinhron. Je lahko kaj drugega ? Olje smo menjali, ni? bolje,dodan nek aditiv... Isto.... Koliko nanese menjava pri g. Pelkotu ? Koliko ?asa traja menjava ?
 

Napisano

Mojster Simon bo do nedelje na kratkem dopustu, potem pa se vrne in predlagam, da ga kar pokli?ete v ponedeljek, na gsm; 041 667 335  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf dobro da sem tole prebral. Sem mu hotel ?e jutri te?it (rabim redni servis). Bom po?akal do ponedeljka :)

Napisano

Mojster Simon bo do nedelje na kratkem dopustu, potem pa se vrne in predlagam, da ga kar pokli?ete v ponedeljek, na gsm; 041 667 335  :prstgor:

 

Hvala, definitivno pokli?em, o?itno je Mazda guru sode? po tem forumu :)

Napisano

Hvala, definitivno pokli?em, o?itno je Mazda guru sode? po tem forumu :)

Skromen mo?akar, ampak obvlada pa marsikaj kar se ti?e avtomobilskega podro?ja. Sicer pa najve? ?teje lastna izku?nja in sem prepri?an, da bo? zadovoljen z njim.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pele odgovarja naslednje;

 

Pozdravljeni.

Napako lahko bri?em zastonj ,ne morem jo pa ra?unalni?ko odstraniti.
Zavorni cilinder prednji je 40 eur obnova,zadnji ista cena razen ?e ni pri zadnjem problem v ro?ni zavori se ga ne da obnoviti.
LP
Simon Pelko
041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala ga kontaktiram koker bo neki zraka, da se bo dal dihat beri(kak prost dan)

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.