Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Napisano

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Novej?e nimajo ve? teh problemov, niti z dpf filtri ne ve? od FL naprej.

 

 

Napisano

Napisal je do marca 2014.

Kaj do marca?Do marca 2014 so problemi in jih pucanje ne bo odpravilo. So pa? rizi?ne.

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Bom Simona vpra?al kako bi se on lotil taprvih variant Skyactive diesel, v smislu preventive in izogibanju ve?jih te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za letnik 2012 in 13 je Pele rekel, bi na dizlu preventivno menjal odmicne, verigo in scistil cedilo karterja. Potem naj bi bilo dalje brez tezav.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj vpra?anj za mojstra pelka, avto je M6, G145, 2013

 

1. katere v?igalne sve?ke priporo?a za avto oz. kako je z menjavo le teh? V navodilih namre? pi?e za evropo, da se menjajo na 120.000, ni? pa ni omejeno na leta. Je ta interval predolg?

 

2. Ali bi bil slede?i akumulator primeren, predvsem zaradi zagonske mo?i in Ah? https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

3. Kako je z menjavo filtra goriva, na koliko ?asa? Nekaj sem prebral da naj bi bil filter pri bencinarjih direktno v tanku in da naj se ga ne bi menjalo zelo pogosto?

 

hvala za odgovore :)

 

lp ale

Napisano

Sem mu ?e poslal po e-po?ti in kmalu tule prilepim njegov odgovor :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Original mazdine svecke (iridium se mi zdi ) zdrzijo 120k km. Jih imam tudi jaz na drugi generaciji. Lahko das seveda tudi kaksne druge NGK recimo k imajo interval na 60k km pa nebo cisto nic narobe. Kar se tice filtra pa nima predpisane menjave in naj se nebi menjal (razen v skrajnih primerih).Vsaj tako je bilo pri prvi in drugi generaciji bencinark. Moja bivsa ima 340k km pa ni bil filter nikoli zamenjan. Za dizla je drugace in tam je potrebno menjati filter.

Napisano
Pozdravljeni
Svecke se menjajo na 120.000 km bosch iridium.
Filter goriva se menja na vsakih 120.00 km je pa v rezervarju in se menja komplet z plovcem 
Akumulator je ta pravi ki ste ga sami navedli
Lps
 

--

AVTO PELKO d.o.o.
 
Zgornja Senica 46
 
1215 Medvode
 
Tel: 01 3613 107
 
Gsm: 041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,


 


Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:


 


Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,


 


?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:


 


LF4J-18-8G1A


 


Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.


 


Hvala lepa in lep pozdrav,


 


Nejc


Napisano

Morda bi bila dobra re?itev tudi rabljen del s kakega avtoodpada?

 

Pozdravljeni,

 

Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:

 

Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,

 

?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:

 

LF4J-18-8G1A

 

Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.

 

Hvala lepa in lep pozdrav,

 

Nejc

 

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ej..Nejco imel isti problem na mazda5 2.0 benzin ..cela JEBA za dobit kopjo te L.sonda.prva zgornja.iskal tudi dr.pelko tudi v Nem?iji rabljeno ni?...sem moral dobavit Novo .NkG.l.sonda cena 280?..popust na Mazda kp 200?..prej je gorela non stop rumena lu?ka od motorja...poraba je nihala..bodi previden ..?e ne bo razprava ti bo non stop opozarjala ta Lu?ka.mogo?e se da zdaj dobit kopjo.pelko bo vedel ..to je blo pred 8leti..zoom zoom..lp

Napisano

Pelku sem poslal vpra?anje in ko dobim odgovor, ga zapopam tule :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je prva lambda sonda oz. pred katalizatorjem. 1.8 in 2.0 imata isto lambdo. Le 2.5 motor ima drugacno.

 

post-7623-0-24295000-1581424409_thumb.jpg

 

Jest osebno bi vzel original rabljeno, ker nova original je res prevec draga. Denso ti je pa svetoval ker je res top firma za sonde. Razne replike lahko ne delajo optimalno ali pa dobis kaksno napako in posledicno check engine light. Poleg tega tudi aftermarket sonde niso poceni in so hitro 200?. Sonda se pa itq zamenja v desetih minutah. Raznim no name znamkam za 50-70e bi se jest izogibal. sem jo za fotra (2.0) kupil in je sicer vse normalno delalo le napako je ves cas metalo ven. Sem jo zamenjal in dobil denar nazaj.Ali je avto slucajno na lpg?

Napisano

Avtoplin ponavadi res totalno zmede sistem in potem (meni osebno) je na 6-ki GG 2003 letnik 2.3i motor, celoten ?as gorela check engine rumena lu?ka :)

 

P.S. Pele mi je napisal, da bo kar neposredno na vpra?anje odgovoril (torej avtorju tega vpra?anja, ki mu je pisal na e-po?to). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo,

- na testerju je javilo napako,

- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.

- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa

- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate

- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil

 

Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.

 

In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.

 

lp ,Nejc

 

Kaj pa se ti dogaja s to sondo?
 

Napisano

Hvala lepa vsem za informacije in Zmaj, hvala za posredovanje sporo?ila!

 

To je dobra informacija, da je za 2.0 ista kot za 1.8.

 

Avto je 1.8 bencin, ni lpg.

 

Ja, ne bom jemal poceni no name stvari, zato raje vpra?am strokovnjake, kaj kupiti. Bom po?akal na odgovor od mojstra in potem nabavil.

 

lp, Nejc


Offtopic, sem pa mel podoben problem z enim starim BMWjem 320i e36... neverending story. Tudi lambda zani?. Pa je prej?nji lastnik kao zamenjal lambdo, tako da mi ni padlo na pamet, da bi lahko bil to problem...

Napisano

Ja ...saj sem to tudi jaz ti napisal ...obstaja samo original NKG..L.sonda..zs ta motor...pa? Mazda..probaj popust zrihtat na Mazdi...lp

Napisano

Ok, ja. Bom poskusil. Hvala.

 

Lp n

Ja ...saj sem to tudi jaz ti napisal ...obstaja samo original NKG..L.sonda..zs ta motor...pa? Mazda..probaj popust zrihtat na Mazdi...lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.