Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Ja, nasploh če imaš dostikrat kaj težjega v prtljažniku ali na kljuki ja emoji51.png

Samo, a ni potem s temi dodatnimi fedri preveč trd avto, ko nimaš zadaj prikolice priklopljene? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne se hecat :) Ko sem sam spraševal Pelka o podložkah na skyactiv motorjih, pa je bilo rečeno, da ni potrebe. Te pa ne vem ...

 

Torej je razmetalo verigo za oljno črpalko in posledično vse ostalo?

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem šel v detajle. Meni so vsi rekli da je treba isto menjat. Jaz bom do ene 90tisoc to zamenjal in scistil karter.

Če imaš smolo je pa 150 tisoč km očitno dovolj da se to zgodi kar se je.

P. S.
Zmontiral smo fedre, razlike v normalni vožnji ni, je pa zaenkrat avto 2cm višji, ampak to se bo menda še mal posedlo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fedre se vsedejo kot si napisal, po moje boš zadovoljen. Odkrito povem hvala bogu da imam bencinarja, čeprav se lahko tudi marsikaj z bencinarjem zgodi. Dizelasom pa priporocam res preventivno menjavo podložk in čiščenje sita 😕 . Ok zdaj pa če razmišljamo naprej ko se sito zadela je pretok olja manjši in posledično pade tlak olja torej bi se morala vklopit lučka za olje. Zdaj ali je voznik ignoriral ali je bilo pa prepozno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fora je v tem da te fak... podložke pridejo 6€, tesnilna masa karterja pa niti 5€, se pravi material pride cca. 10€ in res ni nek strošek. 

Nevem zakaj folk to ne zrihta iz preventive in raje čaka da mašina zariba🙄🥴

Btw. Ko se vklopi lučka za premajhen pritisk olja pa je večinoma že prepozno. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je scania napisal:

Za te težave s podložkami slišim samo pri mazdi, v čem je fora? 

 

Konstrukcijsko malo zgrešeno, injektorji so pod pokrovom ventilov, če spusti podložka injektorja prihaja del izgorevanja iz valja mimo injektorja pod pokrov ventilov in meša izgorene saje z oljem ter žge olje, iz tega nastanejo trde kepice tega in zamašijo sito oljne črpalke. 

Posledično ni mazanja... 

Tu še imaš en video o tem mazdinem problemu 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Aless niso vsi na forumu ... da bi vedli zakaj se gre. Ti z "novimi" skyactiv motorji s foruma, pa se mogoče tolažijo s tem, da bi naj po FL to bilo odpravljeno in jih malo razumem. Če se o tem ve na globalni ravni, bi bilo pričakovati, da mazda tudi kaj ukrene :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm... mislim, da je predvsem fora v samem olju. 

Mogoče še motim ampak kaj je ugotovil moj mehanik. 

Kot verjetno večina vas novih na forumu ne ve, sem prvi zamenjal te bakrene podložke. Kajo to poteka. Prvi znaki so,da nivo olja rapidno pada. Recimo proti koncu je liter olja/1000 km. 

Ko smo moj karter odprli začuda sploh ni bilo sito dosti zavito. To sem naredil na 110Kkm.Zaradi varnosti smo ga očistili ampak ni bilo nujno. So pa bile podložke totalno "zglodane", v bistvu sploh niso bile več okrogle. 

Uporabljal sem večinoma Mobil 1 olje, včasih Castro edge. Drugi primer. Od kolega M6, 120konjska, 100Kkm,redno servisiran na uradnem servisu, redno je porabljal original Mazdino olje. Videl sem njegovo sito. Totalno zabito, čudno, da mu ni zaribala mašina. Podložke so pri njemu izgledale malo boljše kot pri mojem avtu.

Tako,da jaz v veliki meri sumim samo kvaliteto olja, samo, da v tem primeru je najbrž bil obraten postopek, nafta v olju. Zato se ni prižgala lučka. Če je bilo še veliko kilometrov med servisi je lahko katastrofa tu. 

Sicer pa nisem zasledil na italijanskem mazda forumu niti enega takega primera. Mislim, da je ta primer bolj izjema kot pravilo. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 10. 2020 ob 1:30 je Scr3am napisal:

Menjaj olje v menjalniku oz. se bolje bo, ce dodas aditiv.

Menjano olje. Namazne zajle. Avto šalta top shiiiit ampak le ko je ogret. Hladnega pa muči. 

Verjetno bo res treba sklopko menjati?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato k sm kmet an s hribu doma... Al pei zato k je pozna ura...   Ko je Orban začel postavljati ograjo, so šli vsi v luft. Pred volitvam so vsi strašili, da se Janša zgleduje po Orbanu in da bo tudi on postavil ograjo in bomo zarešetkani... Potem je Cerar začel postavljati ograjo, pa je nekako šlo skozi...  Nato je Golob začel umikati ograjo in nihče ni protestiral. Vsi pa imate toliko za povedat čez ilegalce, ki zdaj toliko lažje prehajajo mejo... In zdaj se zdi, kot da so Avstrijci in Italijani krivi za napačne odločitve naše vlade oz. za napačne odločitve Slovencev na volitvah... In zdi se, da so severni in zahodni sosedje krivi, ker nas povezujejo z Balkanom, kamor smo sami prodali paradne konje našega gospodarstva... In zdaj so oni tisti tagrdi, ki bi Schengensko mejo potegnili severno in zahodno od Slovenije in nas tako priključili k Balkanu. Da bi pa naši politiki od Hrvaške zahtevali čuvanje Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi naši politiki Hrvatom zagrozili, da bodo spet uvedli Schengensko mejo na meji med Slovenijo in Hrvaško, pa nikomur niti na misel ne pride. Da bi pa naši politiki še podaljšali ograjo od meje z Madžarsko do Jadrana in naj imajo Hrvati ilegalce, če ne znajo čuvat Schengenske meje, pa nikomur niti na misel ne pride.   Mah, kaj, itak bo na koncu Janša kriv za vse. Kot vedno...
    • Seveda so dragi, posledično pa ravno zaradi visokih cen novih vozil, ki so napihnjene ravno zaradi forsiranja električnih, ki se z visoko ceno nikakor ne morejo uveljavit pri večjem številu kupcev....  Za enako ceno bi se pa lahko prodalo več električnih vozil le več polnilnic še rabimo in 30% večjo kapaciteto baterije in bi se mogoče izšlo..... 🤔
    • Pushing, lizing, krediti... 
    • Tako kot si napisal, CX5 s polno opremo je cca. 47k, nova M6 v npr. PHEV verziji bi bila sigurno čez 50k, glede na to da se CX60 povzpne do 65k. Adijo cena. Tudi sam si je kot zaprišeni oboževalec ne bi kupil za ta denar, edino o rabljeni bi lahko razmišljal.
    • U ja, še mal pa boš tudi ti na Krku nogice namakal 😂
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.