Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

4 minutes ago, g.Wankel said:

Tko je to, k ma že vsak bumbar dostop do AI (ne mislim tebe, ker sem že vidu po netu to fotko).

Ni panike. Ne gre za to, da je fake slika (kar se vidi že iz letala). Gre za to, da je potrebni pri elektromobilnosti gledati širšo sliko, to je point slike 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je vzupan3 napisal:

Ni panike. Ne gre za to, da je fake slika (kar se vidi že iz letala). Gre za to, da je potrebni pri elektromobilnosti gledati širšo sliko, to je point slike 😉

 

Glejmo širšo sliko pri proizvodnji vseh vozil.

 

Kaj več je pa itak bv povedati, ker smo že vse 100x premleli.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

 

Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Pa to gledaš porabo po računalniku, ali tudi kaj na roke izračunaš? Potovalni računalnik pač laže - in ne v tvojo korist ...

 

Ma zdaj ga pa že serješ. Pa kaj misliš, da sem resno neumen al kaj? :nevem: Pa da ti pamet stane. Dej vsaj toliko se potrudi pa spodaj podpis poglej in klikni nanj pa dobiš podatke na poraba.com. Tam ni nobenih BC vpisov ampak čist zgolj dejstva in podatki z bencinske pumpe.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, ne razburjaj se. Še nikoli nisem pri nikomer kliknil sličice ali linka v podpisu. 😃

 

Pa tudi v tvojem ultra šparovnem primeru si še vedno 10 % čez WLTP. S tem, da imaš že novejši in varčnejši motor (ker ne kuri toliko nafte ob regeneracijah). Moj opis je bil za Mazdo 6 letnikov 2013-2017 - tam je vse pod 7l/100km pošten dosežek, posebej za avtomatike ...

 

Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je dvorjan napisal:

Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?

 

Gledam WLTP in primerjam z mojimi vožnjami in se ujemajo nekje na 5% natančno. Mestna 5,6 in hitrost do 130km/h po AC-jih 6,2, relacije pa 4,6.

 

35% mestne

60% AC

5% regionalke

 

Če to seštejem in ustrezno po procentih je 5,91l/100km. Pa ker ni vse izmerjeno v nulo, dopuščam 5% razlike, več pa skoraj ne. Kaj hočem povedat. Pri ICE je manj faktorjev, ki bistveno vplivajo na končno porabo. Zato, ker je le 25-30% vsega porabljenega goriva spremenjenega v premikanje. Pri EV pa je to 90% energije, ki gre v premikanje. In zato vsak faktor, ki povečuje porabo toliko bolj drastično znižuje domet oziroma povečuje porabo "elektrike".

 

Če boš še tolk gonil kot konj po ovinkih boš pri ICE težko povečal porabo za 100% oz 1:2 proti normalni vožnji, medtem, ko pri EV ne bo noben problem avto z dometom 400km spraviti na borih 100km, kar je razlika 1:4, če ga boš šel mal sprobat po ovinkih. Štos je namreč v tem, da jaz pri ICE pri taki vožnji še vedno spravim 400km dometa.

 

Maš pa na netu video modela, ki je zelo velik zagovornik EV-jev in je sprobal vozit 200km/h po autobahnu. Zarad prometa mu ni najbolje uspelo, ampak, da Tesla S, ki je že tako fantastično aerodinamičen avto z 92kWh baterijo napolnjeno na 100% iz sebe spravi jedva nekaj nad 200km dometa pove največ koliko je pomembno, da se vozi k po jajcih.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je dvorjan napisal:

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

Res je...je pa rudi res,da bi jaz svojo CX-5 lahko vozil z navedenimi 8L po VLTPju-mešano,samo,ker pač vozim skoz samo po Ljubljani,je poraba 10L....samo zares potruditi bi se moral za normno porabo.

Kar se mi pa ne da,ker sem pretemperamenten voznik,in pač skoz od semaforja do semaforja pa je tako kot je...nič presenetljivega.

 

In v mojem primeru...če vozim "normalno"...pa nekaj mešano gre komot pod 10L...9L bi mešani cikel z lahkoto....8L če bi se pač potrudil....z tem,da skoz klima laufa,je AWD,imam vse potrebno za rezervo z sabo...od rezervnega kolesa,dodatne majhne hidravlicne dvigalke,rezervno tekočino za stekla 1L,gumaste predpraznike in gumi podlogo v kufru (so težje),gasilni aparat itd.....nič oskubljen zaradi odvečne teže,nič pnevmatike "za šparanje" prefilane ipd......celo strešne sani,k so bolj zaradi optike,kot pa za tovor...edino,kar je "namensko olajševalna okoliščina,je ker se mi ne da izklapljati start-stop sistema,me dejansko ne moti,in ker zares v trenutku spet zažene motor.....

 

Kaj pa pri EVju...pri "v povprečju" 30%😯...dvomim,da bi se lahko približal tovarniškim navedbam🤔

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 V tvojem primeru ju to čisto res v @Boss-ovem pa tudi, 1-1....👌😉

Jaz pa še dodam, avto mora imeti tudi dušo in avto na baterijo jo zagotovo nima.... :nevem:

Kot pa kaže se bo pa od te "duše" kmalu potrebno poslovit..... 😩😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je dvorjan napisal:

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

 

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

 

A se ti hecaš?

 

Recimo stara Mazda 5 iz leta 2010 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km - z vožnjo po hribih, z vleko počitniške prikolice, z vsemi čari, ki jih mora avto odslužit v malo večji družini. In zdaj bo ena limuzinca kurila preko 7 litrov? 

 

Samo to hejterji ICE takoj nočejo slišat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka:

Kaj bi se hecal? Napisal sem, da nihče ne dosega deklariranih WLTP številk, ne ICE in ne EV. Ja, razlika je v našem podnebju manjša pri ICE kot pri EV.

 

EV bo še najbližje WLTP v mestu, ICE pa na odprti cesti. Tu je ključna razlika.

 

EV ne kupiš za delanje 500 km dnevno po avtocestah, kot tudi ne kupiš dizla za fijakanje po mestu.

 

Jaz @Boss razumem, da ne mara EV, ker veliko prevozi po avtocestah, ampak me moti, ker to posplošuje na celotno populacijo. Ljudje, ki 80 % voženj opravijo po mestu, pa bi svoje bencinarje s porabo 10l/100km, rade volje zamenjali za učinkovito EV.

 

Naša soseda, ki ima podoben režim voženj kot naš Smart EQ, ima na Fordu Focusu 1.6 bencinarju porabo 13l/100km, naš Smart pa 12,4 kWh (celoletna). Razlika v ceni energenta, ki ga vozili porabita na sto prevoženih kilometrov, je torej skoraj 10-kratna!

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... ... ...

 

Jaz @Boss razumem, da ne mara EV, ... ... ... ... ..., ampak me moti, ker to posplošuje na celotno populacijo.

... ... ... ... ... ... ... 

 

Točno to moti tudi mene. Da se vse posplošuje na celotno populacijo. In so enostavno v Bruslju sprejeli sklep, da MORAM biti navdušen nad EV in da me bodo lažje navdušili nad njim, so zmerno do pretežno že prepovedali dizlom vstop v nekatera mesta, kmalu pa bodo enostavno ukinili nove ICE in bom prisiljen biti navdušen nad EV, ker 80% populacije opravlja zgolj mestno vožnjo in ker se to posplošuje na celotno populacijo.

 

Mogoče pa midva niti nisva na tako različnih bregovih...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisva. Še celo oba imava GO tablice. 😃 Le da je tvoja nadmorska še enkrat višja od moje.

 

Tebe pač tepeta infrastruktura (slaba električna povezava) in ponudba (malo primernih vozil), sicer bi se tudi nad EV lahko hitro navdušil. Veš kako letijo EV v breg, sploh ne vprašajo. S Smartom čez Ljubelj sem prehitel še vse ICE, ki sem jih dohitel, toliko lažje v zimskih razmerah, ker se težje zaženejo iz ovinka.

 

Vem, da iščeš velik avto, po možnosti za 7 ljudi, toda ... Pomisli, otroci rastejo, nekateri že sami vozijo - prav dolgo ne boš rabil 7 sedežev.

 

Zdaj celo Toyoto BZ4X dobiš 4x4 za 34.900€ -6.500€ subvencije. Sicer grde črne barve, ampak pošteno opremljeno.

 

Če imaš možnost, da bi jo polnil v službi (nek trifazni priključek in 11 kW polnjenje), bi bilo za razmisliti ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Slivka napisal:

kmalu pa bodo enostavno ukinili nove ICE in bom prisiljen biti navdušen nad EV,


Verjemi, da ICE ne bodo ukinili tako kmalu… Takrat, ko bodo izginili iz prodajnih salonov, bomo mi ze pod rušo ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko ste že omenjali novo R5 E-Tech. Luštkan avto, nekaj nostalgije, sploh zame, ki sem se več let vozil z R5 Campus. 😃

Najmočnejša izvedenka 150 konjev in 52 kWh baterija naj bi bila okoli 32.000€ -subvencija.

https://ev-database.org/car/2135/Renault-5-E-Tech-52kWh-150hp

 

A še bolj kot ta me navdušuje napoved Alpine A290, EV-športnika na tej osnovi.

WWW.EVO.CO.UK

evo drives Alpine’s highly anticipated hot hatch in prototype-form as it concludes cold-weather testing in Sweden

 

Kdo ve, čez par let, ko padejo cene ... Če si ne omislim ene take igrače.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... ... ... ...

 

... ... ... Če si ne omislim ene take igrače.

 

 

Ma, midva se pa res vedno bolj razumeva in sva vedno bolj enakih misli. Tudi jaz trdim, da so ti EVji samo ene igrače.

 

Če hočeš pa kaj resnega, mora biti pa vsaj dvolitrski turbo dizel...

  • Všeč 1
  • Haha 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, do prejle sem bil malo na trnih, zdaj sem pa vesel kot frnikula.

 

Poštar dostavil napredno diagnostiko za ZOE in tako me je avto razveselil z dobro novico.

 

Po 2 letih in 38.000 prevoženih km znaša zdravje baterije 96,7 % (torej je degradacija zgolj 3,3 %, kar je odličen podatek).

Verjetno je k temu prispeval tudi lep režim polnjenja: 202 počasnih AC polnjenj in 25 hitrih DC polnjenj v njegovi dosedanji življenjski dobi, pa še to zelo redko do 100 % kapacitete (kolikor sem na hitro preletel sem videl le en 100 % SOC).

 

Tudi celice so zdrave, razlika med najbolj in najmanj napolnjeno je največ 0,009V (torej 9 mV).

 

In še zanimivost: z regeneracijo je avto pridobil 17,1 % vse porabljene energije ...

 

Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko jaz vidim je cena Toyote 40500, kar še precej manjka do 35.000


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

Koliko jaz vidim je cena Toyote 40500, kar še precej manjka do 35.000


Sent from my iPhone using Tapatalk

Verjetno je onih nekaj akcijskih že pošlo.

FWD je bila 34.000, AWD pa 34.900€, samo črne barve in Elegant oprema.

Tudi par deset oskubljenih Škod Enyaq po 34.990€ so prodali v enem tednu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je dvorjan napisal:

Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.

 

Tole si res dobr ujagal. Tale tetica se je očitno vozila po regionalkah relativno počasi in z enakomernimi hitrostmi. Zato je povprečje hitrosti relativno visoko, a poraba zelo nizka. Jaz na ZOE z mestno vožnjo in nekaj okoliškimi cestami ne pridem pod 17kWh/100km pa tud če se trudim. :nevem:

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dvorjan zdravo, daj mi prosim povej kolio, bi me pa prisla ta Mazda

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

@dvorjan zdravo, daj mi prosim povej kolio, bi me pa prisla ta Mazda

 

 

12.710€ avto in stroški dražbe, 531€ prevoz +DDV na vse skupaj.

null

+ provizija tistega, ki ti ga bo kupil, če nimaš sam računa na dražbi ...

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.