Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

 

Noja... ampak dejmo stopit malo v realnost... Kolikokrat pa ti zmanjka goriva? Ravno ene tolikokrat, kot spusti guma... ali pa se redkeje... Ce le nisi luftar, ki se mu jebe za vse in tudi osnovih zadev pri avtu ne preveri ... Glede praznih baterij tezko recem, ker so EV vseeno se dokaj redki... verjetno se je komu ze zgodilo... ampak moras biti res butelj, da ignoriras vsa opozorila :) ... Ne recem, da se kdaj zgodi kaj takega... samo res ni to vsakodnevna situacija ... Je pa fajn za to, ce isces izgovore, zakaj je EV tako zanic :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je dvorjan napisal:

Sicer pa komentar na probleme:

1) To ni kriv avto, ampak kultura ICE voznikov.

2) Tudi to ni problem avta. Sicer pa je tale tvoj znanec res "ultra škrtica", če ob vseh brezplačnih polnjenjih jamra parkrat, ko "toči elektriko na avtocesti". Verjetno niti ni pomislil, da ne rabi polniti do konca, ampak le toliko, da pride do doma oziroma svoje brezplačne polnilnice.

3) Dramaturško pretiravanje.

4) Za to ni kriv avto, temveč lastnik.

5) Se strinjam, da bi moral biti avto s ceno 100k izdelan bolje. Ampak glede na to, da je imel "free supercharger" različico, je to moral res biti eden prvih modelov. To z glasnostjo v kabini pa ne kupim. Razen če ni pogruntal, da se vozi z priprtim oknom, ali pa je kupil kaj razbitega in slabo popravljenega.

 

Prosim ne vzet moje razmišljanje kot prepucavanje ampak le kot drugačno videnje cele zgodbe.

 

1.) To ni krivda samo ICE voznikov ampak tudi EV voznikov, ki zasedajo polnilno mesto, ko ne potrebujejo polnjenja. Pač to so goveda oboji in nekaj najbolj groznega je, da si odvisen od dobre volje goveda, da samo opraviš najbolj osnovno zadevo kot je polnjenje. In ker si večkrat v fazi polnjenja kot z ICE se ti take situacije zgodijo tudi statistično večkrat.

2.) Dejmo na splošno in ne samo primer te "škrtice", ker v večini ostali nimajo brezplačnega polnjenja tako, da v kolikor ne polniš doma so ostala polnjenja pač dejansko dražja kot če imaš klasiko. Celo do 2x na ultrahitrih polnilnicah.

3.) Ne vem, če je glih pretiravanje, ker jaz osebno, ko mi pade domet pod 200km pozimi pa pod 300km zavijem na pumpo, da imam vedno dovolj goriva in da to opravim bolj mimogrede kot pa v stilu "zdaj pa moram tankat" Ja nelagoden je občutek, da si z EV-jem, kot da si z ICE ves čas skoraj ali na rezervi. Sploh, ko nekaj ne gre tako kot si si zamislil.

4.) To ni kriv lastnik, ampak zavajanje s strani proizvajalcev oziroma, da se testi dosega delajo pri najbolj ugodnih temperaturah za EV-je. Nikjer v tehničnih podatkih ni napisano kakšni so dometi pri temperaturah -10°C ali nižje oziroma +35°C ali višje. Tega podatka ni in ga moraš izvrtat nekje na forumih, YT, praktično na neuradnih testiranjih. Se pravi kot kupec bi moral narediti celo raziskavo pred nakupom. Tega pri ICE ni treba, ker so razlike v porabi minimalne pri različnih temperaturah in zanemarljive za nivo dometa z enim tankom.

5.) Prve Tesle so bile res slabo izdelane in si moral bit precej nahypan fanboy, da si se sprijaznil s tem, sploh ker je bila cena takrat hudičevo visoka. Tudi elementi podvozja, karoserije so bili poddimenzionirani in zato je marsikatera Tesla po tokih letih uporabe pač precej koretasta za vozit.

 

Ko je tale Ignacijev prijatelj videl toliko minusov, ki jih ni pričakoval, je pač naredil to kar se takrat naredi, da ne izgubiš preveč. Isto, k pri službah. Dokler je plusov več kot minusov pač ne iščeš druge.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Jest napisal:

 

Noja... ampak dejmo stopit malo v realnost... Kolikokrat pa ti zmanjka goriva? Ravno ene tolikokrat, kot spusti guma... ali pa se redkeje... Ce le nisi luftar, ki se mu jebe za vse in tudi osnovih zadev pri avtu ne preveri ... Glede praznih baterij tezko recem, ker so EV vseeno se dokaj redki... verjetno se je komu ze zgodilo... ampak moras biti res butelj, da ignoriras vsa opozorila :) ... Ne recem, da se kdaj zgodi kaj takega... samo res ni to vsakodnevna situacija ... Je pa fajn za to, ce isces izgovore, zakaj je EV tako zanic :P ... 

 

Kot prvo ne govorim, da so EV-ji zanič, govorim, da je pa hype okoli nih čisto nezasluženo previsok in da v trenutni situacije še ne ponujajo tisto kar mogoče nekoč bodo. Ja zdajle moraš biti kar nekaj zanesenjaka, da si tole omisliš brez zadržkov.

 

Ostati brez goriva. Hja 1x se mi je pa res zgodilo, ker sem zaupal tehniki in ne sebi. Starejši forumaši po stažu veste, da se mi je to zgodilo pri prvi Mazdi 6 20 let nazaj, ko sem zaupal BC-ju, da imam še za 111km goriva avto je pa samo zakašljal in ustavil. Ja prvič sem imel avto z BC-jem in sem mu zaupal kot teliček.

 

Drugače pa je tako, da meni ko domet pade pod 200km grem na tankštelo, pozimi pa še prej. Pri EV-ju si pa skos v področju praznega tanka po mojem videnju. Ko bodo normalni dometi preko 500km bom govoril drugače.

 

Glede EV-ja pa toliko, službena pot Lj-Trebnje (cca 50km). Mudi se mi, drugega avta ni kot električen tamal Smart z 96% baterije. Domet preko 100km pravi Avant2Go aplikacija. Na uč sem si rekel, eh do trebnjega je cca 40km, to bo dovolj do tja in nazaj. Avto je omejen na 130km/h tako da tudi z gasom do konca ne bo srkalo kej več kot navajajo. Hja bolj napačno ne bi mogel razmišljat. V Trebnje sem prišel in nisem kaj dosti gledal na domet, tolk večji šok, k sem pa hotel nazaj pa pravi, dragi moj, baterije je samo za 20km.

 

Pol pa iskanje polnilnice pa aplikacija, pa polnjenje na lastne stroške, ki jih nikoli nisem dobil povrnjenih (ampak to je še najmanj). Skupaj s samim polnjenjem, je to trajalo še dodatno uro pa sem bil nazaj v Lj spet s skoraj prazno baterijo.

 

OK, je res, ta avto je čist neprimeren za referenco, ker je dober res samo za po mestu, ampak vseeno pove pa marsikaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Boss napisal:

3.) Ne vem, če je glih pretiravanje, ker jaz osebno, ko mi pade domet pod 200km pozimi pa pod 300km zavijem na pumpo, da imam vedno dovolj goriva in da to opravim bolj mimogrede kot pa v stilu "zdaj pa moram tankat" Ja nelagoden je občutek, da si z EV-jem, kot da si z ICE ves čas skoraj ali na rezervi. Sploh, ko nekaj ne gre tako kot si si zamislil.

Ujeeej. Ti bi z mojo raketo tankal po 7 litrov 😆

Na lučki tankam in prevozim ca. 400km z enim tankom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ti misliš, da je M2 imela kaj večji tank? Ne bi rekel, če že, mogoče kak liter.

 

Žal bencin se dela z malimi tanki zaradi šparanje teže in večanja kuferauma.

Tu je bila najboljša Giulietta s 70l.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je g.Wankel napisal:

Ne vem zakaj delajo Alfe s tok velikimi tanki. A je tok deleč do servisa? 😀

Ne, veliko pije, kadar je v rdečem.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kdo mogoče ve.

Priključni hibridi imajo sedaj obljubljenega čistega dosega na elektriko tam 80, nekateri celo 100 km. Kako je s tem pozimi. Ali imajo toplotne črpalke ali ogrevajo kabino direkt?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

A kdo mogoče ve.

Priključni hibridi imajo sedaj obljubljenega čistega dosega na elektriko tam 80, nekateri celo 100 km. Kako je s tem pozimi. Ali imajo toplotne črpalke ali ogrevajo kabino direkt?

Kakor kateri, ampak večina dražjih PHEV verjetno ima toplotno črpalko. Kakorkoli se splača preveriti, če ima možnost daljinskega zagona ogrevanja, ko je še na polnilcu. Tako si pogreješ avto in imaš poln domet.

 

In ja, ta je pozimi cca. 20-30 % krajši od uradnega podatka. Če imaš veliko zelo kratkih voženj pa še manj. Če pa delaš te kilometre "v enem kosu", potem pa mogoče razlika sploh ne bo velika 10-15%, saj bo kabina že ogreta in bo le še vzdrževal tako stanje.

 

Imaš v mislih prav dotični PHEV?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

A kdo mogoče ve.

Priključni hibridi imajo sedaj obljubljenega čistega dosega na elektriko tam 80, nekateri celo 100 km. Kako je s tem pozimi. Ali imajo toplotne črpalke ali ogrevajo kabino direkt?

 

Malo jih je takih, ki imajo 80 ali celo 100 km :P ... Ponavadi jih je najvec takih, ki cisto na elektriko gredo nekje do 50 km ... pa se to le do neke hitrosti ... 

 

Konkretno CX-60 ima dosega nekje okoli 60 km ... sem naredil tudi ze okoli 70 km... In v EV nacinu gre do 140 km/h ... Sedaj pozimi pa je ta doseg nekje med 35 in 40 km ... CX-60 nima toplotne crpalke ampak elektricni grelec... za ogrevanje baterije, kot tudi za ogrevanje kabine ... In ta je dokaj pozresen, zato je tudi sedaj pozimi toliko krajsi doseg ... Tisti, ki imajo topolnotno cpralko so na boljsem, se pa vseeno nekaj pozna... samo ne toliko ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je zdelo da potem pozimi pri hibridih bolj bunda varianta. Pa doseg na pol.

 

Smisel priključnega hibrida bi bil, da nekdo ki ima recimo 30-40 km do šihta, vozi na elektriko v obe smeri. Ampak očitno pri baterijsko najbolje opremljenih hibridih pozimi ne bo mogoče.

Tako kot Bossov e-smart  ni sposoben opraviti naloge avta za na šiht.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Se mi je zdelo da potem pozimi pri hibridih bolj bunda varianta. Pa doseg na pol.

 

 

Noja... "bunda varianta" ni potrebna... saj se ogreje zelo hitro ... in skoraj takoj zacne pihati toplo ... :) ... Itak je vseeno, ali imas gretje kabine prizgano ali ne... ker se vseeno greje baterija ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes je žal vse poddimenzionirano, včasih pa je bilo predimezionirano ; danes kot si rekel delajo velike rezervoarje za male športnike, za ostale pa tlačijo baterije in s tem izgubljajo težo, prostor in ostale performanse in funkcije, učinka oziroma dosega pa od nikoder. 

Lep primer je predkratkim predstavljena Honda CR-V katera od druge generacije dalje žal ni več pravi terenec, enako je z ostalimi modeli in karoserijskimi verzijami katere so samo napihnjene in kvazi terenske ter povsem nefunkcionalne. 

Ko pa že govorite o gretju ima najboljšega Lada katero deluje tudi ko je motor povsem mrzel in je dovolj prva stopnja, saj je to res stroj projektiran za sibirske zime ; v Nivi sem imel predkratkim na prvi stopnji in sem skoraj zakuhal! Je pa to praktičen, večen in vsestranski delovni stroj za nas iz oddaljenih vasi, daleč stran od mestnega ropota. 

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

Ne vem zakaj delajo Alfe s tok velikimi tanki. A je tok deleč do servisa? 😀

A bejž, si imel mogoče kako Alfo?

pred 3 urami je Bini napisal:

Ne, veliko pije, kadar je v rdečem.... 👍

8.0 povprečna poraba 80.000km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MYELECTRICSPARKS.COM

The future of mobility will prioritize performance, and environment-friendly solutions as BMW hydrogen engines will change the world.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je godlike napisal:

A bejž, si imel mogoče kako Alfo?

8.0 povprečna poraba 80.000km.

Kadar je v rdečem.... 👍

To je pa pri meni dostikrat bila, ker alfa je za uživanjeeeee..... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Motor1 so testirali doseg 11 vozil v realnih pogojih... Skupaj so vozili od 100% do 5% baterije po isti cesti (obroc okoli Rima) in na kocnu primerjali rezultate... Sicer je clanek in video v nemscini (v YT si lahko vklopite samodejno strojno preveden podnapise)... se pa da po tabelah lepo videti, koliko je odstopanja pri realni uporabi od podatkov po WLTP pri posameznih avtomobilih ... 

 

INSIDEEVS.DE

Die Messungen von Effizienz und Kosten der Modelle wurden rund um Rom im realen Verkehr durchgeführt. Hier sind alle Ergebnisse ...

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priporočam ogled...tudi EV zanesenjakom.

Neverjetni posnetki,k jih ne vidiš nikjer-veliko o izparevanjih in eksplozijah teh par.

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Teslo model 3 z večjo baterijo, več kot 500 konji in štirikolesnim pogonom smo preizkusili v ostri zimi in ugotovili, kako je pozimi sobivati z električnim avtomobilom in kako se...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa še en članek, kjer so celo sliko MX-30 uporabili ...

 

INNOTECHTODAY.COM

In the ever-evolving landscape of the American automotive industry, a recent study by FINN has shed light on the surge in popularity of...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še en zelo zanimiv video,z strokovnjakom ki ima res orng. pojma o elektrotehniki,el. motorjih itd...veliko razlaga na "preprosti način",da bi bilo bolj razumljivo normalnim smrtnikom...veliko o vrstah elektromotorjev,tudi o nesmiselnosti kolesnih (v kolo vgrajenih) motorjih,o motorjih na aksialni fluks itd.

Zna koga postaviti na realna tla ob navalu novic o "revolucionarnih motorjih in odkritjih",ki so največkrat v bistvu le marketing...kot npr. "tehnično revolucionaren in zares poseben" motor v Teslah,ki se v bistvu v ničemer ne razlikuje od motorjev ostalih proizvajalcev😂.

Ni anti-EV video.. kvečjemu nasprotno...je pa zelo streznitven.

Na žalost za marsikoga nerazumljivi nemščini...pač pomagaj si z avtomatskim prevodom v angleščino-je bolje kot nič...in če imaš vsaj malo pojma o elektriki,elektromotorjih tudi ne škodi...

Zares zelooo zanimivo tudi za laike.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Cena polna je skoraj 43k..,na koncu pride 36k..,vendar mi ga nočejo za gotovino prodat..,torej morem vzeti lizing vsaj za eno leto..,in pridem na skoraj 37k..,ne diši mi ,ker Mazdo lahko plačam in odpeljem takoj. Ma so ,da nočjo keša 😜
    • Dobil dobro ponudbo in za 95€ naročil nov procesor ryzen 5 5600x
    • Tudi za ostale,katere zanima za nakup vrtalnega vijačnika...dobri vodiči čez vse klase razdeljeno po znamkah.   Milwaukee   Makita   In še novinci   Metabo Novi 3-hitrostni "Metal" modeli t.i. LTX-3 (jaz imam še starejšo varianto). Pazi-quick glave in bit-jastavki tega novejšega sistema pašejo samo na te vijačnike,ker ima gred večji fi...res bolj samo za industrijo in obrtnike-kovinarje . Tudi tukaj predstavljena posebna verzija Metabo GB (Gevindebohrer) z elektroniko za rezanje navojev.   Bosch - 4 leta star posnetek. Novejši posnetek   DeWalt   Festool   Za marsikoga zanimiva kategorija močnejsih 12v vrtalnih vijačnikov...zanimiva primerjava.  
    • Neko Nedeljo k jutranji maši v cerkev prikoraka Polde. Župnika je skoraj kap. Polde poprej svoj živi dan ni prestopil praga Božjega hrama. Maša je bila lepa, in ko so verniki zapuščali cerkev, je župnik, vidno presenečen, pristopil k Poldetu: - "Človek Božji, saj ne morem verjeti, da sem le dočakal dan, ko boš začel stopati po Božji poti... Kaj te je spreobrnilo?" Polde potiho pove: - "Veste, pred tedni sem si kupil klobuk. A vendarle sem ta, precej drag klobuk, nekje izgubil. Vedel sem, da ima Lojze enak klobuk. Ker on redno hodi k maši, sem pomislil, da bi mu med mašo klobuk ukradel. V cerkvi ga ne more imeti na glavi in sem pomislil, da ga pustil zunaj... takrat pa bi ga jaz vzel..." Župnik pretreseno: - "To je vendar greh! A vendar vidim, da ima Lojze klobuk na glavi, se pravi, da ga nisi vzel..." Polde potiho: - "Veste, ko sem vas poslušal med pridigo, ko ste govorili o 10 Božjih zapovedi, sem doumel, da ne rabim ukrasti Lojzetu klobuka..." Župnik, zdaj s solzo sreče v očeh: - "Aha, torej te je zapoved 'Ne kradi' prepričala da je bolje biti brez klobuka, kot pa se za veke vekov cvreti v peklu?" Polde ponižno: - "Priznam Oče, da ni bilo čisto tako. Ko ste omenili zapoved 'Ne želi si bližnjega žene', sem se spomnil, kje sem klobuk pozabil..."
    • Ni smešno. Ni in ni smešno. Vsaj ne lastnikom Fordov...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.