Skoči na vsebino

Žarnice h9 in h11


Shrek

Priporočeno sporočilo

tale osram je sicer carska sam meni je zdrzala pol leta...pa se to ne..in crknili sta obe...nekako sem pricakoval, krajso zivljensko dobo (kot je to pri boljsih osramiv ze tradicija, ampak tole je poraz)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Zdravo,

 

kak?en nov zaklju?ek glede navadnih H9 in 11?

Meni namre? dolge lu?i namre? porazno svetijo. Bolj tako - za bolje videti znake in kak?e o?i od srnice. :)

Res je, da nimam kak?nih pametnih ?arnic, vendar jih tudi prej v 20 let starem Hyundaiu nisem imel, pa je svetil vrhunsko.

 

S kratkimi sem zadovoljen. ?arometi se mi ne zdijo tako megleni/opraskani. Kak?en nasvet?

 

Hvala! Lp, Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Samo ?e vedno mora zamenjati ?arnico....pa ne ve. kak?no. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so megleni/spraskani z zunanje strani vzame? v roke vodobrusni papir granulacije 1600 in lepo z veliko vode zbrusi?. Nato vzame? ?e finej?o granulacijo nad 2000 ter ponovi?. Na koncu pa ?e polirno pasto in ?aromet spolira?. Zadeva zgleda nato kot nova.

Vsaka luc je tovarnisko premazana z UV zascito in je potrebno ponovno premazati luc, ce se ze gres neki DIY. Ce zaromete das spolirat ti to storijo oni. V nasprotnem primeru si bos naredil vec skode, kot koristi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klju?no je, da se na obnovljen ?aromet nanese dodatna politura, ki zagotovi UV za??ito, saj obnovljen ?aromet nima ve? zgornjega sloja, ki zagotavlja UV za??ito. Tako se zagotovi, da bodo ?arometi ostali brezhibni tudi dolgoro?no. ?e se UV za??ita ne nanese ?aromet le ta v zelo kratkem ?asu (odvisno od kvalitete ?arometov in po?kodovanosti) spet za?ne rumeneti in pridobivati na motnosti. Trajna alternativa tej fazi je barvanje s kvalitetnim UV za??itnim lakom.

 

 

http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/obnova-%C5%BEarometov.html

WTF? Jaz sem vse moje lu?i spoliral pred ?tirimi leti (sprednje in zadnje)in ?e vedno so kot nove. Ni mi jasno, o kak?ni polituri je to govora?

Sej je vendar jasno, da gre vsaka politura ?e kar hitro dol. ?e pa bi mazal kak?ne druge zvarke gor bi  bilo pa hitro vse skupaj zmazano, ?e slab?e kot pred poliranjem

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... od kod jim ta fora v UV. Tisti sprej je bolj neka teko?a plastika, ki gre v pore za ?e bolj jasno prosojnost. Sam to dose?e? tudi s finim vodobrusnim in poliranjem.

 

Sam imam tudi ?e nekaj let pa je vse clear - pa ne samo na enem avtu. 

 

V kon?ni fazi pa tud, ?e je ?aromet ?e tako na?et to pomeni, da ?e davno ni ve? gor nobene UV za??ita lai ?esa podobnega in s poliranjem lahko naredi? samo bolj?e. ?e pa je treba ?ez 4 leta ponovit pa pa? ponovi?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Žarnice h9 in h11

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku  ali kurniku. Niso na žalost  naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
    • Schurda, forumski kolega Mazdaš, mi je povsem prenovil moj hišni čarunalnik in sem mu res zelo hvaležen. Nisem nek zahteven uporabnik, igric tudi ne igram, je pa napredek več kot očiten. :)
    • 1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih
    • Jaz sem tudi videl, da sem blizu parkiral zandjič ko sem opazil odtis tablice na fasadi
    • Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.   Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.