Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

hmmm, pr nas smo dobli rde?ega jugota brez te?av pa ?e serijsko je imel manj?o od 1000.

 

 

Ko je tast kupoval (placati je bilo treba skoraj eno leto prej... je bil pa eden izmed prvih serij... GLede prevzema je dobil posto, da je prevzem takrat in takrat ob tej in tej uri ... In na parkingu je bilo 98% posiljke v eni barvi in nekaj vozil v drugi barvi... Tista vecina je bila v zeleni barvi :) ... In to sploh ne mores verjeti, da so prisli eni brez volana, brez sedeza... ipd. In se je zacel boj za to, da bi vsak svojega skompletiral :) ... Bil je pa se Jugo in ne Yugo, kot so bili kasneje... Tocneje Jugo 45 :) ... 

 

Zal najdem zaenkrat samo tole sliko tega Jugota :) ... 

PICT0975-20150130-205015.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na se vam zdi pa kaj preglednost v tem avtu? Razmi?ljam da bi si dodatno naro?il ?e parking kamero, ker kakor se spomnim se ?ez zadnjo ?ipo vidi bolj tako tako. Ali se da parkirat brez raznih pomagal ?

 

Jaz imam limuzino, montiral sem vzvratno kamero in vidljivost je fenomenalna, parkiranje pa u?itek :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne bo 18 col mal prevelike za g100. Mislim  bo to sploh kam ?lo ko bo? te valarje dal gor? Tud sam sem razmi?ljal o 18. Res da je avto lep?i ampak a se to dost pozna pri mo?i? pospe?kih itd? Samo zarad lepote avta jz nebi ?el dajat 18 gor pa se pol fural kot z cliotom 1.2 ma?ina. Ne vem ni? no?em pametovat ker ?e sam ne vem kolko je razlika med 16 in 18 col. bi pa mel 18 definitivno :) no ?e raje 17 ker mislim da bolj pa?ejo kot 18. ?koda da ni homologirano. To bi moglo bit vse od 15 do 18 pa pol sam zbira? ka ho?e? met. :)

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne bo 18 col mal prevelike za g100. Mislim  bo to sploh kam ?lo ko bo? te valarje dal gor? Tud sam sem razmi?ljal o 18. Res da je avto lep?i ampak a se to dost pozna pri mo?i? pospe?kih itd? Samo zarad lepote avta jz nebi ?el dajat 18 gor pa se pol fural kot z cliotom 1.2 ma?ina. Ne vem ni? no?em pametovat ker ?e sam ne vem kolko je razlika med 16 in 18 col. bi pa mel 18 definitivno :) no ?e raje 17 ker mislim da bolj pa?ejo kot 18. ?koda da ni homologirano. To bi moglo bit vse od 15 do 18 pa pol sam zbira? ka ho?e? met. :)

Saj so pri najvisjih paketih (Revolution,...) 18" platisca standardno vkljucena...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa razlika v sirini... Pri 16" so dimenzije 205/60 R16, pri 18" pa 215/45 R18 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda se bo poznalo tako pri porabi kot na koncni hitrosti...18col za 100konjski avto zame osebno bedarija na kvadrat

se strinjam...sem enakega mnenja  :rolleyes:  lp  :D  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.