Skoči na vsebino

Žarnica in servis


prlek86

Priporočeno sporočilo

men so phillips blue vision zdrzale natanko 7 mescov pol sta pa obedve skupi sle rakom zvizgat. Trenutno imam notri Phillips extreme vision in sm kr zadovoln :prstgor: kolik?na je pa njihova ?ivljenska doba bomo pa vidl :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Ni res, night breaker ne svetijo bolj belo od philips white vision. Te so zdaj navite na 4300K, in zdrzijo vec kot osram. Mnogo vec.

http://m.ebay.de/itm/Philips-HB3-WhiteVision-4300K-Xenon-Effekt-2er-Set-9005WHVB1-SONDERPREIS-/191435612694?nav=SEARCH

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razen ce je 4100K isto kot 4300K

http://www.philips.co.uk/c-dam/b2c/category-pages/lighting/whitevision/Master/Maximum-Visibility/Whitevision-vs-standard-vision.png

 

Sent from my commodore64, using a Tapedrive

 

Labi 4100k majo, zavaja? ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

55/60W, road legal, vse ok, edino ti bojo zdrzale 1 leto, ce ze

Bolje kot katerkol Osram v vsakem primeru

 

Edino a si preprican, da so glavne luci HB3? Te so ponavadi za meglenke

http://www.philips.co.uk/c-m-li/car-lights/headlights/latest#filters=HEADLIGHTS_SU%2CFK_CAR_WHITEVISION%2CFK_H1&sliders=&support=&price=&priceBoxes=&page=&layout=

 

Labi, vidim da so 65W. Je zaradi le? kaj narobe ?e so 5W mo?nej?e? V knjigi imam napisano 60W.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si bil pa ?e v datumu tako natan?en... sem mislil, da ima? tud ure in minute pod nadzorom... ok za sekunde vem, da bi bilo preve? pikolovsko  :hudicek:

 

 

In ker smo ?e glih pri ?arnicah in menjavi sva se v?eraj z bratom trudila dve uri (brez zajebancije), dva sva uspela na Stilotu zamenjat levo ?arnico kratkih lu?i. Preklela sva vse Italijane po vrsti, ker to kar so naredili je ?isto namensko, da si obvezen it na servis in pla?at 38,50? za menjavo.

 

Pizdarija se o?itno menja tako, da je treba snet prevleko odbija?a skupaj z masko hladilnika. Potem od?raufa? lu? in jo izvle?e? ter zamenja?. Ampak za to rabi? dvigalo ali pa vsaj kanal. 

 

?e tega nima? poskusi? od znotraj, ker skozi kolotek tudi ne gre. Odstranit je pa treba pokrov elektronike in akumulatorja, izvle?t akumulator.... nekje vmes popizdi? in s spajkalnikom odre?e? plasti?no ?katlo/za??ito, ki je tam iz neznanega razloga, Tako pride? do pokrova ?arnic, ki ga seveda na more? odstranit saj ga dr?i kovinski nosilec akumulatorja. Prekolne? vse italijane po spisku, Po 15 minutah kot po nekem ?ude?u uspe? izvle?i pokrov ?arnic. 

 

Ker je seveda malo prostora ti vmes odleti kovinski zati?, ki dr?i ?arnico. Najde? ga s pomo?jo magneta. Zamenja? ?arnico in poskusi? sestaviti v obratnem vrstnem redu...?as in koli?ina kletvic se pomno?i s faktorjem 3. Ker si seveda brez akumulatorja je treba sestavit vse nazaj in dr?at pesti na rokah in nogah da bo delovalo. No vsaj to... deluje.

 

Zdaj mi je jasno zakaj taka cena na servisu. In na tem primeru je jasno zakaj je EU zahtevala, da ne bo homologacije, ?e se ne bo dalo enostavno zamenjat ?arnice, ker kak?en je point da so zahtevane v dodatni opremi, ?e jih ne more? menjat - to je kot bi se delali norca.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natan?no vem zto, ker ?isto vsako spremembo ali menjavo na avtu bele?im ?asovno in koliko je kazal ?tevec kilometrov :). Jest sm isto ravno danes zamenjal ?arnico samo, da je bilo pri meni potrebno samo ?katlo zra?nega filtra dvignt to je pa to :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si bil pa ?e v datumu tako natan?en... sem mislil, da ima? tud ure in minute pod nadzorom... ok za sekunde vem, da bi bilo preve? pikolovsko  :hudicek:

 

 

In ker smo ?e glih pri ?arnicah in menjavi sva se v?eraj z bratom trudila dve uri (brez zajebancije), dva sva uspela na Stilotu zamenjat levo ?arnico kratkih lu?i. Preklela sva vse Italijane po vrsti, ker to kar so naredili je ?isto namensko, da si obvezen it na servis in pla?at 38,50? za menjavo.

 

Pizdarija se o?itno menja tako, da je treba snet prevleko odbija?a skupaj z masko hladilnika. Potem od?raufa? lu? in jo izvle?e? ter zamenja?. Ampak za to rabi? dvigalo ali pa vsaj kanal. 

 

?e tega nima? poskusi? od znotraj, ker skozi kolotek tudi ne gre. Odstranit je pa treba pokrov elektronike in akumulatorja, izvle?t akumulator.... nekje vmes popizdi? in s spajkalnikom odre?e? plasti?no ?katlo/za??ito, ki je tam iz neznanega razloga, Tako pride? do pokrova ?arnic, ki ga seveda na more? odstranit saj ga dr?i kovinski nosilec akumulatorja. Prekolne? vse italijane po spisku, Po 15 minutah kot po nekem ?ude?u uspe? izvle?i pokrov ?arnic. 

 

Ker je seveda malo prostora ti vmes odleti kovinski zati?, ki dr?i ?arnico. Najde? ga s pomo?jo magneta. Zamenja? ?arnico in poskusi? sestaviti v obratnem vrstnem redu...?as in koli?ina kletvic se pomno?i s faktorjem 3. Ker si seveda brez akumulatorja je treba sestavit vse nazaj in dr?at pesti na rokah in nogah da bo delovalo. No vsaj to... deluje.

 

Zdaj mi je jasno zakaj taka cena na servisu. In na tem primeru je jasno zakaj je EU zahtevala, da ne bo homologacije, ?e se ne bo dalo enostavno zamenjat ?arnice, ker kak?en je point da so zahtevane v dodatni opremi, ?e jih ne more? menjat - to je kot bi se delali norca.

Zatole in podobne se spla?a ?e imeti AMZS ?lanstvo. Veliko storitev pokriva, jaz grem danes AKU pogledat kon?no

 

http://www.amzs.si/si/408/Popusti_v_AMZS.aspx

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, pa se recimo na FRA avtih izjemno rade krepavajo zarnice, upam da je Fiat kaj boljsi v tej prvini :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.