Skoči na vsebino

Mazda 6 facelift 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo dru?ba

 

na netu sem zasledil da se bo v letu 2015 pojavil falelift nove ?estice :) moram re?i da izgleda kar super.

na sliki v notranjosti ni ve? zaslediti klasi?ne ro?ne bremze, po novem elektronska, nekaj sprememb glede izgleda (koncept takeri). Najbolj?a novica pa od vseh pa bo v novih ?esticah posodobljen multimedijski sistem, ki bo pribli?en tak kot v novi trojki :) 

 

?e link ?lanka:

 

http://www.worldcarfans.com/114110383728/mazda6--atenza-subtle-facelift-leaks-out

 

super, kajne ? :)

Napisano

?e jo pribli?ajo Takeriju, bo to vsekakor super izdelek. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tukaj je ?e ve? slik zbranih:

http://www.autoblog.com/photos/2016-mazda6/#photo-3124414

 

Bo pa kar nekaj sprememb, poleg novih prednjih lu?i, maske in obrob meglenk, je najve? novosti v notranjosti, predvsem armaturna plo??a (tudi usnje na armaturi).

 

Ima kdo v planu kupiti naslednje leto rabljeno ?estko karavan???

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Tukaj je ?e ve? slik zbranih:

http://www.autoblog.com/photos/2016-mazda6/#photo-3124414

 

Bo pa kar nekaj sprememb, poleg novih prednjih lu?i, maske in obrob meglenk, je najve? novosti v notranjosti, predvsem armaturna plo??a (tudi usnje na armaturi).

 

Ima kdo v planu kupiti naslednje leto rabljeno ?estko karavan???

 

Meni je predvsem v?e?na nova notranjost pa tudi maska in odbija? bosta lep?a.Da ne govorimo o tem, da bo gledala ?e bolj "hudo"

z novimi lu?mi.

Zakaj pa jo bo? ?e prodal?

 

 

Napisano

Ful mi je v?e? sprememba, ko je zdaj centralni del armaturne plo??e druga?en in ekran?ek na vrhu. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakaj pa jo bo? ?e prodal?

 

Ah, ?e tako bi imel raje ?tirivratno, mi je sedan itak najlep?a oblika avtomobila, pa sem bil primoran vzeti karavanko zaradi tamale (vozi?ek ....). Naslednje leto pa vozi?ka ve? ne bo, prenovljen model je, pa je prilo?nost, da si omislim avto brez kompromisov (oz. kar sem ?e v ?tartu ?elel - sedanko).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Ah, ?e tako bi imel raje ?tirivratno, mi je sedan itak najlep?a oblika avtomobila, pa sem bil primoran vzeti karavanko zaradi tamale (vozi?ek ....). Naslednje leto pa vozi?ka ve? ne bo, prenovljen model je, pa je prilo?nost, da si omislim avto brez kompromisov (oz. kar sem ?e v ?tartu ?elel - sedanko).

Sva ?e dva s takim razmi?ljanjem... limuzina je tisto pravo ?e raj?i bi pa zaradi uporabnosti imel limuzinsko obliko HB, da se dvignejo celotna peta vrata.

33112_1.png

Napisano

Saj verjetno bo pa vse ostalo le pri ?eljah, v planu je namre? ?e en   :dudek:  in bo karavan tako spet bolj uporaben....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Saj verjetno bo pa vse ostalo le pri ?eljah, v planu je namre? ?e en   :dudek:  in bo karavan tako spet bolj uporaben....

ej...to je super  :prstgor: bo tamala imela dru?bo  :dudek: lp  :D  B)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e ena pomembna novost pri novih 6- kah je ?tirikolesni pogon kot opcija.

 

A pri nas tudi? Z dieslom?

:jezicek: :jezicek:

 

Upam da bo  bencinar

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

To pi?e:

 

As for powertrains, the 2015 Mazda6 wagon with SKYACTIV-D 2.2 clean diesel is available with Mazda?s new-generation all-wheel drive (AWD) system.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To pi?e:

 

As for powertrains, the 2015 Mazda6 wagon with SKYACTIV-D 2.2 clean diesel is available with Mazda?s new-generation all-wheel drive (AWD) system.

 

Upam, da to ne pomeni, da bodo sedaj vsi avtomobili imeli "tunel" po sredini, ?eprav bo prazen. To naredi zadnjo klop enako neuporabno, kot jo imajo Volkswagni. Kot je videti na videu, bodo naredili ravno to traparijo. Za 3-5% kupcev, ki se bodo odlo?ili za 4WD bodo zayebali vse ostale, ki ob?asno (ali redno) zadaj vozimo tri potnike. ?e en plus proti Passatu je ?el v q...

 

Kar se mene in mojega okusa ti?e glede notranjosti:

Minusi:

- elektri?na ro?na zavora (ena od zadev, ki je letos nagnila tehtnico proti Mazdi)

- polo?aj gumba "Start-Stop"

- belo usnje tudi na naslonu za komolec in v vratih (izgleda sexy, uma?e se hitro)

 

Plusi

+ belo usnje na sp. delu armature in centralni konzoli

+ premik ure iz srednjega dela centralne konzole na ekran

+ ve?ji ekran

+ bistveno lep?a glava ro?ice samodejnega menjalnika

+ druga?no zapiranja nosilca za pija?o - upam, da to pomeni, da za drobi? ne bo ve? potreben poseben lon?ek

+ ?e prav vidim, ima sedaj samodejni menjalnik tudi gumb sport - pride prav ob vo?nji navzdol po strmej?ih klancih; ni treba iskati uhljev ob volanu

 

Vseeno:

samodejni menjalnik "na gumb" - tudi ?e bi ostalo po starem

prikaz klime - ?eprav je dosedanji veliko bolj poseben; ta mi deluje "enak" kot v drugih avtomobilih

 

Na volanu pod tempomatom sedaj vidim gumba On in Off. ?e to pomeni, da so se znebili neuporabnega omejevalnika hitrosti, je to plus. ?e pa to hkrati ?e pomeni, da lahko izbira? med navadnim in radarskim tempomatom je pa plus ?e toliko ve?ji. Rad se vozim z radarskim tempomatom, a pri vi?jih hitrostih ?isto prekmalu zni?uje hitrost. Posledi?no sem ve? na levem pasu, kot sem bil prej in kot sem navajen...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ja navoljo bosta oba diesela z AWD bencinarji pa ne. Nisem pa zasledil ali AT ali MT

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni bi bil zanimiv bencinski karavan z AT in AWD.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Kak?na je pa navigacija v novi ?estki? ?ez iGo iz trojke sem sli?al kar nekaj pripomb, medtem ko je Tomtom po testih med bolj?imi navigacijami. 

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Kak?na je pa navigacija v novi ?estki? ?ez iGo iz trojke sem sli?al kar nekaj pripomb, medtem ko je Tomtom po testih med bolj?imi navigacijami. 

 

 

Kolikor vem, ima enak infotainment sistem kot je v trojki.

 

Jaz imam se TomTom in sem zadovoljen... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.