Skoči na vsebino

Mazda 6 facelift 2015


Dejvidov

Priporočeno sporočilo

Zdravo dru?ba

 

na netu sem zasledil da se bo v letu 2015 pojavil falelift nove ?estice :) moram re?i da izgleda kar super.

na sliki v notranjosti ni ve? zaslediti klasi?ne ro?ne bremze, po novem elektronska, nekaj sprememb glede izgleda (koncept takeri). Najbolj?a novica pa od vseh pa bo v novih ?esticah posodobljen multimedijski sistem, ki bo pribli?en tak kot v novi trojki :) 

 

?e link ?lanka:

 

http://www.worldcarfans.com/114110383728/mazda6--atenza-subtle-facelift-leaks-out

 

super, kajne ? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je ?e ve? slik zbranih:

http://www.autoblog.com/photos/2016-mazda6/#photo-3124414

 

Bo pa kar nekaj sprememb, poleg novih prednjih lu?i, maske in obrob meglenk, je najve? novosti v notranjosti, predvsem armaturna plo??a (tudi usnje na armaturi).

 

Ima kdo v planu kupiti naslednje leto rabljeno ?estko karavan???

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je ?e ve? slik zbranih:

http://www.autoblog.com/photos/2016-mazda6/#photo-3124414

 

Bo pa kar nekaj sprememb, poleg novih prednjih lu?i, maske in obrob meglenk, je najve? novosti v notranjosti, predvsem armaturna plo??a (tudi usnje na armaturi).

 

Ima kdo v planu kupiti naslednje leto rabljeno ?estko karavan???

 

Meni je predvsem v?e?na nova notranjost pa tudi maska in odbija? bosta lep?a.Da ne govorimo o tem, da bo gledala ?e bolj "hudo"

z novimi lu?mi.

Zakaj pa jo bo? ?e prodal?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ful mi je v?e? sprememba, ko je zdaj centralni del armaturne plo??e druga?en in ekran?ek na vrhu. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa jo bo? ?e prodal?

 

Ah, ?e tako bi imel raje ?tirivratno, mi je sedan itak najlep?a oblika avtomobila, pa sem bil primoran vzeti karavanko zaradi tamale (vozi?ek ....). Naslednje leto pa vozi?ka ve? ne bo, prenovljen model je, pa je prilo?nost, da si omislim avto brez kompromisov (oz. kar sem ?e v ?tartu ?elel - sedanko).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, ?e tako bi imel raje ?tirivratno, mi je sedan itak najlep?a oblika avtomobila, pa sem bil primoran vzeti karavanko zaradi tamale (vozi?ek ....). Naslednje leto pa vozi?ka ve? ne bo, prenovljen model je, pa je prilo?nost, da si omislim avto brez kompromisov (oz. kar sem ?e v ?tartu ?elel - sedanko).

Sva ?e dva s takim razmi?ljanjem... limuzina je tisto pravo ?e raj?i bi pa zaradi uporabnosti imel limuzinsko obliko HB, da se dvignejo celotna peta vrata.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj verjetno bo pa vse ostalo le pri ?eljah, v planu je namre? ?e en   :dudek:  in bo karavan tako spet bolj uporaben....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj verjetno bo pa vse ostalo le pri ?eljah, v planu je namre? ?e en   :dudek:  in bo karavan tako spet bolj uporaben....

ej...to je super  :prstgor: bo tamala imela dru?bo  :dudek: lp  :D  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

To pi?e:

 

As for powertrains, the 2015 Mazda6 wagon with SKYACTIV-D 2.2 clean diesel is available with Mazda?s new-generation all-wheel drive (AWD) system.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pi?e:

 

As for powertrains, the 2015 Mazda6 wagon with SKYACTIV-D 2.2 clean diesel is available with Mazda?s new-generation all-wheel drive (AWD) system.

 

Upam, da to ne pomeni, da bodo sedaj vsi avtomobili imeli "tunel" po sredini, ?eprav bo prazen. To naredi zadnjo klop enako neuporabno, kot jo imajo Volkswagni. Kot je videti na videu, bodo naredili ravno to traparijo. Za 3-5% kupcev, ki se bodo odlo?ili za 4WD bodo zayebali vse ostale, ki ob?asno (ali redno) zadaj vozimo tri potnike. ?e en plus proti Passatu je ?el v q...

 

Kar se mene in mojega okusa ti?e glede notranjosti:

Minusi:

- elektri?na ro?na zavora (ena od zadev, ki je letos nagnila tehtnico proti Mazdi)

- polo?aj gumba "Start-Stop"

- belo usnje tudi na naslonu za komolec in v vratih (izgleda sexy, uma?e se hitro)

 

Plusi

+ belo usnje na sp. delu armature in centralni konzoli

+ premik ure iz srednjega dela centralne konzole na ekran

+ ve?ji ekran

+ bistveno lep?a glava ro?ice samodejnega menjalnika

+ druga?no zapiranja nosilca za pija?o - upam, da to pomeni, da za drobi? ne bo ve? potreben poseben lon?ek

+ ?e prav vidim, ima sedaj samodejni menjalnik tudi gumb sport - pride prav ob vo?nji navzdol po strmej?ih klancih; ni treba iskati uhljev ob volanu

 

Vseeno:

samodejni menjalnik "na gumb" - tudi ?e bi ostalo po starem

prikaz klime - ?eprav je dosedanji veliko bolj poseben; ta mi deluje "enak" kot v drugih avtomobilih

 

Na volanu pod tempomatom sedaj vidim gumba On in Off. ?e to pomeni, da so se znebili neuporabnega omejevalnika hitrosti, je to plus. ?e pa to hkrati ?e pomeni, da lahko izbira? med navadnim in radarskim tempomatom je pa plus ?e toliko ve?ji. Rad se vozim z radarskim tempomatom, a pri vi?jih hitrostih ?isto prekmalu zni?uje hitrost. Posledi?no sem ve? na levem pasu, kot sem bil prej in kot sem navajen...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 4 meseci kasneje...

Kak?na je pa navigacija v novi ?estki? ?ez iGo iz trojke sem sli?al kar nekaj pripomb, medtem ko je Tomtom po testih med bolj?imi navigacijami. 

 

 

Kolikor vem, ima enak infotainment sistem kot je v trojki.

 

Jaz imam se TomTom in sem zadovoljen... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.