Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. 

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak.  A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

Napisano

?e se bo? odlo?il it do Medvode, je tam ma?ek za mazde - Simon Pelko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

V MB imas MS vzdrzevanje vozil, Mitja Sorko ;)

Napisano

Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste  meril pritisk goriva?

MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli. 

 

Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu.

Napisano

Lambda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e  ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja.

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

If in doubt, flat out... 

Napisano

pa ?e bi bila lambda avtomatsko navije bencin do amena in tudi AFR posko?i... zarad varnosti zaliva avto kar pa ne povzro?i uga?anja... samo smrdi koda je katalizator hin pa zna trokirat ne bo pa uga?al... hecno mi je bank4sensor4... ponavadi ma avto bank1 in sensor1 in 2... kaj hudi?a je bank 4 ne vem...

 

podaj PXXXX kodo da vidim kaj mi vn da za ta avto...

If in doubt, flat out... 

Napisano

kak jz to razumem je nek nadzorni sistem zaznal da je nekaj narobe z me?anico... lambdi sta na bank1 sensor1 in bank 1 sensor 2 pred in za catom...

post-771-0-23285800-1428241889_thumb.png

If in doubt, flat out... 

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

Iat senzor je v mafu.

Napisano

Pravi? da ti poka v motorju? na kak?en na?in ti poka?

Mogo?e ima? te?ave z v?igalno tuljavo, mogo?e tudi s kak?no ?obo.

Napisano

Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja. 

 

Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo. 

 

MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake. 

 

Kako pridobim to PXXXX kodo?

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

euroton- kat .?t. denso dma0113   155 eur

Napisano

ebay 40-60?, za 80% mazd je isti, zato predlagam, da ga s kom zamenja? in proba? preden gre? v stro?ke, menjava je 3 min.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

 Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.