Skoči na vsebino

Mazda 3 - Sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

Napisano

Rpi tehnzadevah je veliko odvisno od tega, kako se vozi... Tako kot recimo pri zavorah... Nekdo, ki veliko vozi po mestu in veliko zavira, bo imel gotovo prej obrabljene zavorne obloge ali diske, kot nekdo drug, ki ima veliko relacijske voznje... Podobno je tudi pri sklopki... tezko je definirati rok, kako dolgo bi zadeva morala drzati... Zato pa se tudi menja po potrebi... In ne na fiksno dolocen interval...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne bi blo slabo veded kera masina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

Koliko naj bi sklopka zdr?ala, je te?ko potegnil z ravnilom in dolo?it. Enemu zdr?i tovarni?ka do 300.000km, kot zanimivost pa je prijateljev dedek pri 30.000 imel ?e tretjo sklopko v svoji Corsi, (to pomeni prva je bila tovarni?ka, so jo menjali in tudi druga ni zdr?ala njegovega isto?asnega ti??anja max. gasa in obenem dr?anja sklopke na meji prijema le-te).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi blo slabo veded kera masina

1.6 bencinar, 105konjev

 

pa tudi ali ima res tistih "75kkm" ? ali je 1 spredaj? Ugim, glede na to kaj se dogaja dandanes.

Lastnik je bil prvi, orig. izpiski iz mazde potrjujejo KM, volan in pedalke niso bile obrabljene, ra?unalnik ni pokazal napak... Po nakupu sem ga ?e 1x peljal na servis in sicer k Pelkotu, ki ga je dvignil in rekel da izgleda vse super. Kaj ve? ?e nisem mogel preveriti :) Druga?e ima? prav ja, danes je loterija kupiti dober avto.

 

Sicer sem govoril z nekom in je isto rekel, da so imeli Suzuki Swift-a tudi cca 5-6let z 70k (1. lastnik ena familija) in isto menjali sklopko pri 70k. Tko, da ja o?itno je res odvisno od vo?nje. Sem samo mislil, ?e so te sklopke pri novih trojkah kaj druga?ne od prej?njih, da bi se zato mogo?e kaj prej obrabile. Just thinking :)

Napisano

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

WTF, pri mazdah je pedal za sklopko VEDNO na enakem polo?aju ko je spu??en, ker je sama sklopka hidravli?na.

Najprej poglej ?e ima? kaj zraja v ceveh in cilindrih, smo 1X samo preverili to in mojster je naredil ?e cel kup kilometrov brez menjave vse bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

pod pedalom mas vijak kjer se da nastavljat visino pedala kok visok ti prime ;)
Napisano

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

vi?ji ko prime bolj?a je, ?e ti prime takoj ko pedal za?ne? spu??at nazaj pomeni da je na koncu (zelo malo hoda). Pusti pri miru avto ki dela kot mora, vsakega se navadi?. Tud gas bo? moral prej spustiti da ne bo? ?altal ko kamionar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmmm, ?udno... jaz sem zdr?al 120kkm pa ?e bi bilo za kak?nih 20kkm.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.