Skoči na vsebino

Mazda CX 3


ppresing

Priporočeno sporočilo

Auto luci...bedarija nihce ni vec sposoben v megli in dezju prizgat luci....potem pa se ti siv avto v prsju dezja prikaze kot fantom...

Bedarija je, ?e ne deluje potem res do konca avtomatsko, ampak sam neki napol. Se pravi naj bo narejeno tako, da je popolnoma avtomatizirano, da res ne rabi? ni? pr?kat in razmi?ljat ali naj kej priklju?im ali ne. Se pravi ali naj ne bo ni? avtomatsko, da to?no ve?, da mora? sam priklapljat ali pa naj bo do konca avtomatsko.

 

Pa ?e za dnevne lu?i bi morala biti OBVEZNA polna avtomatika z vsemi senzorji, ker 60% jih dejansko ne ve, da jim ne gorijo ustrezne lu?i v mraku, megli ali tunelih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj da se jih prek interneta veze na vremenske postaje :)

 

Ampak problem je ze v tem, ko prodajalec napumpa kupca, gospod nic vam ni treba delat, avto vse sam naredi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak problem je ze v tem, ko prodajalec napumpa kupca, gospod nic vam ni treba delat, avto vse sam naredi...

Ja to je vedno problem... ampak tudi kupci oziroma uporabniki so ratali leni ko kurac. Tud en ne pregleda ve? navodil, da bi jih pa prebral je pa ?e vi?ek.

 

Vidim pri nas, ko model pokli?e, da mu nato bere? navodila on pa poslu?a in vzdihuje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po drugi strani pa spet ni tako tezko avtomatiko vezati tudi ma senzor za dez, ki zazna tudi meglo...

 

Ne bom prevec rekel a se mi zdi da je tako pri vagu. Kadar sam ob situacijah (dez, megla itd) preverim a so prizgane vidim da so takoj, tudi tunel jih ne 'resetira'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri MaCdi uporabniki odkrivamo toplo vodo s tem C/L home  :hudicek:

 

 

V bistvu ne - odkrivamo delovanje omenjene funkcije v praksi, kajti Japanezi o?itno niso imeli ?asa testirat tega in so kar dali pod TEST SUCCESSFUL!  :lol:

 

Sedaj vsaj to?no vemo, kako zadeva (ne)deluje in je prakti?no (ne)uporabna. Res sr?no upam, da s SW nekako popravijo to anomalijo ampak mislim, da je te?ava nekje drugje. Namre? imam ob?utek, da ta svetlobni senzor na MaCdi ne dela, ko vozilo nima kontakta oziroma ?troma.... to dokazuje dejstvo, da se lu?i pri?gejo vedno - tudi, ko je zunaj sonce. ?e bi senzor deloval tudi ob ugasnjenem vozilu, bi senzor vedel, kdaj je zunaj temno kar pomeni, da mora ob odklepu vozila pri?gati lu?i; in kdaj je zunaj svetlo - takrat ob odklepu vozila ni potrebno pri?igat lu?i. Tako pa je svetlobni senzor "mrtev" ko je vozilo ugasnjeno.

 

Pri PSA in VW mislim, da ima senzor za svetlobo kot neko "stalno napajanje" iz akumulatorja, pa ?eprav je to minimalno - ravno toliko, kolikor ga potrebuje sam senzor in je le ta vedno v stanju pripravljenosti. Morda bi se tudi pri MaCdi dalo kaj sprogramirat v SW samo vpra?anje je, ?e se kdo sploh ukvarja s tem. Na?eloma velja pravilo, da tak produkt, kot je "?el ven", je to to. Popravkov ni - razen s FL ali novim modelom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti bo sw ce je sedaj fizicno speljano preko kontakta? Notri je pa samo casovni rele ki se sprozi ob odklepu/zaklepu. Osnovnosolska povezava.

 

CL mora imeti se druge funkcije in sicer se sprozi C ko odpres vrata in ne z daljincem, medtem ko L se ugasne ko prides do avta in odpres vrata....

 

Torej pri mazgi moras najprej dati luci na on, ven in zaklenit avto je tako? Ce je tako moras potem se vso kramo oziroma osebe najprej v temi dat ven, zaklenit in pol ti sveti...

Ali se motim, a po moje se ne ce je taka vezava.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prirocniki so na voljo online na www.mazda.si ... Verjetno tudi pise, kako naj bi delovala ta funkcija ... Meni se tega ne ljubi iskati... ker mi je ta funkcija "krneki" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti bo sw ce je sedaj fizicno speljano preko kontakta? Notri je pa samo casovni rele ki se sprozi ob odklepu/zaklepu. Osnovnosolska povezava.

 

CL mora imeti se druge funkcije in sicer se sprozi C ko odpres vrata in ne z daljincem, medtem ko L se ugasne ko prides do avta in odpres vrata....

 

Torej pri mazgi moras najprej dati luci na on, ven in zaklenit avto je tako? Ce je tako moras potem se vso kramo oziroma osebe najprej v temi dat ven, zaklenit in pol ti sveti...

Ali se motim, a po moje se ne ce je taka vezava.

 

- CH deluje samo takrat, ko se pripelje? recimo domov in avto ugasne? in RO?NO k sebi potegne? ro?ko za dolge lu?i. Ni druga variante za aktivacijo CH (torej pri CH ni nobene avtomatike, ampak samo RO?NO)

- LH pa deluje samo takrat, ko ima? nastavljene lu?i na "LU?I VEDNO PRI?GANE" oziroma kakor ti pravi? na "ON" in ob odklepu vozila z daljincem se pri?gejo vse zunanje lu?i, pa nima veze, ali je zunaj tema ali beli poletni dan

 

Moralo bi pa biti tako oziroma na EU vozilih je tako:

- CH deluje takrat, ko se recimo pripelje? domov in je zunaj tema (to zaznava senzor za svetlobo) in avto ugasne?: lu?i bi morale svetiti ?e naprej toliko ?asa, koliko si nastavil timer (30, 60, 90 ali 120 sekund); torej se lu?i ne ugasnejo ob izklopu vozila

- LC deluje takrat, kadar je zunaj tema (ali pa ima? avto parkiran v gara?i recimo) in ga odklene? z daljincem: vse zunanje lu?i se pri?gejo za toliko ?asa, kolikor nastavi? timer (v kolikor je zunaj svetloba - senzor za svetlobo ob ugasnjenemu vozilu zaznava, da je zunaj svetlo - zato lu?i ne bo pri?gal ob odklepu vozila)

 

Najraje bi pisal na Mazda Support EU in jim obrazlo?il vse skupaj, ampak mislim, da ne bo posluha :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prirocniki so na voljo online na www.mazda.si ... Verjetno tudi pise, kako naj bi delovala ta funkcija ... Meni se tega ne ljubi iskati... ker mi je ta funkcija "krneki" :) ... 

meni pa zelo prav pride pred bajto (in v gara?nih hi?ah), bolj mi je na primer uporabna kot auto lu?i ali brisalci. Gre za dodatek ki nima veze z vo?njo, oziroma bolj uporaben pripomo?ek. Predvidevam da nekomu ki parkira nekje kjer so tla s kamni, robniki, luknjami, robovi, ?e bolj pride prav.

Imel sem tudi primer, da je pred avtom le?alo neko orodje, brez tega ne bi videl ko sem bil izven avta in bi ga zgazil, ker je bil prenizko za videti

Seveda pa se da brez nje.....vse je razvada

- CH deluje samo takrat, ko se pripelje? recimo domov in avto ugasne? in RO?NO k sebi potegne? ro?ko za dolge lu?i. Ni druga variante za aktivacijo CH (torej pri CH ni nobene avtomatike, ampak samo RO?NO)

- LH pa deluje samo takrat, ko ima? nastavljene lu?i na "LU?I VEDNO PRI?GANE" oziroma kakor ti pravi? na "ON" in ob odklepu vozila z daljincem se pri?gejo vse zunanje lu?i, pa nima veze, ali je zunaj tema ali beli poletni dan

 

Moralo bi pa biti tako oziroma na EU vozilih je tako:

- CH deluje takrat, ko se recimo pripelje? domov in je zunaj tema (to zaznava senzor za svetlobo) in avto ugasne?: lu?i bi morale svetiti ?e naprej toliko ?asa, koliko si nastavil timer (30, 60, 90 ali 120 sekund); torej se lu?i ne ugasnejo ob izklopu vozila

- LC deluje takrat, kadar je zunaj tema (ali pa ima? avto parkiran v gara?i recimo) in ga odklene? z daljincem: vse zunanje lu?i se pri?gejo za toliko ?asa, kolikor nastavi? timer (v kolikor je zunaj svetloba - senzor za svetlobo ob ugasnjenemu vozilu zaznava, da je zunaj svetlo - zato lu?i ne bo pri?gal ob odklepu vozila)

 

Najraje bi pisal na Mazda Support EU in jim obrazlo?il vse skupaj, ampak mislim, da ne bo posluha :)

Popravek (tako dela moj)

 

Moralo bi pa biti tako oziroma na EU vozilih je tako:

- CH deluje takrat, ko se recimo pripelje? domov in je zunaj tema (to zaznava senzor za svetlobo) in avto ugasne?: lu?i bi morale svetiti ?e naprej toliko ?asa (lu?i se ugasnejo in zasvetijo ?ele ko odprem vrata, kar je logi?no, saj rabi? lu? ko gre? ven, pa tudi ?e ?e kaj dela? v avtu ti lahko pote?e prej ?as), koliko si nastavil timer (30, 60, 90 ali 120 sekund); torej se lu?i ne ugasnejo ob izklopu vozila (se ugasnejo, kot re?eno aktivira jih vrata)

 

- LC deluje takrat, kadar je zunaj tema (ali pa ima? avto parkiran v gara?i recimo) in ga odklene? z daljincem: vse zunanje lu?i se pri?gejo (ne vse, ker lahko dolo?i? ali preko meglenk, ali preko kratkih (z nastavljivo svetilnostjo v %) ali pa samo dnevne - ?e jih ima?) za toliko ?asa, kolikor nastavi? timer (oziroma dokler ne odpre? vrata, saj lahko v 30 sek ?e zakurbla? avto, oz ?e zopet zaklene? avto (v kolikor je zunaj svetloba - senzor za svetlobo ob ugasnjenemu vozilu zaznava, da je zunaj svetlo - zato lu?i ne bo pri?gal ob odklepu vozila)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....sylver probaj ti pisat na Mazda EU,sa vidimo kaj bo,ker to tudi mene moti na moji Mazdurini CX5.

Vem ,da bo trajo dokler se bojo .......lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri MaCdi uporabniki odkrivamo toplo vodo s tem C/L home :hudicek:

 

 

V bistvu ne - odkrivamo delovanje omenjene funkcije v praksi, kajti Japanezi o?itno niso imeli ?asa testirat tega in so kar dali pod TEST SUCCESSFUL!

 

Sedaj vsaj to?no vemo, kako zadeva (ne)deluje in je prakti?no (ne)uporabna. Res sr?no upam, da s SW nekako popravijo to anomalijo ampak mislim, da je te?ava nekje drugje. Namre? imam ob?utek, da ta svetlobni senzor na MaCdi ne dela, ko vozilo nima kontakta oziroma ?troma.... to dokazuje dejstvo, da se lu?i pri?gejo vedno - tudi, ko je zunaj sonce. ?e bi senzor deloval tudi ob ugasnjenem vozilu, bi senzor vedel, kdaj je zunaj temno kar pomeni, da mora ob odklepu vozila pri?gati lu?i; in kdaj je zunaj svetlo - takrat ob odklepu vozila ni potrebno pri?igat lu?i. Tako pa je svetlobni senzor "mrtev" ko je vozilo ugasnjeno.

 

Pri PSA in VW mislim, da ima senzor za svetlobo kot neko "stalno napajanje" iz akumulatorja, pa ?eprav je to minimalno - ravno toliko, kolikor ga potrebuje sam senzor in je le ta vedno v stanju pripravljenosti. Morda bi se tudi pri MaCdi dalo kaj sprogramirat v SW samo vpra?anje je, ?e se kdo sploh ukvarja s tem. Na?eloma velja pravilo, da tak produkt, kot je "?el ven", je to to. Popravkov ni - razen s FL ali novim modelom.

Senzor bi se dalo pomoje re?it, ko ro?no odklene?, da se v istem trenutku spro?i napajanje senzorja in takrat bi CL vedno vedel ali naj se pri?ge ali ne. To lahko re?ijo z SW in tudi da se funkcija aktivira tudi ko je ?alter na AUTO. Ampak problem je ?e je mazdi v interesu, da spremenijo SW avtora?unalnika. :)

 

Poslano z mojega oneplus one telefona !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Res ne vem, zakaj toliko dviganja prahu zaradi neke pomo?ne funkcije. ?e je C/L funkcionalnost tako pomembna, da je K.O. kriterij, potem je to treba na testu probat. ?e deluje zadovoljivo, OK, ?e ne deluje po pri?akovanjih, se avto izlo?i in gleda drugega.

 

Ne pa avto kupiti in potem na dolgo in ?iroko srat zaradi neke nepomembne funkcije, ki ne dela tako, kot si je nekdo predstavljal, da bi morala delati.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Da ?e malo jst javim stanje. Avto bi moral priti konec julija/za?etek avgusta, to je bilo re?eno takrat, ko sem naro?il. Po?asi me ?e prsti srbijo, ?eprav me ni ?e poklical iz salona (predvidevam da me bo ko pride po?iljka v pristani??e). Upam da bo kmali :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

No pa je doma :ouje: ko dobim ?as jo ?e "predstavim".

 

Sicer pa eno vpra?anje. Kje se vklopi avtomatske brisalce sprednje ?ipe?

 

Navodila za uporabo (8FF9) 7.9MB

 

Kratek pregled (8FF9) 1.2MB

 

skitched-20160822-162311.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sredinskem zaslonu mora? vklju?iti Samodejno delovanje brisalcev, ta funkcija mora biti vklopljena.

?e je izklopljena, brisalci delujejo klasi?no - intervalno.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa zelo dobrodo?lo, da po ?elji lahko avtomatske brisalce tudi izklopi? in ima? klasi?ne intervale. :) Sicer ne vem kako je pri CX-3 ter nasplo?no pri novej?ih Mazdah, pri stari M6 namre? znajo biti muhasti, v?asih bri?ejo prehitro, v?asih prepo?asi (odvisno od svetlobe) in bi si zato ?elel imeti kar klasi?ne intervale, katere bi uravnaval sam.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa zelo dobrodo?lo, da po ?elji lahko avtomatske brisalce tudi izklopi? in ima? klasi?ne intervale. :) Sicer ne vem kako je pri CX-3 ter nasplo?no pri novej?ih Mazdah, pri stari M6 namre? znajo biti muhasti, v?asih bri?ejo prehitro, v?asih prepo?asi (odvisno od svetlobe) in bi si zato ?elel imeti kar klasi?ne intervale, katere bi uravnaval sam.

To je res, ampak ?e pa ?ipo nama?e? z Rain-X ali pa s kak?nim podobnim se tvorijo malce ve?je kapljice in takrat brisalci delujejo to?no tako kot je treba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.