Skoči na vsebino

Mazda CX 3


ppresing

Priporočeno sporočilo

No, ker ?e nobeden ni za?el, pa dajmo... ?e nekaj dni pa, bo tudi uradno pri nas. Vtisi, mnenja, kritike...

Nekaj prvih novinarskih komentarjev.

http://www.zurnal24.si/mazda-cx3-krizanec-clanek-250955
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2015/05/pv_mazda_cx3.aspx

http://avto.finance.si/8823013/Lakoto-Slovencev-bo-dobro-te?ila

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdrav,

 

od ?etrtka lastnik bele cx3-ke G120 Challenge :jupiii:

Ker sem ?e prej vozil Japonca (honda jazz) sem nekako pri?akoval nekaj takega,

se pravi zanesljivost, kvaliteto izdelave...

Mazda je presegla vsa pri?akovanja, ful zadovoljen. Edino malo me je motil

vonj po vro?i plastiki iz motorja na za?etku ... ampak se po?asi "razblinja"

in pa menjalnik (3-4 prestava) ?e nekoliko "trd". Poraba po pri?akovanjih,

po AC 130-150kmh 6,8ltr/100km.

A je kdo ?e vgrajeval zadnjo kamero? Kot je to delal robertos664 na mazdi3

v temi "nova mazda 3"?

 

lps

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

od ?etrtka lastnik bele cx3-ke G120 Challenge :jupiii:

Ker sem ?e prej vozil Japonca (honda jazz) sem nekako pri?akoval nekaj takega,

se pravi zanesljivost, kvaliteto izdelave...

Mazda je presegla vsa pri?akovanja, ful zadovoljen. Edino malo me je motil

vonj po vro?i plastiki iz motorja na za?etku ... ampak se po?asi "razblinja"

in pa menjalnik (3-4 prestava) ?e nekoliko "trd". Poraba po pri?akovanjih,

po AC 130-150kmh 6,8ltr/100km.

A je kdo ?e vgrajeval zadnjo kamero? Kot je to delal robertos664 na mazdi3

v temi "nova mazda 3"?

 

lps

Daj jo predstavi v svoji temi in to z slikami :jupiii:  :lol:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sre?no! Podobno je bilo pri meni. Ko sem ?tartal iz salona je po kilometru vo?nje za?elo smrdet in se kadit izpod havbe. Kli?em v salon pa mi pravijo, da je to od za??ite oz neke konzervacije (premaz). In potem je bilo vse ok...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sre?no! Podobno je bilo pri meni. Ko sem ?tartal iz salona je po kilometru vo?nje za?elo smrdet in se kadit izpod havbe. Kli?em v salon pa mi pravijo, da je to od za??ite oz neke konzervacije (premaz). In potem je bilo vse ok...

Ja, ja to?no tako ... smrdelo kot da avto gori. Kaj pa kaj menjalnik, se ti je ?e "ulaufal" ali ?e opa?a? kako zatikanje?

Slike bodo, ja...?e ne prej ?ez vikend.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

od ?etrtka lastnik bele cx3-ke G120 Challenge :jupiii:

Ker sem ?e prej vozil Japonca (honda jazz) sem nekako pri?akoval nekaj takega,

se pravi zanesljivost, kvaliteto izdelave...

Mazda je presegla vsa pri?akovanja, ful zadovoljen. Edino malo me je motil

vonj po vro?i plastiki iz motorja na za?etku ... ampak se po?asi "razblinja"

in pa menjalnik (3-4 prestava) ?e nekoliko "trd". Poraba po pri?akovanjih,

po AC 130-150kmh 6,8ltr/100km.

A je kdo ?e vgrajeval zadnjo kamero? Kot je to delal robertos664 na mazdi3

v temi "nova mazda 3"?

 

lps

?estitam za nakup.

Tale vonj po plastiki izpod havbe pri ?isto novem poznam iz dosedanjih treh mojih novih Mazd, ampak ?ez kak?en mesec tega ni ve?. Tudi menjalnik se ute?e, tko da brez skrbi. Je pa CX3 res "fukisch"... :P  

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Po 2500 km podajam nekaj opa?anj:

menjalnik se je ulaufal, ni? ve? zatikanja, smradu izpoda haube ni ve?,

motor posko?en, pro?en, pospe?ki zadovoljivi (?eprav bi bolje pasal 150KM motor),

poraba 6,8 ltr/100km (ve?inoma mestna vo?nja). Vzmetenje zelo uravnote?eno, nobenega nagibanja na ovinkih.

Vozne lastnosti skratka odli?ne.

Je pa nekaj "?lamparije", ki je pri prej?nji Hondi nisem ugotovil:

razmak med odbija?em (lu?jo) in haubo na desni strani ?ir?i kot na levi strani ( :blink: ),

plastika v notranjosti (obloge) zelo mehka, tudi zunanja plastika (odbija?i) zelo upogljiva.

Zdaj... ali je to kao varovanje nevem?ega ali pa? "?paranje" na materialu ??

V desnem kotu se je pojavil "?ri?ek", nekje okrog zra?nika ali zvo?nika.

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

No tako: naro?ilo oddano: Cx-3 G120 z opremo Revolution (bela biserna) + sredinski naslon + vle?na kjuka (za nosilec koles) - dobava v marcu 2016.

 

Tako da bo treba po novem letu ?e Civica spravit v promet ...

 

Ko sem ravno omenil Hondo: malo sva ?akala ?e na predstavitev novega HR-V - ja pri Hondi in razen ve?je prostornosti (vsaj zadaj in v prtla?niku) proti Mazdi se mi zdi, da je povsod Mazda malo pred Hondo: oblika itaq, pa bencinski motor v Hondi (1.5) je slabotnega  navora, diesel (1.6) bi bil edina logi?na izbira, ampak je potem z neko srednjo opremo (pred)draga ... malo me moti tudi dejstvo, da je HR-V Made in mehika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No tako: naro?ilo oddano: Cx-3 G120 z opremo Revolution (bela biserna) + sredinski naslon + vle?na kjuka (za nosilec koles) - dobava v marcu 2016.

 

Tako da bo treba po novem letu ?e Civica spravit v promet ...

 

Ko sem ravno omenil Hondo: malo sva ?akala ?e na predstavitev novega HR-V - ja pri Hondi in razen ve?je prostornosti (vsaj zadaj in v prtla?niku) proti Mazdi se mi zdi, da je povsod Mazda malo pred Hondo: oblika itaq, pa bencinski motor v Hondi (1.5) je slabotnega  navora, diesel (1.6) bi bil edina logi?na izbira, ampak je potem z neko srednjo opremo (pred)draga ... malo me moti tudi dejstvo, da je HR-V Made in mehika.

Daj kej vec podatkov o civicu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.