Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo je videti vedno ve? CX-3 na cesti in kot zgleda bo prava dobava ?ele naslednje leto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja so se naju spomnili pri gorenjskem dilerju (kjer sva pustila aro ob naro?ilu) in nama poslali vo??ilnico za praznike .... lepo.

Napisano

V drugi temi spra?uje?:

 

... ali so poznane kak?ne slabosti ?

Sam sem si vzel kar nekaj ?asa za branje razno raznih testov in primerjav in vsi so zapisali, da je za prvima sede?ema vlada kar utesnjenost in da tudi prtlja?nik ni nekih rekordnih dimenzij (seveda mora? vedeti, da je to pa? pogojeno s tem, da je Cx 3 narejena na platformi Mazde 2) ampak naju to ne moti preve? (bolj mi je pomembno, da so vrata dvojna in ne samo ena, ker potem so ta velika, pa varnostni pas dose?e? te?je ... ) - je pa res, da koles sedaj ne bom tla?il v avto, ampak bo na zadku vle?na kljuka in nosilec za dva kolesa; drugi pomislek (in to najve?ji) sem imel okoli porabe 2.0 ma?ine: vse skupaj me je minilo, ko sem bral test v Avtomagazinu in so imeli testno porabo 8,6 l/100 - nekaj ?tevilk za tem pa so izvedli primerjalni test med malimi cestnimi terenci in ob prvem mestu v primerjavi zabele?ili tudi povpre?no porabo 7,2. Vzel sem si ?as in napisal e-mail na uredni?tvo AM in dobil pri?akovan odgovor: razlika je zato, ker (seveda) niso vedno isti pogoji na testu, test posameznega avta vsebuje mnogo pospe?evanj, zaviranj, itd. in vse to da tako (visoko) porabo. Zapisalo se jim je tudi, da v kolikor sem bolj voznik umirjene sorte lahko mirno ra?unam na porabo, ki je pri njih zabele?ena na "normnem krogu" in je zna?ala 5,8 l/100km. Ravno v AM so se obregnili tudi ob nenavadno dimenzijo gum: ni veliko proizvajalcev in posledi?no so cene vi?je - pa sem sam pri sebi premlel tudi to: letne gume mi sedaj zdr?ijo cca 4-5 sezon in enkrat na ?tiri leta bom pa ?e "prebavil" dra?je gume; za zimski ?as pa bom kupil 16 colska alu plati??a z ustreznimi gumami in se pa? tiste ?tiri zimske mesece vozil na manj?ih kolesih.

In ko sedaj tuhtam zadeve pridem do spoznanja, da bo ?e najve?ja "slabost" vsega tega nastopila, ko bo treba Hondo spravit za pameten denar v druge roke.

Napisano

V drugi temi spra?uje?:

 

 

Sam sem si vzel kar nekaj ?asa za branje razno raznih testov in primerjav in vsi so zapisali, da je za prvima sede?ema vlada kar utesnjenost in da tudi prtlja?nik ni nekih rekordnih dimenzij (seveda mora? vedeti, da je to pa? pogojeno s tem, da je Cx 3 narejena na platformi Mazde 2) ampak naju to ne moti preve? (bolj mi je pomembno, da so vrata dvojna in ne samo ena, ker potem so ta velika, pa varnostni pas dose?e? te?je ... ) - je pa res, da koles sedaj ne bom tla?il v avto, ampak bo na zadku vle?na kljuka in nosilec za dva kolesa; drugi pomislek (in to najve?ji) sem imel okoli porabe 2.0 ma?ine: vse skupaj me je minilo, ko sem bral test v Avtomagazinu in so imeli testno porabo 8,6 l/100 - nekaj ?tevilk za tem pa so izvedli primerjalni test med malimi cestnimi terenci in ob prvem mestu v primerjavi zabele?ili tudi povpre?no porabo 7,2. Vzel sem si ?as in napisal e-mail na uredni?tvo AM in dobil pri?akovan odgovor: razlika je zato, ker (seveda) niso vedno isti pogoji na testu, test posameznega avta vsebuje mnogo pospe?evanj, zaviranj, itd. in vse to da tako (visoko) porabo. Zapisalo se jim je tudi, da v kolikor sem bolj voznik umirjene sorte lahko mirno ra?unam na porabo, ki je pri njih zabele?ena na "normnem krogu" in je zna?ala 5,8 l/100km. Ravno v AM so se obregnili tudi ob nenavadno dimenzijo gum: ni veliko proizvajalcev in posledi?no so cene vi?je - pa sem sam pri sebi premlel tudi to: letne gume mi sedaj zdr?ijo cca 4-5 sezon in enkrat na ?tiri leta bom pa ?e "prebavil" dra?je gume; za zimski ?as pa bom kupil 16 colska alu plati??a z ustreznimi gumami in se pa? tiste ?tiri zimske mesece vozil na manj?ih kolesih.

In ko sedaj tuhtam zadeve pridem do spoznanja, da bo ?e najve?ja "slabost" vsega tega nastopila, ko bo treba Hondo spravit za pameten denar v druge roke.

Hvala Civic za iz?rpen odgovor. Poraba me sicer ne skrbi, dokler bo pod 9l/100km se sploh ne obremenjujem. Aja pa ?e v AUT tankam, da je ceneje. Obstaja pa ?e PLIN varijanta. Glede gum pa bi bilo potrebno pogledat, ?e dovolijo kaj bolj ?iroke tovarni?ko 225/235 je ve?ja izbira gum vsaj po prvem brskanju.

Lp Marko

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Glede gum pa bi bilo potrebno pogledat, ?e dovolijo kaj bolj ?iroke tovarni?ko 225/235 je ve?ja izbira gum vsaj po prvem brskanju.

?e se ne motim je potem te?ava s homologacijo; tudi 17 colska plati??a niso homologirana za Cx 3.

Napisano

?e se ne motim je potem te?ava s homologacijo; tudi 17 colska plati??a niso homologirana za Cx 3.

Bo treba po?akat, da pride avto in pol premislit kako pa kaj :) Ker vsak avto ima predpisanih ve? dimenzij, ne samo ene, ampak vpra?anje je kak?ne ima cx-3ka :)

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Homologirane pnevmatike za CX3 so (sta) 215/60R16 95V in 215/50F1892V. Prepisano iz mojega homologacijskega karton?ka. Sam imam orginalne 16 col (oprema Challange) in sem bil rahlo v dilemi, kaj storiti (namre?, ?e bi za poleti nabavil 18 col, orginalne pa imel za zimo). Na koncu vseeno nabavil ?e ene 16 col (Borbet).

Je dejstvo, da za homologirane 18 col je zelo malo izbire (poleg tovarni?ko vgrajenega Toyo ?e Hankook), za kaj ve? ne vem.

In, res je, 17 col niso homologirane, se mi pa zdi zanimivo, ko sem povpra?eval po plati??ih so mi bile ponujene s strani uradnega zastopnika Borbeta 17" plati??a.

 

In ?e mnenje na temo porabe. Vozim na relaciji Menge? - Ljubljana in se vsaj zjutraj sku?am izogniti gu?vi. Poraba pri meni je povpre?na od 6,1 do 6,5 (2,0, 120 KM). ?e pogledam zgodovino (?tevec resetiram na cca 2 tanka) imam za vse 3 ali 4 prikaze porabo 6,1 l/100 km. Bi lahko rekel, da ?tevec "la?e" za okoli "do 0,3 dcl" na 100 km. Vozim pa umirjeno, na avtocestah vozim redko, pritisnem ga le, ?e je kdo "pameten" (to pomeni, da me gre kdo prehiteti, ko pred rde?im samaforjem ?e ustavljam...). Enkrat sem (se) ?el s Citroenom DS4. Pa je ostal zadaj ....  :jezicek:  Res pa ne vem kater motor je imel.


Pa tam zgoraj je napaka - itak da je druga dimenzija 215/50R18 92V  (ne vem od kot "F" .. sramezljiv )

Napisano

Homologirane pnevmatike za CX3 so (sta) 215/60R16 95V in 215/50F1892V. Prepisano iz mojega homologacijskega karton?ka. Sam imam orginalne 16 col (oprema Challange) in sem bil rahlo v dilemi, kaj storiti (namre?, ?e bi za poleti nabavil 18 col, orginalne pa imel za zimo). Na koncu vseeno nabavil ?e ene 16 col (Borbet).

Je dejstvo, da za homologirane 18 col je zelo malo izbire (poleg tovarni?ko vgrajenega Toyo ?e Hankook), za kaj ve? ne vem.

In, res je, 17 col niso homologirane, se mi pa zdi zanimivo, ko sem povpra?eval po plati??ih so mi bile ponujene s strani uradnega zastopnika Borbeta 17" plati??a.

 

In ?e mnenje na temo porabe. Vozim na relaciji Menge? - Ljubljana in se vsaj zjutraj sku?am izogniti gu?vi. Poraba pri meni je povpre?na od 6,1 do 6,5 (2,0, 120 KM). ?e pogledam zgodovino (?tevec resetiram na cca 2 tanka) imam za vse 3 ali 4 prikaze porabo 6,1 l/100 km. Bi lahko rekel, da ?tevec "la?e" za okoli "do 0,3 dcl" na 100 km. Vozim pa umirjeno, na avtocestah vozim redko, pritisnem ga le, ?e je kdo "pameten" (to pomeni, da me gre kdo prehiteti, ko pred rde?im samaforjem ?e ustavljam...). Enkrat sem (se) ?el s Citroenom DS4. Pa je ostal zadaj .... :jezicek: Res pa ne vem kater motor je imel.

 

Pa tam zgoraj je napaka - itak da je druga dimenzija 215/50R18 92V (ne vem od kot "F" .. sramezljiv )

Pol bo pa trebalo na novo homologacijo naredit za 225 ali pa 235 in bomo imeli ve?jo izbiro gum :) sicer pa ?e policija stavka imamo lahko tudi 225/235 brez homologacije gor

 

Sicer pa je ?e katerega policija preverjala za dimenzije gum?

 

Poraba se mi pa zdi ?ist normalna. Zdaj imam R megane 1.6 16v (110km) in je poraba 8l mestna vo?nja.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Saj ?e nima? original plati??, lahko potem homologira? tudi druge dimenzije, ki jih je predvidel proizvajalec plati??, tudi 17 ali pa 19, 20 col.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

ker bo izgleda trenutno vozilo od?lo od hi?e :(, ?eni pa ?e nekaj ?asa po glavi hodi samo CX 3, me zanima kako  oz. kje ?im prej priti do omenjenega modela. Kot berem je ?akalna doba kar dolga, pa me zanima ali zaradi posebnih dodatkov pri naro?ilu ali zaradi ?esa drugega.

 

Hvala za odgovore in mnenja, (najbr? nov ) :zoom-zoom:

Napisano

Pozdravljeni,

ker bo izgleda trenutno vozilo od?lo od hi?e :(, ?eni pa ?e nekaj ?asa po glavi hodi samo CX 3, me zanima kako oz. kje ?im prej priti do omenjenega modela. Kot berem je ?akalna doba kar dolga, pa me zanima ali zaradi posebnih dodatkov pri naro?ilu ali zaradi ?esa drugega.

 

Hvala za odgovore in mnenja, (najbr? nov ) :zoom-zoom:

Pri nama, ko sma naro?ila cx-3, bi bila ?akalna doba 4 mesece neglede na barvo ali opremo. Mogo?e pa imajo v kateri avtohi?i model za takoj?njo oddajo :)

 

:zoom-zoom

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Napisano

Prebrskat avto.net... Pri nekaterih pise, da je vozilo na zalogi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede na to, da se je lani zelo veliko govorilo o tem krizancu, sem ga sla danes testirat in moram priznati, da mi sploh ni sedel. Prevec trd, ni sredinskega naslona za roko, ki sem se ga zelo navadila.

Napisano

Glede na to, da se je lani zelo veliko govorilo o tem krizancu, sem ga sla danes testirat in moram priznati, da mi sploh ni sedel. Prevec trd, ni sredinskega naslona za roko, ki sem se ga zelo navadila.

Naslon za roke dobil gratis, drugace pa je cena 250? :) je pa res da se brez njega tudi jaz ne pocutim vredu.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

21540? to je z zimskimi felnami in gumami.

 

Poslano iz mojega ONEPLUS ONE telefona!

Fak kam grejo te cene....21,5k za povisano mazdo 2....vec kot za osnovno mazdo 6

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.