Skoči na vsebino

Katerega avtomobila si ne želite imeti parkiranega v svoji gara?i?


Shrek

Priporočeno sporočilo

kdor to kupi mora dati na stran vsaj ?e tretjino zneska, da se lahko sploh vozi. ?e se veda ne kupi kakega modela kot je Ferrari La Ferrari, ki ga na cesti sploh ne more? voziti, samo na stezi, pa ?e to omejeno, prav tako ti ga hranijo oni, torej ga nima? doma...

Pa 15k na leto z zavarovanjem ni veliko (za ta avto)....?e ena lampa Tesle stane 2x toliko. 

 

wtf gre? to kupovat, razen to, da se boji? da bo denar privabil mi?i doma....

Ja, res je, da itak tisti, ki si kupi tak avto, bo imel tudi za stro?ke in benzin. Mi je bilo pa sme?no, ko je tip v avtu govoril, se mu je pri?gala ena opozorilna lu?ka in mu je piskalo. Je samo rekel- spet nekaj utripa, bo treba it spet na servis.Je pa res, da ima za ta avto , ?e se prav spomnim ,10 let garancije na vse dele. Kakor koli, zdi se mi, da je tudi pri tem avtu precej ?lamparije oz. ni brezskrbne vo?nje. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, res je, da itak tisti, ki si kupi tak avto, bo imel tudi za stro?ke in benzin. Mi je bilo pa sme?no, ko je tip v avtu govoril, se mu je pri?gala ena opozorilna lu?ka in mu je piskalo. Je samo rekel- spet nekaj utripa, bo treba it spet na servis.Je pa res, da ima za ta avto , ?e se prav spomnim ,10 let garancije na vse dele. Kakor koli, zdi se mi, da je tudi pri tem avtu precej ?lamparije oz. ni brezskrbne vo?nje. :)

V teh avtih je popolnoma vse oskubljeno na minimum, osredoto?ajo se samo na motor in zunanjost. Ve?ino delov se naredi v omejeni seriji....torej je vsak avto v bistvo testni model...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ve kdo, koliko stane vzdr?evanje recimo kakega "lepega" italijanskega rde?ega  konji?ka?

Zadnji? sem ujel na tv , ko je lastnik, angle?, realno povedal ceno vzdr?evanja+ zavarovanja za Ferarri F12. Ta je astronomskih 15 tiso? funtov/leto pa ?e gor. Poraba? Po mestu (Londonu) naredi z 90 litri 150 km po avtocesti pa 250 km. Lepo ne?

Se pravi, da Ferarrija ne bo v moji gara?i. :) Preve? pije. :P

 

Odvisno, kaj ?teje? v vzdr?evanje. ?e gleda? TCO (total cost of ownership) si pri kak?ni tak?ni zverini pod pogojem, da zanj lepo skrbi? in dokaj redno vozi? res tukaj nekje. 90 litrov na 150 km? To je 60l/100 km? Si ziher prav sli?al? Ponavadi se porabe tak?nih zverin su?ejo nekje do max 30l/100km.

kdor to kupi mora dati na stran vsaj ?e tretjino zneska, da se lahko sploh vozi. ?e se veda ne kupi kakega modela kot je Ferrari La Ferrari, ki ga na cesti sploh ne more? voziti, samo na stezi, pa ?e to omejeno, prav tako ti ga hranijo oni, torej ga nima? doma...

 

Zakaj LaFerrarija ne bi smel voziti po cesti? Ni to FXX ali kaj podobnega...

Je pa res, da ima za ta avto , ?e se prav spomnim ,10 let garancije na vse dele. Kakor koli, zdi se mi, da je tudi pri tem avtu precej ?lamparije oz. ni brezskrbne vo?nje. :)

 

10 let? ?e Kia nima toliko... :) Ne bo tolk...kak?nih 5 let mogo?e max...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Daj ?e 1x poglej...tole ni LaFerrari...je ?e eden izmed Ferrarijevih XX modelov, ki pa jih res ne more? registrirat. LaFerrari je 100% street legal...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno, kaj ?teje? v vzdr?evanje. ?e gleda? TCO (total cost of ownership) si pri kak?ni tak?ni zverini pod pogojem, da zanj lepo skrbi? in dokaj redno vozi? res tukaj nekje. 90 litrov na 150 km? To je 60l/100 km? Si ziher prav sli?al? Ponavadi se porabe tak?nih zverin su?ejo nekje do max 30l/100km.

 

Zakaj LaFerrarija ne bi smel voziti po cesti? Ni to FXX ali kaj podobnega...

 

10 let? ?e Kia nima toliko... :) Ne bo tolk...kak?nih 5 let mogo?e max...

 

Lastnik je rekel definitivno, da naredi 100 milj po Londonu ( ?e si kdaj bil v Londonu ve?, da pride? prej pe? kot z avtom). To izgleda pribli?no takole, da ?tarta?, naredi? 5 metrov in se vstavi?...in tako naprej). Ko sem bil pred dvema letoma nazadnje v Londonu mi je lastnik Lambota Avantador, ki je ?ivel v isti ulici, kjer smo spali povedal, da rabi za 5 km do slu?be prbli?no 1 uro in se zato raje vozi z podzemno.

Tako, da jaz kar verjamem, da je to ?isto mo?no

Sem ?e enkrat preveril vse skupaj, ker imam posneto  in res sem se res malo zmotil; v bistvu ima avto splo?no garancijo 2leti a potem nastopi "full maintenence servis", ki traja 7 let in je rekel, da vklju?uje vse kot garancija in ?e ve? in da je zato v bistvu kupil ta avto. Ne vem v ?em je fora tega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK,saj ti verjamem,da si prav slisal,ampak 50-60l/100 km je recimo poraba taksnega avtomobila na stezi,ko se iz njega vlecejo zadnji atomi moci. Kljub katastrofalnemu londonskemu prometu mi je to visoka cifra. Ampak OK...po drugi strani pa mogo?e niti ni tako nedosegljiva...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne re?em, da so Mazde B serije neki vrhunski stroji, ampak tako slabi, da se takole nor?ujejo iz njih, pa spet niso... Tega si pa res niso zaslu?ile. Uboge reve...

 

post-5658-0-09793800-1482168944_thumb.jpg

 

post-5658-0-52127600-1482168952_thumb.jpg

 

post-5658-0-18851500-1482168961.jpg

 

post-5658-0-38439700-1482168972_thumb.jpg

 

Tiste, ki so to naredili, bi bilo treba kastrirat, da se ne razmno?ujejo ve?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katerega avtomobila si NE ?elim v svoji gara?i?

 

Mazde CX3.

 

Po sili razmer sem moral peljati. Zagotovo vem, da je bila bencinar Mislim, da 2 litra delovne prostornine, vendar nisem prepri?an.

 

To je T54 za device.

 

Ko sem enkrat v vojski sedel za krmilom T54, je bila tam lina, visoka 7,5 cm in skozi njo sem gledal, kako bom tisto re? spravil na prikolico in odpeljal na Po?ek. Vsi vemo, da v povpre?ju ?enske ne obvladajo vo?njo tako dobro kot (v povpre?ju) mo?ki, zato ima CX3 lino malo vi?jo, vsekakor pa ne ve? kot 15 do 20 cm. Tudi bo?na stekla se za?nejo precej visoko. Za vo?njo nazaj pa enostavno mora? gledat v radio, ker skozi okno in v tista dva damska ogledalca se ne vidi ni?. Kar pa niti ni tako katastrofalno slabo glede na to, da je bil rde?e barve, ki mi ni preve? v?e?...

 

Kot sem omenil, je predvsem za device. Ki so vajene noge dr?ati skupaj. Mene pa je precej ovirala sredinska konzola.

 

Seveda ima med vo?njo voznik pred seboj tudi ni?an, na katerem vidi, ali ima na ni?anu svoj vozni pas ali pa je nani?anil na sosednji vozni pas...

 

Tudi za skobacat se noter in potem spet ven ni tako enostavno, ker se fino drsa? ob stebri?ek.

 

Je pa nabit z elektroniko. Ki potem po?ne bedarije... Zunaj nizka temperatura, avto komaj kaj segret. Na semaforju ustavim in normalno motor takoj ugasne. Ker pa je bil ventilator za gretje kabine poja?an, je ?ez dobrih 30 sekund motor spet v?gal. Pomagalo je, ko sem ventilator prestavil na avtomatsko in oblekel bundo...

 

Kot sem rekel, je poln elektronike. In poln i-jev. I-stop, i-key, i-to, i-ono, i-tretje, zanima me, ?e ima tudi i-shit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, men je bil pa kr v?e?. Sicer malo premajhen ampak z dokaj posko?nim dizlom nosu je bil ?isto cool prevozno sredstvo.

A je bila rde?e barve? (ker teb je ta barva verjetno bolj simpati?na kakor nama s Slivko, hehe).  :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, men je bil pa kr v?e?. Sicer malo premajhen ampak z dokaj posko?nim dizlom nosu je bil ?isto cool prevozno sredstvo.

 

 

A je bila rde?e barve? (ker teb je ta barva verjetno bolj simpati?na kakor nama s Slivko, hehe).  :lol:

 

Saj pravim, da je to voz za device. Ali pa najve? za tiste bolj malo rabljene, ki so navajene imeti noge skupaj. Za nas, ki imamo nekaj konkretnega med nogami, pa to ni prav ni? i-cool i-prevozno i-sredstvo... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim, da je to voz za device. Ali pa najve? za tiste bolj malo rabljene, ki so navajene imeti noge skupaj. Za nas, ki imamo nekaj konkretnega med nogami, pa to ni prav ni? i-cool i-prevozno i-sredstvo... :P

 

 

CX-3 je narejen na osnovi Mazde 2 ... tako da kaj drugega tudi ni za pricakovati... glede na to, da je to trenutno najmanjsa Mazda v SUV izgledu :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je bila rde?e barve? (ker teb je ta barva verjetno bolj simpati?na kakor nama s Slivko, hehe).  :lol:

Kdo bi si mislil - a ti ?e barvo avta izbira? po politi?ni orientiranosti? A si dolgo iskal belega Audija? :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Katerega avtomobila si ne želite imeti parkiranega v svoji gara?i?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.