Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na avto.net sem na?el eno lepo (rde?o!) mazdo6, dizel, 136km

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10074035&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20CD136%20GT

Ima odtrgan zobati jermen. Ampak glede na to da je cena kar ugodna bi se popravilo spla?alo?

Kaj pravite, bi jurja bilo dovolj za jo porihtat?

 

Glede na to da je blizu bi jo ?el kar pogledat

BRUUM-BRUUM

Napisano

ma ni nujno da je ?e je odtrgan jermen da je veliko stro?kov, lahko da ventili sploh niso po?kovani..to pomeni velik servis, in nove dele, kateri so se odlomili ob dotiku bata ob ventil. Od jur?ka  gor so pa vsekakor stro?ki ..:S

Popravite ?e se motim..

Napisano

Nisem expert za dizleke, ampak 1000 dvomim, da bi zadoscalo! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

:notworth:

Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.

Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.

Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.

 

?e ni to strogo varovana voja?ka skrivnost, lahko napi?e?, kako? Ne drugo, ne bi ga rad strgal, pa bi rad vedel, ?esa ne smem delat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e ni to strogo varovana voja?ka skrivnost, lahko napi?e?, kako? Ne drugo, ne bi ga rad strgal, pa bi rad vedel, ?esa ne smem delat...

Se sli?iva, bo hitreje, samo dokler ti ro?na dobro dr?i si lahko brezskrbi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se sli?iva, bo hitreje, samo dokler ti ro?na dobro dr?i si lahko brezskrbi.

v prvo pa v klanc parkirat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v prvo pa v klanc parkirat

 

To po?nem ?e ?est let. ?ivim v hribih in pri nas je ravnina, ?e je samo kak?nih 5% naklona. Predvsem pozimi (pa iz navade tudi poleti) pa ro?no skoraj nikoli ne potegnem. Na nobenem avtu. Kar z leti postane problem, ko peljem na tehni?ni, ker ro?na ne prime...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro a moram slike gor dat pa video? Bo šel na servis kmalu.   Se pa umikam iz tega foruma za nekaj časa saj to ni normalno kako se nekateri obnašate.     
    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.