Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam mazdo Premacy 1.8i, letnik 2000. Jaz imam naslednji tehni?ni problem, ki se mi je pojavil pred 2 dnevoma. Ko sem se peljal iz slu?be mi je avto nenadoma ugasnil, kot da bi zmanjkalo bencina. Ko sem se ustavil in ga posku?al pri?gati je samo posku?al startat in ni v?gal. Kot da nebi bilo bencina. Ampak bencina je pol tanka. Po ?e nekaj poskusih sem obupal. Ko sem prinesel originalni rezervni klju? ni bilo ni? bolje. Sicer ko posku?am startat in odklenem avto, in dam kontakt lu?ke na armaturki svetijo normalno, ne sli?i pa se na primer bencinske pumpe, kot na mojem drugem avto hondi accord. Ko ga posku?am v?gati pa se na kratko pojavi rde?a lu?ka z klju?em. Po naslednjih startih se ve? ne pojavi. Sicer ko posku?a v?gati in neham startati se mi zdi da ?e za kak?no sekundo sli?im bencinsko ?rpalko. Varovalke so cele, tudi releji se sli?ijo spredaj ko dam kontakt, ko pa posku?am startati pa se relejev ne sli?i. Ima kdo kak?no idejo?

 

Hvala, Igor

Napisano

Mogoce preskocil jermen?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogoce preskocil jermen?

Sicer ne vem, ko se je to zgodilo sem se peljal cca 60 km/h po ravnem, prakti?no brez gasa. Danes ga bo najbr? pogledal mehanik. hvala za odgovor.

Napisano

Rele bencinske ?rpalke ne dela, al pa ?rpalka spustila du?o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sedaj mi je mehanik re?il te?avo. Presko?il je zobati jermen oziroma popustila je ena fedrica pri ?panarju. Kolikor je gledal, mehaniki pri velikem servisu niso menjali ?panarja, ampak samo jermen :( . Motor jih sicer ni fasal ni?, tako da sedaj ?e deluje vse kot mora. menjan je tudi zobati jermen, vodna ?rpalka, rolce, ?panarji, mikro jermeni,... v glavnem vse kar e mora menjati pri velikem servisu. Hvala vsem!

Napisano

Kje pa je bil narejen veliki servis, da niso menjali napenjalca? Ali ni to standardno, da se menja pri velikem servisu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.