Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ima ?e kdo na trojki (2014 letnik) dizel 150KM slede?o te?avo? Namre?, v ?esti prestavi, med 110 in 150 km/h - ?im je motor malenkost bolj obremenjen, pod ritjo ?utim vibracije. Trajajo nekje 1,5 sekunde, sekunda pavze in nato zopet... cikli?no, dokler ne razbremenim motorja. V peti prestavi nobenih vibracij, povsem mirna vo?nja. Dvakrat se mi je zgodilo, da je v rahel klanec pri nekje 130-140 malenkost celo cuknilo.

 

Avto je ?e fejst v garanciji, tako, da bom pri 20.000 km sporo?il te?avo. Strah me je le, da bo prezrta, ?e? to je normalno...

 

Ideje?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz mam podoben problem. Mazda 6 2014 diesel 150km. V 6. prestavi ko grem naprimer po vrhniskem klancu, za?ne pri 140 KM/h pri cca. 2400 obratih vibracija. ?utim jo na ro?ici menjalnika in ?e nogo naslonom na sredinsko konzolo. Sem uravnote?u kolesa, ampak problem ni izginil. Zdaj ?akam da menjam ?e zimske gume in da dokon?no odpravim vzrok koles.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Napisano

Lahko so gume. Scentrirat jih daj. Lahko pride do neke resonance med menjalnilom in gumami. Meni je to izginilo ko sem dal letne gume gor spomladi.

Napisano

 

Uf, pa tok sem napisal je pa prazen post....

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Skratka na 1.generaciji sem imel podobno te?avo. Nikoli ne nisem re?il, sumil sem na gume, feltne, kako pesto...

Na servisu se jim ne da kaj dosti anga?irati.. Je ?e problem se peljat na ac recimo. Upam da re?i?, kljub mojemu optimizmu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Se vedno gre? lahko do pelkota po diagnozo in potem na uradni servis. ?e ne bo ?lo druga?e.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Pred nekaj tedni sem bil na rednem servisu v BTC, pa so bili toliko fer, da so ugotovili, da ga ?e 8.000 km ne potrebujem (menjava olja na 8.000 zaradi 12 mesecev). Super, dober za?etek, si re?em. Potem pa povem ?e za tresenje v 6. prestavi in prijazen gospod brez oklevanja re?e;

"Da, vemo, nekaj vozil ima to napako. Potrebujemo nekaj tednov, da dobimo vse drobnarije za menjalnik (tesnila, nekaj le?ajev) in zamenjamo znotraj garancije. Vibracije bodo odpravljene nekje 50-70%. Avto bo dva delovna dneva pri nas."

 

Nekje aprila ga peljem na rednega+izrednega, pa bo vse zrihtano. 50-70% bo ravno toliko, sem prepri?an, da se jih ve? ne ?uti.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

V?eraj je Zoomka zaklju?ila dvo-dnevni servis. Na menjalniku so zamenjali za 200? materiala - seveda v garanciji - tesnila, le?aji, mazanje 6 prestave,... in moram re?i da je bistveno bolje. Vibracij ni ve? ?utiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.