Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaaa...vse delno dr?i. Vijak ki ga imam v roki je od alu plati??. Niso original. Vijak mi je ostal v roki ko sem dvignil avto in jih za?el odvijati. Ponavadi promontiram sam in v 20ih letih na vseh avtih ki sem jih imel, te??in, svakov nikoli nisem odtrgal vijaka. Sem pa na alu feltne aprila dal nove letne in takrat vse naredil pri vulkanizerju. Imam ob?utek da je zadeva ?e tam popustila.

Sedaj je kar je.... vem pa da jih vulakanizerju nikoli ve? ne pustim zaviti. Prinesem klju? s seboj in jih navijem. Po moje.

Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

Verjetno enaka fora pri Mazdi.

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Ne vsega verjet, ker NI res !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

 

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

Bil kr pri mr. Pelku ker sem bil v bli?ini. 10min., stro?ek v vi?ini dobre runde pija?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.