Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Foruma?i, lep pozdrav!

 

Zanima me slede?e. Ali ima kdo na Mazdi6 GH kake izku?nje z menjavo diskov z neoriginalnimi. Namre?, prej sem imel 6ko 2006 letnik in je imela pri 240tkm ?e prve diske kot mi je znano in bilo razvidno iz servisne zgodovine. Sedaj ima GH mirai. In zadeva je slede?a. Prve diske sm menjal pr 30tkm, ker so se skrivili - baje tovarni?ka napaka materiala. Druge pa bom moral zgleda sedaj po dveh letih in nadaljnjih prevo?enih 90tkm.

 

Poraja se mi vpra?anje, ali dati gor original in zopet ?akati, da jih skurim, zvijem, whatever, ali je kaka druga opcija - mogo?e kak drugi proizvajalec, Brembo, Ate? Ima kdo kaj izku?enj?

 

LP, Janez

Napisano

Foruma?i, lep pozdrav!

 

Zanima me slede?e. Ali ima kdo na Mazdi6 GH kake izku?nje z menjavo diskov z neoriginalnimi. Namre?, prej sem imel 6ko 2006 letnik in je imela pri 240tkm ?e prve diske kot mi je znano in bilo razvidno iz servisne zgodovine. Sedaj ima GH mirai. In zadeva je slede?a. Prve diske sm menjal pr 30tkm, ker so se skrivili - baje tovarni?ka napaka materiala. Druge pa bom moral zgleda sedaj po dveh letih in nadaljnjih prevo?enih 90tkm.

 

Poraja se mi vpra?anje, ali dati gor original in zopet ?akati, da jih skurim, zvijem, whatever, ali je kaka druga opcija - mogo?e kak drugi proizvajalec, Brembo, Ate? Ima kdo kaj izku?enj?

 

LP, Janez

Ej....lp jaz sem na moji prej?ni Mazurini 5 dal gor zavorne diske Brembo in zavorne plo??ice Textar in je full dobro delovalo .zato zdaj tudi na Mazdinih servisih dajajo mehke zavorne plo??ice ,da ne zvije zavorne diske.lp
Napisano

Ma js sm zdej menjal z Ate diski in trw ploscice pa mi je po 3000 km zacelo zopet trest. Js sm pocasi obupal s temi diski in bom pustu da trese ko budala. 

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz mam trenutno gor neke noname diske, ki sem jih kupil malo rabljene ampak so tresli kot zme?ani. Sem jih odmontiral dol in mi jih je en zelo dobro pobrusil, da je po 10.000km ?e vedno mir. Obupujem pa nad original Mazda plo??icami, ki cvilijo pri zaviranju kot bi pra?i?a klal. Mam pa ?e ene nove ATE diske in ATE plo??ice (pizda so drage), ki gredo gor spomladi, ko grem nazaj na letne.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa recimo original diski in enake plo??ice? Recimo Textar, ATE... Sej so si najbr? najbolj komaptibilni med seboj.

Napisano

Tako imam jaz, vsaj mislim da. Original diske in druge mehkej?e plo??ice. 100 jur?kov prevo?enih, je kar ok.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Tako imam jaz, vsaj mislim da. Original diske in druge mehkej?e plo??ice. 100 jur?kov prevo?enih, je kar ok.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Sem mislil v smislu enaka firma. Ne mazda diski in neke druge plo??ice.

Napisano

ja, men tut nenormalno skoz cvilijo bremze, pa sem mislil, da sem jst edini, k mu to non stop cvili. ampak zdej vidm, da temu ni tko. Hm, morm mal po?ekirat, kako je kej z ATE pa z BREMBO zadevami.. pol pa neki sprobamo, ker morm kmal menjat...

Napisano

nagibam se na EBC diske in Green stuf plo??ice al pa original diski in Greenstuf plo??ice. ?eprav tut ATE power disci zgledajo kr fajn :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.