Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 diesel 2007 1.gen 89kw  neznana napaka

 

omenjeno mazdo imam ?e eno leto, dela brezhibno razen ob?asnega cukanja, ki traja po moje ?e dlje ?asa. prodajalec mi je zamol?al hibo. ker je bil avto res maksimalno ohranjen v vseh drugih pogledih sem se odlo?il da ga obdr?im.

 

napako smo iskali na uradnem servisu pa je nismo na?li  (omenili so da bi lahko bilo EGR, DPF, ?OBE)

 

EGR- so mi kar tam spucali in nastavili

 

?OBE- mojster iz kamnika mi je zatrdil da ?e avto ne kadi ?obe ziher niso problemati?ne (avto res ni nikoli zakadil pri svojih 315.000 km sam sem jih od tega naredil 40.000)

 

DPF- predvidevam da tudi ni kriv ker mi je enkrat celo zasvetila lu?ka in po nekaj km AC je ugasnila.

 

avto se pelje brezhibno poraba od 7-8 me?ane vo?nje max hitrost cca 190kmh

 

 

zdaj pa me zanima ali imajo ti avti probleme za kako pumpo ali pa z kakimi senzorji za v?ig, zrak ?

Napisano

Ej...lahko Pelje? Mazdurino na pregled Dr.Pelkotu Medvode ..spodnja sinica . lp

Napisano

Uff ta pa je mojster res - avto ima DPF in ne kadi, ker vse saje pobere ta filter.

33112_1.png

Napisano

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najboljse do mojstra Pelka zapelat, da se zadeve se slucajno ne povecajo! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po prebiranju foruma sem najprej na pelkota pomislil ampak trenutno manjka $$$, je pa 1. na vrsti,

 

druga?e pa avto z okvaro ?ob, ne glede na  DPF, kar fajn kadi. jaz bi v tem primeru imel kar dosti ve?jo porabo

 

kar se obratov ti?e, pa se ?uti v prostem teku kot nihanje obratov, v vo?nji pa od 1000 do 2500. te?ava pa je ?e celo leto  in vseh 40.000km enakomerna se ne poslab?uje (najbolj o?itno je ?e je zunaj okoli 5C) pri 20C zunaj pa se niti ne ?uti

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Iz lastnih izku?enj z istim modelom ti priporo?am, da najprej spusti? karter in o?isti? cedilnik, nato zamenja? bakrene obro?ke na diesel injektorjih. Za kaj ve? se javi na ZS pri ALFAinBMW, ki ti naredi ta pravo diagnostiko in tudi popravi, ?e bo? hotel. Meni je zrihtal kot se ?ika.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

A ?ez tristo jurjev km ima pa ?e niso bile menjane ?obe? ?zmeden? Niti ena?

Jst sm meu na moji ?estki mk1 tut se taprve ?obe pa je mela mal cez 320.000!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Jst sm meu na moji ?estki mk1 tut se taprve ?obe pa je mela mal cez 320.000!

Sej je mogo?e, samo vpra?anje je, koiko so bile ?e dobre. A si jih kdaj dal izmerit?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

avto je bil pri Pelkotu, on pravi da je motor dober, naredil mi je servis in regeneracijo dpfja, situacija je eneka kot prej. prej?nji teden sem ga peljal na tehni?ni pregled plini so ?li gladko skozi.

 

skiposi- obro?ki so bili menjani 2013

 

najbolj mi je to zanimivo da ga zunanja temperatura tkole heca.

 

bli?a se pomlad tko da bo kmalu konec te?av  vsaj do naslednje zime :) :) :)

Napisano

Sej je mogo?e, samo vpra?anje je, koiko so bile ?e dobre. A si jih kdaj dal izmerit?

V nulo so ble, sm jih pri 290000 dau testirat in ni bilo nobenga odstopanja- ?obe pa turbina sta ble edini stvari pri motorju, ki jih nism zamenju...

banner1ydl6.jpg
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Probi z antigripante 25. Mene je nekaj let trokiralo dokler nisem pred enim tednom to probal. Avto ne trokira ve? in deluje brezhibno... Je pa res da je ?ele en teden lahko da se trokiranje vrne...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

te?ava odpravljena, kot sem predvideval senzor pretoka goriva, avto ne cuka ve?  :jupiii: poraba pa je manj?a za 1l, napako je na koncu odkril Burja v Kamniku, kamor sem ga peljal sicer bolj zato da preverim ?obe. malo me je oskubil ampak vsaj te?ava odpravljena. ?e bi vedel, bi ga sam zamenjal, ampak kaj ?e?. Mazda zdaj pri 330.000 laufa kot urca

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.