Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi


sylver

Priporočeno sporočilo

Cudi me, da se nic ne javijo... sem preprican, da tudi berejo tale forum ...

 

Mogoce je ravno iz tega stalisca fajn, de cimvec pise... v upanju, da se predramijo iz "zimskega spanca" :) ... Na FBju so kar aktivni... mogoce probaj se tam :) ...

Ja ima? prav, samo bi bilo bolje, da bi svojo energijo iz FB preusmerili v direktno komuniciranje z strankami !!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekatere dr?ave imajo funkcijo, katere v EU nimamo in sicer to, da se vrata zaklenejo, ko speljemo:

 

zaklepanje-vrat.jpg

 

 

 

 

Res ne razumem, zakaj ne omogo?ijo ?e nam to funkcijo, ?e pa jo vozilo ?e ima? Na nekem tujem forumu sem enkrat bral, da je funkcija bila na voljo tudi v EU, vendar le pri ni?ji razli?ici SW (nekje do 25.00.000). Z vsemi naslednjimi posodobitvami pa so to funkcijo odstranili  :ne vem:  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v tem primeru pa ni samo vklop funkcije, ampak je (recimo pri Mazdi 6) tudi enota za odpiranje stekel na voznikovi strani druga?na, ker se tam recimo v ameriki nahaja gumb za zaklep vseh vrat, v EU tega ni. In ker je enota druga?na manjkajo baje tudi kabli.

 

Ameri?ka enota:

2016-Mazda6-GT-window-adjusters.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Ej se strinjam ...naj proba...pa ,da vidimo kdo si upa odpirat..vrata od Mazdurine,,,he he lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Tebe mogo?e ne , kak?no torbico ali kaj podobnega na zadnjem zicu pa lahko :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

post-7744-0-23649500-1456381584.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to s sredinsko konzolo je res, je pa vsaj dobro da kljub emu ni crickov.

 

Naslon za roke se res ne da nastaviti, sem mislil da bo tudi mene motilo, ampak roko lahko kljub vsemu normalno odlozis

 

Enako lahko naredis z zadnjo klopjo pri 6ki, ampak ne vidim nic slabega v tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

attachicon.gifMazda6.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

 

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

 

Centimetersko premikanje bi verjetno opazil. Mislim, da malo (oz. kar precej) pretirava? (da kartona sploh ne omenjam)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

Insignija je k tank - vsaj 200kg te?ja od ?estke. Zato tudi deluje bolj leno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.