Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cudi me, da se nic ne javijo... sem preprican, da tudi berejo tale forum ...

 

Mogoce je ravno iz tega stalisca fajn, de cimvec pise... v upanju, da se predramijo iz "zimskega spanca" :) ... Na FBju so kar aktivni... mogoce probaj se tam :) ...

Ja ima? prav, samo bi bilo bolje, da bi svojo energijo iz FB preusmerili v direktno komuniciranje z strankami !!

Napisano

Nekatere dr?ave imajo funkcijo, katere v EU nimamo in sicer to, da se vrata zaklenejo, ko speljemo:

 

zaklepanje-vrat.jpg

 

 

 

 

Res ne razumem, zakaj ne omogo?ijo ?e nam to funkcijo, ?e pa jo vozilo ?e ima? Na nekem tujem forumu sem enkrat bral, da je funkcija bila na voljo tudi v EU, vendar le pri ni?ji razli?ici SW (nekje do 25.00.000). Z vsemi naslednjimi posodobitvami pa so to funkcijo odstranili  :ne vem:  :vskalo:

Napisano

v tem primeru pa ni samo vklop funkcije, ampak je (recimo pri Mazdi 6) tudi enota za odpiranje stekel na voznikovi strani druga?na, ker se tam recimo v ameriki nahaja gumb za zaklep vseh vrat, v EU tega ni. In ker je enota druga?na manjkajo baje tudi kabli.

 

Ameri?ka enota:

2016-Mazda6-GT-window-adjusters.jpg

Napisano

Pritisne? oz. zasuka? tale gumbek in se vsa vrata zaklenejo, ?e se ?e tako radi zaklepate med vo?njo...

post-1144-0-36203900-1455865426_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Nekje sem zasledil, da v EU tega ne priporo?ajo zaradi varnosti v primeru nesre?e. Avto ne sme bit zaklenjen.

Napisano

Veste kaj zverizena vrata se nobena ne odprejo.....zato gasilci rezejo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Ej se strinjam ...naj proba...pa ,da vidimo kdo si upa odpirat..vrata od Mazdurine,,,he he lp

Napisano

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Tebe mogo?e ne , kak?no torbico ali kaj podobnega na zadnjem zicu pa lahko :D

Napisano

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

post-7744-0-23649500-1456381584.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Napisano

to s sredinsko konzolo je res, je pa vsaj dobro da kljub emu ni crickov.

 

Naslon za roke se res ne da nastaviti, sem mislil da bo tudi mene motilo, ampak roko lahko kljub vsemu normalno odlozis

 

Enako lahko naredis z zadnjo klopjo pri 6ki, ampak ne vidim nic slabega v tem.

Napisano

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

attachicon.gifMazda6.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

Napisano

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

 

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

Napisano

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

 

Centimetersko premikanje bi verjetno opazil. Mislim, da malo (oz. kar precej) pretirava? (da kartona sploh ne omenjam)...

Napisano

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Napisano

To je vpliv var?evanja pri te?i. A ?e nima vpliva na uporabnost potem je vredu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Napisano

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

Napisano

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

www.trziskisladoled.si

Napisano

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

Insignija je k tank - vsaj 200kg te?ja od ?estke. Zato tudi deluje bolj leno.

33112_1.png

Napisano

Zakaj ze? A nisi videl posnetka od mislim da Top gear, kjer so zaleteli mislim da starejsega range roverja in modusa? Ni vse v tezi :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.