Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cudi me, da se nic ne javijo... sem preprican, da tudi berejo tale forum ...

 

Mogoce je ravno iz tega stalisca fajn, de cimvec pise... v upanju, da se predramijo iz "zimskega spanca" :) ... Na FBju so kar aktivni... mogoce probaj se tam :) ...

Ja ima? prav, samo bi bilo bolje, da bi svojo energijo iz FB preusmerili v direktno komuniciranje z strankami !!

Napisano

Nekatere dr?ave imajo funkcijo, katere v EU nimamo in sicer to, da se vrata zaklenejo, ko speljemo:

 

zaklepanje-vrat.jpg

 

 

 

 

Res ne razumem, zakaj ne omogo?ijo ?e nam to funkcijo, ?e pa jo vozilo ?e ima? Na nekem tujem forumu sem enkrat bral, da je funkcija bila na voljo tudi v EU, vendar le pri ni?ji razli?ici SW (nekje do 25.00.000). Z vsemi naslednjimi posodobitvami pa so to funkcijo odstranili  :ne vem:  :vskalo:

Napisano

v tem primeru pa ni samo vklop funkcije, ampak je (recimo pri Mazdi 6) tudi enota za odpiranje stekel na voznikovi strani druga?na, ker se tam recimo v ameriki nahaja gumb za zaklep vseh vrat, v EU tega ni. In ker je enota druga?na manjkajo baje tudi kabli.

 

Ameri?ka enota:

2016-Mazda6-GT-window-adjusters.jpg

Napisano

Pritisne? oz. zasuka? tale gumbek in se vsa vrata zaklenejo, ?e se ?e tako radi zaklepate med vo?njo...

post-1144-0-36203900-1455865426_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Nekje sem zasledil, da v EU tega ne priporo?ajo zaradi varnosti v primeru nesre?e. Avto ne sme bit zaklenjen.

Napisano

Veste kaj zverizena vrata se nobena ne odprejo.....zato gasilci rezejo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Ej se strinjam ...naj proba...pa ,da vidimo kdo si upa odpirat..vrata od Mazdurine,,,he he lp

Napisano

zato pa sem dal smajlija na koncu :) jaz sem vseeno raje odklenjen, v sloveniji ?e ni tak?ne nevarnosti da bi me kdo na semaforjih ven potegnil, lahko pa proba :)

Tebe mogo?e ne , kak?no torbico ali kaj podobnega na zadnjem zicu pa lahko :D

Napisano

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

post-7744-0-23649500-1456381584.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Napisano

to s sredinsko konzolo je res, je pa vsaj dobro da kljub emu ni crickov.

 

Naslon za roke se res ne da nastaviti, sem mislil da bo tudi mene motilo, ampak roko lahko kljub vsemu normalno odlozis

 

Enako lahko naredis z zadnjo klopjo pri 6ki, ampak ne vidim nic slabega v tem.

Napisano

Nekaj dni nazaj sem sedel v novi Mazdi6. Krasen avto, nekaj me je pa zelooo zmotilo. In to je sredinska konzola. Na pogled je zelo lepa, ko se jo pa dotakne?, katastrofa, vse se maje, premika? jo lahko za skoraj 1 cm levo/desno med sede?i. Tudi pri Mazdi3 je ta konzola bolj tako tako, ampak na 6ki je pa ?e slab?e. Se mi zdi da si tak?ne bedarije na tak?nem rangu avtomobila nebi smeli privo??iti. V bistvu ?e na nobenem avtu, tudi veliko ni?jega razreda nisem zasledil, da bi bila sredinska konzola tako slabo narejena kot pri Mazdi3 in 6.

Da se ve o katerem delu se govori:

attachicon.gifMazda6.jpg

 

Zmotil me je tudi naslon za roke, ki se ne da v nobeno smer nastaviti.

 

Pa kdo ima Mazdo3, naj pogleda kako je narejena zadnja klop... Kot da bi bila pritrjena samo na sredini. pri vratih jo lahko dvigne? za cca. 15 cm... Najprej sem mislil da na moji manjka kak?en pritrdilni element. potem sem pa gledal ?e druge trojke in sem videl da je na vseh isto.

 

Za nekoga so to brezvezne malenkosti, meni pa neumno ?paranje centov... 

 

Lp

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

Napisano

Ne vem, po 7.000 km na ?estki, ?e nisem opazil, da bi se sredinska konzola kakorkoli premikala  :blink:

 

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

Napisano

Kaj se ne premika... narejena je kot bi bila iz kartona pa nasajena na sredino. 

 

Mene je pa? to zmotilo, prav tako zadnja klop. Ni to nekaj zelo slabega, je pa zelo ?alabajzrsko.

 

Centimetersko premikanje bi verjetno opazil. Mislim, da malo (oz. kar precej) pretirava? (da kartona sploh ne omenjam)...

Napisano

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Napisano

To je vpliv var?evanja pri te?i. A ?e nima vpliva na uporabnost potem je vredu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi sam imam 6 2016,res se maje sredinski naslon,vendar ni sli?ati kak?nih ?ri?kov,oz . je v dolo?enih pogledih morda bolj?e,da ima nekak?no toleranco nihanja,kar bo na dolgi rok omogo?alo materialom ,da se raztezajo in kr?ijo ,ter pri tem ne bo pri?lo do ?kripanja .Sem imel pred tem Insignio in je zadeva bila podobna oz. se je tam pri premikanju sli?alo ?kripanje.

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Napisano

Kako pa bi ti opisal primerjavo med tema dvema avtoma?

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

Napisano

Insignia bolj?e lu?i,saj so prilagodljive ,ve? prostora v notranjosti po vi?ini,izdelava slab?a kot pri mazdi,te?ji avto,volan tr?i kot pri mazdi, hrupnost motorja v notranjosti ve?ja.Razlika med motorji,insignia 163 dizel vs. mazda 192 bencinc.Ali je bilo kaj narobe z insignio ,vendar mazda dosti bolj?e pospe?uje.

Mazda,bolj?a kvaliteta izdelave,po ?irini ve? prostora v notranjost,la?ja,ti?ja,zvok motorja,dobra lega,mehkej?i volan,...

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

www.trziskisladoled.si

Napisano

160 konjska se proti mojemu ne more, ker ima brat insignia in sva veckrat probala in lahko recem da nima sans, pa js imam 2.0 140 konj. 

Insignija je k tank - vsaj 200kg te?ja od ?estke. Zato tudi deluje bolj leno.

33112_1.png

Napisano

Zakaj ze? A nisi videl posnetka od mislim da Top gear, kjer so zaleteli mislim da starejsega range roverja in modusa? Ni vse v tezi :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.