Skoči na vsebino

Mazda 6, 1. generacija,pedal sklopke ostal na tleh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije :zvizga:

Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.

Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti :)

?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.

 

 

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Govorim za dizel z dvomasno sklopko.

 

 

Napisano

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tm se pa sploh to trdoto tok manj cuti

...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna. :prstgor:

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Pa saj to ho?em ?e ves ?as dopovedati. :zvizga:

 

 

Napisano

Isto misliva. Hocem ti povedat, da pedalo na zacetku ni bilo tako trdo tako da to ni res, da je avto ze tak "serijsko". Druge generacija ima trenutno 120k km pa je se vedno lepo mehka. Pri bencinarjih se pa to bolj cuti ravno v mestni voznji kjer je potrebno veckrat pritisniti na pedalo in kalibrirati z gasm za razliko od dizla k po domace povedano avto ze skoraj sam speljuje. Ravno zaradi tega je to toliko bolj motece saj je pedalo trdo in ko speljujes se use trese, ker sploh nimas filinga kok si kej prtisnu. Seveda se cez cas navadis in gre, vendar te se vedno moti. No po menjavi sklopke je bilo pedalo nazaj mehko tako kot more biti in sem ravno tako potreboval slab mesec, da sem se navadil nanj, saj sem sklopko zabijal do podna, ker sem bil navajem na staro trdo sklopko. Ce se ne motim je pelko men uzel 40e za cevko :)

Napisano

Alex a mi lahko prosim poves na katerem servisu si menjal cevko.In kaksna cena je bila same cevke ker pri krizisniku je ocitno zlata

Na Avtoplusu v Kp. Cevka +olje+ delo = zlatarskih 177?. :)

 

 

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Res je. Meni so komplet zavorno teko?ino zamenjali + prezra?evanje.

 

 

Napisano

A ima kdo staro cev, da vidim ali se jo da tudi narediti pri specialistih za izdelavo fleksibilnih cevi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz stare niti videl nisem in niti ne vem, kako naj bi izgledala. :ne vem:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.