Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

z mazdo sem sel na poskusni tehnicni in ne naredi plinov. Mastr tm je reku, da je lambda ok. namontiral sem tudi katalizator, ki ga prej ni imela. Sedaj neki berem, da je moznost napake na kaksnem senzorju in sumim, da avto misli, da je hladen, ko je v resnici dobro ogret in mi zaliva mal vec bencina. Sem pregledal in opazim, da ko navijem avto na obrate pride ven crn dim.

Je imel kdo take izkusnje ali pa pozna motor, kaj naj prvo pogledam ter zrihtam.

 

Lp,

Martin

Napisano

To je men pred leti nardil na Mx5 pa je bil nek senzor v zvezi s termostatom se mi zdi in sem dobival preve? bencina konstantno.

So mi pa tut sve?ke pregledoval takrat pa me spra?eval kolk oktanski bencin tankam, bojda v?asih ni dobro previsokega :ne vem:

 

sem pa na?el nekaj na to temo:

 

your car is running rich. a faulty coolant temp sensor can cause the ecu to never reach closed loop mode. when you start your car, it runs on default injector maps until the engine warms up. this is called open loop mode. when the car warms up (which is measured by the coolant temp sensor), the ecu reads all of the sensors and controls the spark and fuel on the fly. this is closed loop mode.

my car did this right after my swap and it drove me crazy trying to fix it. i was getting a check engine light for a coolant temp sensor, so i replaced it and it didn't help shit. i checked the wiring from the ecu to the sensor plug, and it was within spec. that shit took me about a year to fix. eventually i just added an extra ground to the plug and the check engine light went away. i'm not sure if this is exactly what's going on with your car, but it's possible.

also, have you reset your ecu since you plugged up the coolant temp sensor? unplug the battery cable for a minute or so, that should work.

it's possible your MAF or MAP sensor could be messed up or not connected properly. that's also happened to me and caused a ton of black smoke/ no check engine light.

Napisano

Evo ?e zmer pizdarije:D

 

Po problemih z emisijami se je zamenal katalizator, lambda sonda ter ta senzor za temp vode. To sicer ni zadeve popravlo sem se pa igral in nastavil AFM (air flow meter) ki ga pri novejsih mx5 zamenja maf senzor. ?e prejsni lastnik je nastavil, da avto dela prebogato mesanico, tako, da se je dalo na original. Vmes sem ?e odstranil vse do sesalnega kolektorja in konkretno spucal vse te plasticne cevi. Sedaj ko je avto stal 1 dan je zacel tect na 1500 rpm v prostem teku.

Nastavit sem probal ventil za prosti tek vendar ne pomaga nic. A je imel ze kdo izkusnje s tem? Cevi so prav nazaj dane in motor naceloma ne dobiva "fou?" zraka iz drugje kot cez zracni filter. Z multimetrom sem preveril sondo, senzor za toploto, senzor za prosti tek ter pregledal ventil za obhodni zrak ko je motor mrzel in vse funkcionera kokr bi moglo.

 

?e se komu kaj sanja sem vesel vsake informacije.

 

LP

Napisano

Ce si se igel z AF je potem to posledica ocitno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preveri ?e predv?ig, pri NA seriji se je ?e na roko obra?alo stopinje timinga in ponavad se je premaknilo na 14?, da je bilo pri ni?jih obratih malo ve? navora, kar je tud spremenil izgorevanje in pline. I??i pod timing advance setting.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.

Napisano

z AFMjem sem zmanjsal gorivo in funkcionira pravilno. CO se je zmanjsal in sem tudi nardil tehnicnega vendar mam se zmeraj "idle" na 1100-1200. sem ze nekaj bral o zamikanju vziga bom probal. Trenutno je na 10 kot je serijsko. Bom nekje zvohal osciloskop ce se da. hvala za mnenja sporocim kaj bo naprej

avto se drugace po nastavitvah tega pelje odlicno je lepo zvezen nikjer nima kake lukne ali karkoli tudi kadit je nehal na obratih.

Napisano

Avto Pelko doo bo pravi naslov za odpravit tezavo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.