Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Zanima me kaj je bolje ali naj menjam dpf na mazdi 5 ali ga odstranim. Ja sem ga spustil pod prisilno samo ne gre ker je avto v limp mode. Na ebayu sm zaslediv dpf za malo majn kod 300e. 

 

http://www.ebay.com/itm/DIESELPARTIKELFILTER-DPF-MAZDA-/321494582938?fits=Make%3AMazda%7CModel%3A5&hash=item4ada92069a:g:ItUAAOSwJkJWlOve&vxp=mtr

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Odsteanitev 250? in vecen mir

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja tudi jas razmi?ljam o tem samo strah me je kako bo to preko tehni?nega ?lo. Za zdaj ?e ni dobenega pravila da dpf filtra nebi smel ven devati iz avtomobila samo slu?ajno si bodo kaj umislili pol pa bo. 

Napisano

Ne merijo tegap

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok hvala za info. Je v okolici celja kak?en ki se s tem obada?

vpra?anje je kaj je tvoja okolica, tunerc novo mesto 250?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mene pa zanima kako ve? kdaj dpf dela regeneracijo? Imam pa Mazdo 6 2008 letnik.

Na BC poraba sko?i gor, pa tudi neki malo na ob?utku se pozna.

Napisano

Sem najdu, je pa pri meni druga napaka da mi dpf ne dela regeneracij, imam ga dobra 2 meseca pa nisem ?e zasledil da bi se mi pri?gala regeneracija.

Mogo?e kdo ve kaj bi to lahko bilo, jaz sumim na senzor.

Napisano

Ne verjamem. ?e se ti ne bi izvajala, bi ?e imel te?ave. Mo?no je ve? stvari:

- da se izvaja pa nisi opazil

- da se ni? ne vozi?

- ali pa si ?e brez filtra

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Lahko pa da nebi imel tak?nih te?av, ker vozim kar hitro in se vozim  po avtocesti, mestne vo?nje skoraj da ni,

ta prva mo?nost je mo?na, ker negledam vedno trenutne porabe,

filter je pa tud notri, ker sem ?e parkrat naredil prisilno regeneracijo in jo izvede.

Ali je mo?no da je filter vedno v regeneraciji?

Napisano

Teoreti?no, ?e bi bil DPF stalno v regeneraciji bi bila tvoja povpre?na poraba vsak tank nekje med 8 in 9 litrov na 100km.

33112_1.png

Napisano

Potem ta opcija odpade, malo spra?ujem zato ker mi je trenutna poraba  mal sko?ila, ?e dam v 6 prestavo in vozim s tempomatom 130km/h, od ?entvida do izhoda Vodic mi nekje tud poka?e 7,4, druga?e je vedno tam okoli 6,6 ali 6,8.

Kolkr se jaz spomnm na tej relaciji je vedno kazal pod 6.

Ampak ?e spustim gas pa pade na 0.0

Napisano

Spet jaz, imam dve vpra?anji gre se pa za dpf.

Pelko mi je prvi? spro?il prisilno regeneracijo, potem sem pa ?e jaz doma v obeh primerih se je regeneracija izvedla.

Zdaj sem bil na uradnem servisu v Btc in mi je pogledal z ra?unalnikom in pravi da jaz dpfja nimam notri.

Kako je mo?no da on vidi da ni dpfja, jaz pa lahko naredim prisilno regeneracijo?

Drugo vpra?anje je ?e je dpf izklopljen ali posveti lu?ka za dpf ko da? kontakt, ker meni posveti.

Napisano

Drugo vpra?anje je ?e je dpf izklopljen ali posveti lu?ka za dpf ko da? kontakt, ker meni posveti.

 

Seveda posveti. In potem ugasne. Tako kot ?e bi DPF imel. Le regeneracije ti ne dela avtomatsko...

 

Se je pove?ala poraba? Glede na to, da je avto star 8 let, ima gotovo ?e nekaj kilometrov. Lahko je marsikaj: od tega, da ti kak zavorni cilinder malo slab?e dela pa malo dr?i, do kolesnih le?ajev, ki imajo malo ve?je trenje kot neko?, pa napolnjenost in dimenzija pnevmatik (baje za en cm ?ir?e pnevmatike dodajo 5% ve?jo porabo), nepotrebna obremenitev vozila, ?e kak?ni stre?ni nosilci, tudi kak?ne druge komponente v motorju, ki mogo?e napovedujejo, da bodo odpovedale,...

 

Pa tudi mit Vsemogo?nega Pelkota je malo pretiran... Ja, on ti lahko naredi regeneracijo DPFa, ?eprav ga sploh ni notri, saj je sposoben malo ve? od Chuck Norrisa... Za ostale odgovore pa pojdi v BTC in poi??i g. Majesa in pa mehanika Jureta. ?esar ne vesta, bosta zvedela ?ez nekaj dni. Zagotovo. Seveda govorimo o Mazdah, ne do tem, kje bi na?el kov?ek denarja...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tako tudi meni lu?ka posveti in ugasne samo nevem kako lahko prisilno regeneracijo izvede ?e ga ni to mi ni jasno.

Poraba jaz mislim da ni visoka recimo narmalne vo?nje po avtocesti do 150km/h je recimo od 6 do 6,2

Z enim tankom sm najve? naredil 950km.

To ki je meni pokazal 7 litrov trenutne je cesta ?la na gor, ?e je ravnina mi pa poka?e 5,5 tudi manj.

Napisano

Zelo enostavno, daj prst v auspuh....kot na onkologiji

?rn prst = saje = nima? DPF

?ist prst = DPF

 

Bolj je zaj... ?e je kdo samo elektronsko izklopil pred teboj DPF pa ga pustil notri.

?e je fizi?no notri se pa vidi ali je kdo ?vasal po njemu. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom vidl kaj bo.

To tudi mene skrbi da je tako da je samo izklopljen, kje pa je dpf da pogledam sam ?e je po?vasan.

To spra?ujem zato ker avto ko avto stoji in ni ogret pride ven malo dima ki je isti kot dim ki dela? prisilno regeneracijo.

Za ta dim sem tudi bil pri pelkotu in mi je tudi takrat prvi? naredil prisilno regeneracijo,sem ga takrat vpra?al ?e je lahko to od dpfja pa je rekel da je lahko vendar je prvo posumil na egr da je zabasan in ni bil.

Jaz sem kar siguren da je dpf ?e vedno fizi?no notri ampak je samo izklopljen.

Napisano

Bom vidl kaj bo.

To tudi mene skrbi da je tako da je samo izklopljen, kje pa je dpf da pogledam sam ?e je po?vasan.

To spra?ujem zato ker avto ko avto stoji in ni ogret pride ven malo dima ki je isti kot dim ki dela? prisilno regeneracijo.

Za ta dim sem tudi bil pri pelkotu in mi je tudi takrat prvi? naredil prisilno regeneracijo,sem ga takrat vpra?al ?e je lahko to od dpfja pa je rekel da je lahko vendar je prvo posumil na egr da je zabasan in ni bil.

Jaz sem kar siguren da je dpf ?e vedno fizi?no notri ampak je samo izklopljen.

?aki mal tudi ?e bi bil EGR pa ma? dpf, dpf saje ujame, ?e se ti malo kadi zna? bit res brez, DPF je una debela zadeva na sredini avta na poti auspuha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja to razumem samo jaz sem mel prvo informacijo da je dpf izkloplejn in da je ?e vedno not zato je prvo pelko pomislil na egr, potem sva pa naredila prisilno regeneracijo in jo je izvedlo.

Danes sem bil na uradnem servisu in je pogledu z ra?unalnikom pa mu je pokazal da dpfja ni notri.

Ampak ?e vedno ne razumem kako lahko naredi prisilno regeneracijo ?e je izklju?en

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Gugl mazda 6 tips and tricks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.