Skoči na vsebino

napake mazda 6 2012


Toni000

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni in hvala za sprejem v skupino! Zanima me ali so znane kake napake pri mazde 6 karavan letnik 2012.... namrec vse bolj se nagibam za nakup tega avta in po resnici povedano do sedaj z avti nisem imel sre?e, zato se za vsak odgovor glede te teme ze v naprej zahvaljujem.... Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kateri motor je se bolj vazno 2.0 al 2.2 vkoliko mislis dizla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem motorjem je mazda naredila korak naprej in kaj resnejsega ni bilo nikoli tako da poglej osnove, ina tudi ketno, ki pa se je v nekaterih primerih raztegovala. Da se to pregledati - kot.

 

Druga stvar pa je dpf, ki zal ne mores vedeti ob nakupu, cas bo pokazal svoje, ga pa je enostavno in poceni odstraniti

Avto naj bi delal 'samo' 15k letno.....to ni ravno najbolje za dpf

 

Ta avto kora imeti digitalno servisno- vzami vin pojdi na pooblascenega in ti bodo dali vso zgodovino, ce soupada z avtom je to to, kakor pa bo kje kak servis ki bo ze nad deklariranimi kmji ves kolk je ura

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam tak motor, moja je letnik 2011

razen verige, ki so jo menjali 2x, je to super motor

za 129 konjev potegne zelo konkretno, porabo mam zacementirano pri 5.9, vozim pa samo dolge relacije (ceprav zadnje leto precej miruje)

 

poleg motorja je svetla stran prtljaznik in prostornost,

 

tale na slike ni TE plus, je kakor vidim le TE (ni xenona- vsaj ne original, ker bi ble sobe za pranje vidne, ni bose pa tud gumbov za bluetooth telefon ni)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Moja je sicer 2011. Te?e 2 leto in brez nevem kak?nih dodatnih stro?kov. ?eprav me je ?e prijelo, da bi jo prodala, ker vseeno ni poceni vzdr?evanje toliko opreme in konjev:)

Oj, Katjaa... Kateri motor oz. koliko konjev in koliko prevozenih Km?

Sicer gledam nemsko M6 ampak ce je avto OK...

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en zadovoljen lastnik M6, sicer letnik 2011 (modelno leto 2012) s to?no tem motorjem. Porabo imam prav tako pod 6l, imam pa pri skoraj 125.000 km notri ?e vedno prvo verigo in tudi zadnji pregled je pokazal, da se ne razteguje. Za te verige ni bilo serijskih vpoklicev, so pa vgradili notri nek senzor oz. nekaj, da se pri?ge kontrolna lu?ka, ?e bi se ta preve? raztegnila. Mo?no je (tako sem nekje sli?al ali prebral), da so imele te?ave z verigo le prve verzije tega motorja, zdaj pa ne vem, ?e mogo?e zaradi tega ?e pozni letniki 2011 kot je moj (in 2012) niso imeli ve? teh problemov... Skratka neproblemati?en motor, tudi z DPF nikoli nobenih problemov, je pa res, da se ve?inoma vozim na dalj?ih relacijah (130km+ v enem kosu).  ;)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Buhdej...oz LEP POZDRAV vsem in seveda hvala za sprejem ! :D  

 

?ivljenje je eno samo presene?enje...in tudi mene je presenetilo to, da sem kupil mazdo 6 :P

Seveda za 1x navdu?en ,kot mali otrok :P in mi niti malo ?al za ta korak!

Imam M6 12/2010   2,2 129 PS

Sedaj pa k bistvu...

Ker me je sosed  malo prestra?il oz me opomnil glede verige ventilov in mre?ice v karterju (da naj bi se z ?asoma zapacala )...me je takoj zanimalo, kaj pravijo na to na forumu? :)

 

Kako je z tem?

Ima res senzor, da te opozori, ko je ketna preohlapna?

Kdaj/na koliko km je potrebna kontrola...?e sploh?

Kako je z "zapacano" mre?ico v karterju (kjer sesa olje)?

Se to res dogaja, kako je z tem v praksi?

Na koliko km je fajn , da se to pogleda/o?isti?

Sedaj jih ima 173 000 km...in naj bi bili pravi :D

 

Hvala za kakr?en koli namig , nasvet :)

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam bi se anajbolj bal edino zapacane mre?ice v karterju.....ker drzga?e je potem generalna motorja draga.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ?e ne ve? ali je bila mre?ica o?i??ena predalgam, da se dogovori? pa se ob menjavi olja to pogleda. Je pa to ?isto odvisno. Pri moji prej?nji tudi pri 200 tiso? ni bila zapacana ni?. Ne vem pa od ?esa je to odvisno, ena teorija je od olja, ?eprav dvomim.

 

Glede verige se pa da pogledati, to lahko naredi? ?e s kakim OBD2 adapterjem. ?e si kje z gorenjske lahko pogledava tudi skupaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje pa to pogledas.....js tud vedu pa aplikacija torq

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.