Skoči na vsebino

napake mazda 6 2012

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pismo jest te vrednosti nimam. Je pa tud res da imam drugacen program, ker forscan program ne zazna mojega obdja...

Napisano

S Torque ne bo ?lo out of the box. Ker notri nima? v originalu teh PIDov. Neko? je obstajal plugin na google play, sedaj ga ni ve?. Jaz ga sicer imam, ampak ne vidi? toliko PIDov kolikor jih prikazuje Forscan.

Napisano

V Torque je treba ro?no dodati PIDe. Jst sem joh dodal ?e lepo zbirko. Manjka mi edino za tlak in temperaturo v gumah, forscan mi to poka?e torque pa ne najdem pravih pidov. Btw prika?e tudi v kakem stanju je baterija senzorja v gumah.

No da bote ?e a torque lahk pregledali raztegnjenost verige

Dodajte dodaten pid z naslednjimi podatki

Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)

Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)

PID: 22DAA1

Equation: (((A*256)+B)-32768)/1000

Min: 0.0

Max: 15.0

Units: deg?

 

P.s.: v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremenil B ) v smajlija! ?udo foruma.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pozdrav!

 

Evo, da povem inf. iz prve roke :)

Danes bil na servisu-BTC...in je majster rekel:

Da se mre?ica zapaca je to lahko samo od olja! ?e ga "kuri" -zmanjkuje se zaradi tega ustvarijo saje, katere se naberejo na mre?ici.

Zato je potrebno kontrolirati nivo olja.

Mi je ?e priklopil na tester....ketna OK , DPF-OK, ?obe-OK  :D

Ko/?e se pri?ge DPF lu?ka je to lahko zaradi raztegnjene verige, samega DPF filtra ali potreben servis (olje, filter) :)

On ima tako M6 z 500k km...in ni te?av. (Tako je rekel)

In jaz sem ves sre?en sedaj! :D

Bom pa vseeno reskiral ?e diht maso za 10? , vzel karter  dol in se prepri?al, ?e je vse OK? :)

Napisano

Uff....dobr je to sli?at o Mazdi, da tako kleplje km! 

 

Vpra?anje:

Kako vem, kdaj avto opravlja regeneracijo? Se da to kako vedet, opazit, sli?at??

Nekajkrat sem zasli?al zvok motorja (na semaforju,ko je avto stal), kot da bi se malo pomatral-zajambral...kot bi v prostem teku pri?gal klimo. 

To je naredil cca 3x za nekaj sekund (po jambral motor v prostem teku)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Da si malo sposodim temo, kak?na so pa kaj mnenja o novej?em modelu Mazde 6 z bencinskim agregatom? 

 

Doti?no me zanima za tole obliko: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13399976

 

Prijatlej iz HR mi je rekel da rade od 160 do 180K zgranatirajo zgornji del motorja, da naj bi zaradi napa?nih in premehkih materialov razgnalo odmi?no gred. Ali kdo ve ?e je to res in katere motorje to zavzema?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Letniki do 2013 se imeli probleme z odmi?nimi gredmi potem so to odpravili,.. nekje na forumu je bilo ?e 2-3x postano kateri,.. malo provaj poiskat z iskalnikom

 


image.jpeg

 

Napisano

Prvi? sli?im, da bi to veljalo za bencinarje.

 

Glavna gred pri bencinarjih naj bi bila relativno "'?voh", a je to bojda te?ava ?ele, ?e se gre v turbo upgrade, kar torej ni ravno problem. :)

Napisano

Problemi z odmi?nimi gredmi so bili res samo pri dizelskih motorjih ... >> http://www.mazda-si.net/topic/14199-te?ave-kvalitete-odmi?nih-gredi-pri-22-d-skyactive-agregatih/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ima? ?e PID za recimo PM_ACC in PM_ACC_DSD in DP_DPF? :)

 

V Torque je treba ro?no dodati PIDe. Jst sem joh dodal ?e lepo zbirko. Manjka mi edino za tlak in temperaturo v gumah, forscan mi to poka?e torque pa ne najdem pravih pidov. Btw prika?e tudi v kakem stanju je baterija senzorja v gumah.
No da bote ?e a torque lahk pregledali raztegnjenost verige
Dodajte dodaten pid z naslednjimi podatki
Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)
Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)
PID: 22DAA1
Equation: (((A*256)+ B)-32768)/1000
Min: 0.0
Max: 15.0
Units: deg?

P.s.: v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremenil B ) v smajlija! ?udo foruma.

Napisano

A ima? ?e PID za recimo PM_ACC in PM_ACC_DSD in DP_DPF? :)

Seveda mam ;)

 

Name: DPF PM Accumulation

Short Name: PM ACC

PID: 22042C

Equation: ((A*256)+B)/628

Min: 0.0

Max: 20.0

Units: g/l

 

Name: DPF PM Accumulation Desired

Short Name: PM DSD

PID: 22042D

Equation: ((A*256)+B)/628

Min: 0.0

Max: 20.0

Units: g/l

 

Name: DPF PM Generated

Short Name: PM GEN

PID: 22042D

Equation: ((A*256)+B)/628

Min: 0.0

Max: 20.0

Units: g/l

 

Name: DPF DP

Short Name: DPF DP

PID: 22f47a

Equation: (SIGNED(B)*256+C)/100

Min: -10.0

Max: 100.0

Units: kPa

Header: 7E0

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem dost brskal po internetnih forumih

Lepo, sicer mi DP-dpf se ne dela. A se da na dve decimal ki nastavit?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Lepo, sicer mi DP-dpf se ne dela. A se da na dve decimal ki nastavit?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

to ve? da je  v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremeni B ) v smajlija!

ali pa probaj header pustit prazno.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

to ve? da je  v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremeni B ) v smajlija!

ali pa probaj header pustit prazno.

Ce nagajajo smeski, je opcija, da jih za tisto sporocilo izklopis...

post-10-0-47095000-1541615731_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se pravi ?e ga ne mislim prisilno polnit na?eloma delajo bencinski motorji? Kako je pa kaj s plehom, vem da so bile Mazda znane da rade sm pa ke pocvetijo (usaj stare so), so kj pobolj?al pleh od takrat?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mazda je imela od nekdaj bencinarje bulletproof pa lahko tukaj rece kdo karkoli hoce. Kratko in jedernato z bencinarjem nimas kaj zgresiti.

Napisano

Pleh v?asih je bil slab?i kot sedaj. Sam ta slab sloves se kar dr?i. Pol bi se moral Opelnov tudi dr?at, ne vem a se? :)

 

Sicer je pa v novej?ih generacijah ok, jaz imam letnik 2012, zaenkrat bp. Podvozje je do teh letnikov ?e malce ob?utljivo, ampak za??ita pri 3 kronah re?i. Pri novej?ih, je pa tudi ta ?ibka to?ka ?e precej omiljena.

Napisano

Z bencinarji ni blo te?av, tak da kot ?e omenjeno so ve? ali manj bulletproof, so navadni atmosferci in nima kaj crknit.

 

Glede pleha pa so naredili napredek, mam 6tko L2008. Pa ni ?e zasledit nobene rje, nazadnje sem od?raufav tudi koloteke spredaj in zadaj in pre?ekiral in je vse suho.

Za razliko od 3ke L.2004 na kateri so mi popravljali rjo na robovih vrat in zadnjih robovih ?e po 6letih, sicer pod garancijo ampak niso kaj dosti re?ili.

Skratka novej?i letniki nebi smeli neki rjavet ker so uporabili bolj?i pleh in bolj?o za??ito.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za odgovore. Oblikovno mi je 6ka velik lep?a kot k?ni predstavniki nem?ke konkurence, treba pa doma?o nalogo narest tko kot za vsak avto :D Dele mam 17 let starga volvota in ni ne duha ne sluha o rji, avto je res narjen kot tank, in glede na to da sm meu prej staro hondo vem kako je z rjo ko se enkrat pojavi. Je kot rak, se je ne losa? zlepa. Ker motor pa priporo?ate za relativno umirjeno vo?njo in sm pa ke kak redline a day? Kokr vidm so 3 opcije, 2.0 146 konjev, 2.0 165 konjev in pa 2.5 195 konjev.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.