Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 10. 6. 2016 ob 14:09 je Nejc1986 napisal:

1xletno oz.na recimo 15t km sta kabinski in oljni filter.

 

Bencinski in zracni sta,po mojih izkusnjah nekje na 40t km do 60t km... oz.recimo na 2leti. Kar je prej.

 

Pelko mi je rekel, da je benz filter dozivljenjski je to res? Trenutno tocim mobil super 2000 x1 10w 40 in res ni neke razlike-se vedno je poraba cca 1l na 5k km. Enkrat mi je dal pele v olje nek dodatek in se je poraba olja zmanjsala skoraj za polovico, ve kdo kaj uporablja? Lani je bil kar skrivnosten, ko sem ga vprasal in nisem zvedel nic :) Za zracni filter pa nisem vedel da je daljsi interval, ga bom letos kar pustil not. Kako pa je s porabo olja pri novejsih mazdah (predzadnja generacija)?

Napisano

Jest sem isto imel 1.8 prvo generacijo in je pila olje (1l na 5-6 k km) pa je potem pelko naredil generalko in sedaj po stirih letih spije cca 0,6-0,7l na 20k km. Trenutno imam drugo generacijo 2.5 motor 185 k km pa popije isto cca. 0,5l na 20 k km. Nazalost tebe samo generalka resi in nic drugega. Kar se pa tice filtra za benz ga jest nikoli v zivljenju nisem menjal in tudi ko sem sedaj za drugo generacijo klical na uradni servis so rekl, da se tega ne menja.

Napisano
  dne 22. 5. 2018 ob 17:36 je robz napisal:

Pelko mi je rekel, da je benz filter dozivljenjski je to res? Trenutno tocim mobil super 2000 x1 10w 40 in res ni neke razlike-se vedno je poraba cca 1l na 5k km. Enkrat mi je dal pele v olje nek dodatek in se je poraba olja zmanjsala skoraj za polovico, ve kdo kaj uporablja? Lani je bil kar skrivnosten, ko sem ga vprasal in nisem zvedel nic :) Za zracni filter pa nisem vedel da je daljsi interval, ga bom letos kar pustil not. Kako pa je s porabo olja pri novejsih mazdah (predzadnja generacija)?

Filter goriva se da zamenjat in celo naro?i? ga lahko posebaj. Na mazdi ti lahko naflancajo tud solato ker se jim tega ne da delat dokler ne crkne pumpa. Tudi mene so probali nasopat da je samo ?tumf filter iz kovine, ohi?je filtra pa probali prodat za 600?. Cena filtra je nekje 50? na ebayu. Ko gres gledat diagram tega imenujejo ?tumf low presure, taprav filter pa high presure in tega high presure se nikomur ne da menjat ker je malo ve? dela z njim. Ko pa avto ne vle?e zaradi pomankanja bencina pa to ni prva stvar ki bi jo kdo gledal ker je kao dozivljenska. Nih?e pa ne pove da za njih dozivljensko pomeni nekje 7 let...

Kar se olja ti?e probaj najprej z drugim oljem. Meni je 323f pokurila 1l na 2000km. Ko sem zamenjal olje z drugo znamko je bilo pa pol litra na 10k. Zra?ni filter je tako poceni da ga lahko zamenja? vsaj na letni ravni.

Napisano
  dne 22. 5. 2018 ob 17:36 je robz napisal:

Pelko mi je rekel, da je benz filter dozivljenjski je to res? Trenutno tocim mobil super 2000 x1 10w 40 in res ni neke razlike-se vedno je poraba cca 1l na 5k km. Enkrat mi je dal pele v olje nek dodatek in se je poraba olja zmanjsala skoraj za polovico, ve kdo kaj uporablja? Lani je bil kar skrivnosten, ko sem ga vprasal in nisem zvedel nic :) Za zracni filter pa nisem vedel da je daljsi interval, ga bom letos kar pustil not. Kako pa je s porabo olja pri novejsih mazdah (predzadnja generacija)?

Kolega je re?il s tem. 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/liquimoly-dodatek-proti-izgubi-olja-oil-leak-stop-300-ml

Napisano
  dne 23. 5. 2018 ob 13:39 je Scr3am napisal:

Potem pa veselo na delo.

Bencinar mk1:

https://www.autodoc.si/herthbuss-jakoparts/7898092

 

Je pa zanimivo da je za mojo 2008 2.5 filter goriva 15e. Meni so na servisu drgac rekl, da pri dizlih se to kao menja pri bencinarjih pa naceloma ne. To so mi rekli na treh razlicnih uradnih servis.

Zanimivo da na toyoti isto razlagajo.
Napisano
  dne 23. 5. 2018 ob 10:52 je markym napisal:

Filter goriva se da zamenjat in celo naro?i? ga lahko posebaj. Na mazdi ti lahko naflancajo tud solato ker se jim tega ne da delat dokler ne crkne pumpa. Tudi mene so probali nasopat da je samo ?tumf filter iz kovine, ohi?je filtra pa probali prodat za 600?. Cena filtra je nekje 50? na ebayu. Ko gres gledat diagram tega imenujejo ?tumf low presure, taprav filter pa high presure in tega high presure se nikomur ne da menjat ker je malo ve? dela z njim. Ko pa avto ne vle?e zaradi pomankanja bencina pa to ni prva stvar ki bi jo kdo gledal ker je kao dozivljenska. Nih?e pa ne pove da za njih dozivljensko pomeni nekje 7 let...

Kar se olja ti?e probaj najprej z drugim oljem. Meni je 323f pokurila 1l na 2000km. Ko sem zamenjal olje z drugo znamko je bilo pa pol litra na 10k. Zra?ni filter je tako poceni da ga lahko zamenja? vsaj na letni ravni.

Filter goriva je od 10 do 50eur ce prav gledam tu. To ni nek strosek, koliko casa se porabi za menjavo? kaksni so znaki da je treba menjati filter goriva, samo len avto? prej sem imel dexelio zdaj imam mobil 10w40 nevem kaj drugega naj se probam..je poceni samo zakaj bi menjal ce ni treba :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole tudi jaz podpiram 100%
    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.