Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, to?no Loj-Zi! To sva midva z Bossom! Morilca nedol?nih ljudi. ?e do sedaj sva jih toliko ubila v svoji vozni?ki karieri, da je lokalno pokopali??e prepolno celo za ?are. Naju o?itno ni? ne izu?i. Ne Loj-Zijeva holesterolna predavanja, ne ?rna kronika, ne najine prigode iz cestnega ?ivljenja, ne ?tevilo mrtvih, ki sva jih pustila za sabo,... ni?. Brezupen primerek sva, dragi policist Loj-Zi. Mogo?e pa kdaj celo pla?ava kak?no kazen, ki jo bova zagre?ila zaradi tega, ker vedno ti??iva gas do daske in prebijava zvo?ni zid na poljskih cestah. Mogo?e celo voziva v rde?o, odvzemava prednost, se voziva po napa?ni strani avtoceste... ampak koga to briga. Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja. In koliko ?ivljenj trpi zaradi tega. Dru?ine jokajo in se ne upajo ve? iz svojih hi?, da se jim ne bi kaj zgodilo. Zadnji? je lokalni ?upnik celo ?egnano vodo zlival po cesti.

 

Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja.

 

Tomacuki, ti si ?e ve? priznal, kot sem mislu da bo?!

Napisano

Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja.

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

Napisano

Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju?

 

Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju?

 

Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem:

 

?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo.
Napisano

DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja.

 

tut vas "nepremi?nin" je tolk, da se vas da na prste pre?tet :whatever:

Napisano

?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo.

 

Ko je mela babica ?e Yuhco 45, je imela gor to znamko in se je dr?al ceste ko sto hudi?ev (dobesedno kot pes je?a), je pa res da je bila previden ?ofer, no v bistvu kakor na? Lojz-I. :D

 

Torej misli? da za divjake ali pa vsaj dinamike se ta vrhunska pnevmatika ne bi dobro obnesla? sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

 

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

 

 

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

 

diesel al bencinar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/h

in pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/h

in pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila

 

Lojzeta ?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/h

in pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila

 

Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.

 

Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja.

 

a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam :blush:

33112_1.png

Napisano

DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja.

 

Mogo?e so pa atentat nanjga delal tko kot neko? na Jelin?i?a, ki je v graben zapeljal pa potem razlagal, da se je nekomu umikal. :whatever:

 

?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku.

33112_1.png

Napisano

Reakcijska je ok.

 

Zanima me slede?e.

 

Znamka in model vozila ?

Kolk je bila te?a testnega avta ?

Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?

Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?

Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?

Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem:

 

Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7

Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...

Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.

Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.

Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd...

Napisano

 

 

?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku.

 

To Boss si pa verjetno samo ti sposoben. Edino ti lahko odreagira? zmeraj prav ne glede kaj te na cesti in v ?ivljenju lahko preseneti. Ahja, pa tomacuki zna tud.

Boss, ti si po mojem Chucka Norrisa po?tevanko u?il.

Napisano

 

avto iz sedemdesetih

70mph = 112kmh vsi avti

244feet=74m

 

lexus 42m

escort 60m

discovery 84m

911 - 50m

 

 

Dober video o tem zakaj so omejitve!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

avto iz sedemdesetih

70mph = 112kmh vsi avti

244feet=74m

 

lexus 42m

escort 60m

discovery 84m

911 - 50m

 

 

Dober video o tem zakaj so omejitve!!!

 

Se strinjam,

 

 

 

 

 

 

da je lexus najbolj?i.

Napisano

Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.

Za tvoj konkretni primer si poglej tole:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 25.02 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.

 

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.

Reakcijska pot zna?a 30.58 m.

Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.

 

Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?

Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.

 

Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule. Kolikokrat pa ti "?lajfa?" na polno pri dnevnih situacijah? Ali mogo?e kdo drug? In tudi to, da znam samo na gas ti??a?... tudi to je zrastlo SAMO na tvojem zeljniku :ne vem: Aja, ?e to. A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h?

 

Z malo predvidevanja lahko hitrost zmanj?a? od prisotnosti "morebitnih" nevarnosti ?e predno sploh pride? do ovire (npr. traktorja, ki ne ka?e znakov, da se bo pred prednostno cesto ustavil). In ni potrebno nobeno zaviranje na polno in nevem kaj ?e.

 

Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.

a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam :blush:

 

A vidi?... ?e bi ti Loj-Zi takrat dal mislit o zavorni poti take ladje, bi se oviri komot na izi izognil, ne pa da si drsal po njej, da je potem pol potnikov zalilo. Verjetno si imel pri Costa Concordii tudi prste vmes. Drugi? pa prilagodi hitrost morskim razmeram in upo?tevaj znake za omejitve hitrosti :lol:

Napisano

 

Dober video o tem zakaj so omejitve!!!

 

Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko :) Pa ni?, samo glej ga...

 

Objavljena slika

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov?

Napisano

Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule.

Mogo?e zato, da prepre?i? nesre?o? A misli? da se na ravnih preglednih cestah ne dogajajo nesre?e?

 

 

 

A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h?

 

 

 

Sem ?e sli?al ja. Ampak, ?e ti na ra?un bolj?e gume bolj hitro pelje?, potem za bolj?o varnost in hitrej?e ter varnej?e ustavljanje, nisi naredu popolnoma ni?.

 

 

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e?

 

Marsi kdo je ?e zarad zajca, ma?ke, veverice itd...naredu nesre?o.

 

Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko :) Pa ni?, samo glej ga...

 

Objavljena slika

 

 

 

Tomacuki, nisem vedu da imate v va?ih rovtah tako ravno cesto
Napisano

Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7

Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...

Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.

Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.

Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd...

 

Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: ))

 

Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Objavljena slika

 

...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov?

 

Na un parkiran avto tam doli z radarjem v rokah. Pa pri 200 naprej na cesto, da je dovolj dobra da te ne razme?e. :D

 

 

Lojza bi mogli forumski divjaki privezati v svoj avto, zalepiti usta pa terat k svinja po cestah, pomoje bi ga kap ruknila. :hudicek: To, ali pa bi se soo?il s strahom.

Napisano

Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: ))

 

Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. :glare:

 

Lepo od tebe da ma? rad avto maksimalno ispraven. Tud jaz mam rad to. In tud men pravjo da sem picajzlast.

Ampak, da se bo na mikron natan?no iz?lo pri vo?nji in zaviranju z avtom, na to pa ni pametno ra?unat. Pri bremzanju je bolje met malo ve? rezerve kot mikron..

Bi si skor upal trdit, da ma moj avto bolj?e bremze in bolj?e gume od ve?ine avtov tukaj?njih foruma?ev, pa vseeno upo?tevam omejitve, varnostno razdaljo itd....

Napisano

Bi si skor upal trdit, da ma moj avto bolj?e bremze in bolj?e gume od ve?ine avtov tukaj?njih foruma?ev, pa vseeno upo?tevam omejitve, varnostno razdaljo itd....

 

To se bo treba dobit pa primerjat, ni druge re?itve.
Napisano

To se bo treba dobit pa primerjat, ni druge re?itve.

 

definitivno :prstgor:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

a se ni neki ?asa dolgo tega nazaj, pred davnimi ?asi govorilo o EPIC battle tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.