Skoči na vsebino

Električno kolo (e-bike, pedelec)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je marko91 napisal:

Ocitno je prodaja uspešna da so cene take. Ampak jaz bi te vprasal ne koliko je stara ampak koliko km si naredil, ve ze polnjenj ne mores preveriti? 
koliko je bila pa cena kolesa?

 

sem razmisljal o ebike-u, samo odlasam zaradi pomankanja časa. Kontrasorazmeren element denarju zadnje čase.

 

Bonus pitanje: pa verjetno je el kolo pretezko za zadnjo steno avtodoma? Potrebna kljuka?

 

Hvala

E kolesa so težka okoli 24kg.... To se je potem treba pozanimati v papirjih od avtodoma. Če ne drugega je lažje ga dati na kljuko. Jaz bi ga itak vozil v notranjosti varno privezanega. 

 

Za ostala vprašanja pa nimam odgovora, razen da je manjko časa za gibanje na prostem res klinac... 

Napisano

Tudi jaz nimam časa od kar imam dva gremljinčka. Kadar jih dam v varstvo pa akcija🚲🤠 Od novega leta do zdaj samo 200km. Zdaj pri bolj nizkih temp naredim 40-50 km in še ostane baterije. Ja odvisno kaj češ imeti... oprema, navor motorja, baterija.... od 2000 naprej. Ta Giant Fathom pro E+1 ima kar dobro opremo in je zdaj 3300€ (cene grejo gor). Zna bit, da bo naslednja stopnja fully 😁 ampak je od 4000€ naprej... In to je kar nekaj denarja in zato ga moraš res fanj uporabljat...

 

Sem pa dodatno naročil (iz usa) še amortiziran potopni sedež. Sem testiral pri kolegu in ful dobro blaži udarce (za rit).

 

 

Napisano
pred 4 urami je AmpeR napisal:

Tudi jaz nimam časa od kar imam dva gremljinčka. Kadar jih dam v varstvo pa akcija🚲🤠 Od novega leta do zdaj samo 200km. Zdaj pri bolj nizkih temp naredim 40-50 km in še ostane baterije. Ja odvisno kaj češ imeti... oprema, navor motorja, baterija.... od 2000 naprej. Ta Giant Fathom pro E+1 ima kar dobro opremo in je zdaj 3300€ (cene grejo gor). Zna bit, da bo naslednja stopnja fully 😁 ampak je od 4000€ naprej... In to je kar nekaj denarja in zato ga moraš res fanj uporabljat...

 

Sem pa dodatno naročil (iz usa) še amortiziran potopni sedež. Sem testiral pri kolegu in ful dobro blaži udarce (za rit).

 

 

200km do konca februarja sploh ni zelo malo, glede na vse omejitve in precej hladen januar. Poznam kar nekaj mojih kompanjonov, ki še niso sedli na bajk in samo gonijo pametne trenazerje. Sploh če delaš 40km vožnje, je to 5vozenj... Torej 2-3 na mesec. 

Napisano

Sicer so pa cene vseh koles res šle noro gor. Plus da jih ni na zalogi. Zato gredo tudi rabljenim cene navzgor. Moj giant je bil leta 2018 2000eur, zdaj je 2200. Gravel, ki ga gledam je bil 1leto nazaj 1100,zdaj je 1400eur.

Napisano
pred 50 minutami je Nejc1986 napisal:

Sicer so pa cene vseh koles res šle noro gor. Plus da jih ni na zalogi. Zato gredo tudi rabljenim cene navzgor. Moj giant je bil leta 2018 2000eur, zdaj je 2200. Gravel, ki ga gledam je bil 1leto nazaj 1100,zdaj je 1400eur.

Kaj ne bodo. Naenkrat so postali kolesarji vsi, ki lahko hodijo. Pa ne toliko zato, ker bi hoteli biti Fit. Bolj za švercanje v druge občine, ko so bile zaprte. 😋

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Kaj ne bodo. Naenkrat so postali kolesarji vsi, ki lahko hodijo. Pa ne toliko zato, ker bi hoteli biti Fit. Bolj za švercanje v druge občine, ko so bile zaprte. 😋

Pa petkovo rekreacijo. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.