Skoči na vsebino

Mazda 6 sprednji diski

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem na forumu in kar nekaj je menjalo diske na 60.000, kar se mi zdi zelo hitro. Tudi meni so za?eli pri 60.000 tresti in bom menjal. Original kot ka?e je narejen iz "papirja", zato bi rad kupil kaj veliko bolj?ega. Zanima me katera znamka je kvalitetnej?a od originala: 

 

http://www.rezervniavtodeli24.si/mazda-deli/6-stopnicasti-zadek-gj-gh/58509/10132/zavorni_kolut

 

 

Hvala ?e vnaprej

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ni problem v diskih, problem je v pretrdih tovarniskih ploscicah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo nisem vedel. Katere plo??ice pa se potem priporo?a? Ho?e? potem re?i da mi trese zaradi plo??ic, kajti diski so kot novi. 

Napisano

Trde ploscice pregrevajo diske, ni v tem da so diski spraskani ampak rahlo zviti. Das katerekoli ploscice iz eurotona ali drugega avtoprodajalca pa bo bolje.

Mehkejse se ob uporabi uporabljajo in to je namen prejemanja energije, trde se segrevajo in prenasajo treslaje in vrocino na diske (bodo feltne sedaj veliko bolj crne za umivat od prahu, tvoje so verjetno cisto lepe)

Meni na cx7 so dvakrat menjali pod garancijo diske, isti patak dokler nisem nehal mazdine jemat

Ce imas 60k,pa garancijo se pojdi zment za garancijo menjavo, potem pa lahko sam pkoscice menjas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za informacijo. 

 

Ja ima? prav feltne res niso ni? ?rne, pri prej?njem avtu pa so bile zelo kmalu. Ok v sredo imam servis pa da vidimo ?e bodo upo?tevali pod garancijo. 

Napisano

Ljudje, pa kaj po?nete z zavorami?

 

A se Mazda 6 toliko razlikuje od Mazde 5 in Mazde BT-50, ali pa se razlikuje znanje glede zaviranja ampak meni ne na BTjki ne na Mazdi 5 ?e niso menjali diskov. In kdor je bil na Mazdinem pikniku v Lokovcu ve, kak?ne spuste imam (in v obratni smeri vzpone). Pa mi ?e ni pregrelo diskov. Kljub temu, da z Mazdo 5 vsaj dvakrat letno spustim z 970 metrov nadmorske vi?ine (moja hi?a) na vsega 94 metrov (kolikor jih ima Solkan) ?est oseb (jaz, ?ena in ?tirje otroci) s polno nalo?eno po?itni?ko prikolico. Pa tudi z BTjko nekajkrat letno peljem iz Lokovca v Solkan eno tono tovora na kasonu BTjke in pol tone tovora na prikolici. Po vseh teh spustih. Nekaj jih je 12%, dogih po nekaj kilometrov! Jasno, da brez zaviranja bi dobil tako hitrost, da se do Monaka ne bi ustavil... Pa zavore vse to prenesejo. Sicer je potrebno menjati zavorne plo??ice na vsakih 60 do 80 tiso? km, zavorni diski (in bobna na BTjki zadaj) so pa vsi ?e originalni. Na BTjki skoraj 100.000 km, na petki skoraj 200.000 km. Seveda je potrebno temu pri?teti ?e vsakodnevne vo?nje po teh hribih in dolinah.

 

So res te?ave z materiali? Ali pa so te?ave kje drugje?

Napisano

Eh drama slivka..material na osebnih avtih je pac olo?. Imel sem veliko avtov ampak cx7 he tresel pri 15.000km...res da so na cx7 diski premajhni... Od mazde 6, pa se turbo je bila

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eh drama slivka..material na osebnih avtih je pac olo?. Imel sem veliko avtov ampak cx7 he tresel pri 15.000km...res da so na cx7 diski premajhni... Od mazde 6, pa se turbo je bila

 

Mazda 5 je tudi pri?teta med osebne avtomobile... :ne vem:

Napisano

mazde imajo splosno tezave z zavorami (cilindri, diski), to je dejstvo pa se lahko na glavo obrnes

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam vw ma tut take te?ave

Mogoce, nisem pa zasledil, verjetno ma se marsikatera znamka...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam vw ma tut take te?ave

Ne bi vedu, pa ga ?e 16 let vozim, drga? pa ma vsaka znamka svoje kri?e in te?ave glede na letnik in model. Sem pa imel neko? Daewoo Nexio, ki je imela stalno te?ave z zavornimi cilindri (zanimivo - isti del sveta). Moj Passat je imel te?ave z v?igalnimi tuljavami in vodo v kabini. :angry:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Jest moram tudi v kratkem menjati diske in ploscice in upam da po menjavi nebom imel omenjenih problemov. Trenutno imam 270k prevozenih pa mi nikoli ni nic treslo.

Napisano

...bodo feltne sedaj veliko bolj crne za umivat od prahu, tvoje so verjetno cisto lepe...

 

Pri menjavi diskov na pribli?no 80.000 km zaradi tresljajev, sem zamenjal tudi plo??ice. Ker za Mazda original nisem ?elel dati 150?, sem nabavil TRW. Prvo kar sem opazil je, da so sprednja plati??a sedaj bistveno bolj umazana.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Meni so pri cca. 65.000 km pod garancijo menjal prednje diske, ker so tresli. Plo??ice, ki sem jih moral kupit sem vzel kar mazdine in sedaj pri skoraj 125.000 km je ?e kar mir. Po menjavi sem opazil, da so prednje feltne bolj umazane od zavornega prahu kot prej, torej je mo?no, da so tudi pri Mazdi kon?no ugotovili, da je treba delat mehkej?e plo??ice.  :rolleyes:

 

Je pa ?e ena zadeva zakaj se diski lahko krivijo (poleg tistega najbolj znanega scenarija, ko s pregretimi diski zapeljemo v lu?o): Sicer se bo mogo?e sli?alo ?udno ampak mo?no, da od premalo ter prerahlega zaviranja. En mehanik mi je predlagal, naj grem na vsakih 5 do 10 tiso? km na prazno avtocesto in pri visoki hitrosti na polno zaviram, da se diski prepucajo. In ?e potem pogledam ?e post od @Slivke, ki ima precej zaviranja in nikoli problemov z zvitimi diski, bi to lahko bilo to...

 

Seveda pa obstajajo znamke (npr. novej?i modeli Hyundai/KIA - lastne izku?nje), kjer lahko zavira? kakor ?eli? pa ne bo? nikoli skrivil diskov ampak bo? le na vsakih X km menjal plo??ice...

12360_1.png
Napisano

Seveda je to ?ist korekten razlog. Na moji sedanji ?estici je bilo ravno to, da sem ?util tresenje (ni bilo ?e ne vem kako stra?no tresenje) si pa ?util, da je. In s?asoma je izginilo. Kot da bi se nabralo nekaj oblog al kaj vem.

Napisano

Sej to da trese ni nujno daje diskfizi?no zvit. Dovolj je da se je na disku naredila ozek plast kovine, ki ima ve?ji torni koeficient pa bo treslo. Recimo pregreje? zavore pol se pa ustavi? in dr?i? nogo na bremzi. Pregreti diski in plo??ice se ti??ijo skupaj pa nekaj materiala od plo??ic ostane na disku zape?enega.

33112_1.png

Napisano

Pa da ne omenjamo nasih kemikalij na cesti. 2 leti star motor, menjam ploscice pri 30.000 vsi alu ali pocinkani vijaki so porozni in nazrti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa da ne omenjamo nasih kemikalij na cesti. 2 leti star motor, menjam ploscice pri 30.000 vsi alu ali pocinkani vijaki so porozni in nazrti...

Saj se vecinoma vozis po tujini... :) torej imajo tam take kemikalije na cesti :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj se vecinoma vozis po tujini... :) torej imajo tam take kemikalije na cesti :)

Ok Yu kemija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok Yu kemija :)

Mogoce pa kemija cest in prelazov nad 2.000 metri n.m. ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :( 

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

Napisano

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :(

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

 

 

Se eno vprasanje, kaj pa alternativa ce ni Ferodo ploscic za dobit, kaj se obnese?  Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.