Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

A ima kdo veliko preve? ?asa in malo kleparsko/li?arsko/tehni?ne ?ilice?

?e tole kupi nekdo, ki zna skoraj vse sam lahko zaslu?i denarja ohoho. :rispekt: Ali pa, ?e obdr?i v vsakem primeru bi se ?esa takega ?e sam lotil, ?e bi imel pogoje. B)

In mimogrede cena je menda 9.000? in pomislite avto je star 71 let in ?e kar dela in v?ge. ;) Narejenih je bilo menda 72.000 primerkov.

 

Ni ve?, sem ?e kupu :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Joj, pa res, no vrjetn ni ve? v tok ok stanju kot je ?la od mene. :whatever:B)

 

Iz boka mi ?e nakak ok zgleda s temi feltnami (ne vem pa kaj za enga vraga ma nad bo?nim ?migavcem) :ne vem: , un "tapravi" odbija? so pa vrjetno ?e polomil na prafaktorje, da je zdej kr zimski gor! <_<:(

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tale tolk dobi zanjo potem je Mazda prvi avto na svetu kateri pridobiva ve? kot jurja EUR vrednosti na mesec :bravo:http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2261932#

 

 

Hmm...ima? prav , tudi meglenk nima, pa ?e kar 2.lastnik v dveh letih. ;)

 

Za lu?ke lahko tudi nekdo drug na forumu poskrbi :bravo: , raj?i vidim, da se v Octaviinem prtlja?niku znajde tudi laserski merilec hitrosti, telovnik pa lizika. Potem pa za na?imi prehitrimi policaji, pa jim mal s pi?tolco pred nos pa z liziko v kraj :P .

Pa vse skupaj posnet :ouje: .

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa misli? da je res 150 konjska zadeva?

Pri teh mazda?ih nikol ne ve? me?ejo vse ?ivo notr sramezljiv:zvizga::hohoho::hohoho::hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?eprav pri prej?njem lastniku so v prometno NXa tudi napisali 110kW kar nanese 150 konjev, v resnici jih ima pa po uradnih podatkih 143KM. 110kW jih ima pa Primera z istim motorjem (mimogrede, meni so napisali pravilno ?t. konjev pri nas) tako, da nikoli ne ve?, morda so pa na UO zajebali. Lastnik me je pa prepri?eval, da ima 150 konjev, ker tako pi?e v prometni. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh zanimiv oglas, ki ga je slu?ajno dal gor in je med zadnjimi oddanimi. Predvsem je pomembo to, da je avto IMEL 2 airbaga, nalepka na tanku in avspuh pa tudi razlo?ita zakaj je avto sedaj v takem stanju. :blink: Pa? "?portno" po?timan avto.

 

 

Se strinjam s teboj. ?e bi bil resni?no ?portno po?timan, morda celo ne bi do?ivel te usode. Ali pa?...

 

Ne vem pa kaj imajo zadnja zatemnjena stekla in ?portni lonec stilsko skupnega z zavesicami in ratkapami :unsure:<_< .

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem pa kaj imajo zadnja zatemnjena stekla in ?portni lonec stilsko skupnega z zavesicami in ratkapami :unsure:<_< .

 

Pa? mi ne razumememo takega na?ina "tuninga" avtov. :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.