Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je pa kr fajn ugodna cena, v kakem stanju je kej pleh? :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ko je ?la od mene, je bila ?e kar... ni bilo ni? posebnega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zgleda da kr vozijo tele mx-3. Velik jih je z ogromno prevo?enimi kilometri, pa noben ravno ne jamra ... :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Mislm d 220 kkm ni lih smrtna doza za tak?n avtek! :danzoman::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?koda, mogo?e je ?e prodal. Prej ob 14:45 ?e je normalno odprlo <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  je BOBI napisal:

:( poglejte kaj je ostalo od moje lepe bivse zelene mazde,kateri vete kak je zgledala in pise prvi lastnik jaz sem bil tretji pa klima je zginla al pa je pozabo napisat in airbage je dobla po novem tu mi pa sploh ni jasno kak je to mozno v glavnem kaj ljudje naredijo iz avta kar solze so mi prisle

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3439259&show=1

 

:blush::blush: to sploh ni moja bivsa se opravicujem ampak da ma en avto pet stvari istih kot jih je mel moj to je mala verjetnost ampak je ker danes sem videl mojo bivso in se je kar v vredi stanju razen polamanih spojlerjev ki sem jih kupil nazaj ker jih on ne rabi tako da v6 bo ddbil veliki sank zadaj :hudicek:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je Don napisal:

za glavo ohladiti, ko se podi? po ovinkih in drsa? s spojlerji ob asfalt :P:)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Hehe tistle avto je res komedija, me pa prov zanima ?e so zadne lampe atestirane! :blush::harhar::huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hoho, 626 - tole je zihr sestavlu expert za mazdojce, tale oglas! :harhar::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

o?itno sploh ne vejo kaj prodajajo in kupec naj jim pol zaupa... lol :harhar:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

o?itno sploh ne vejo kaj prodajajo in kupec naj jim pol zaupa... lol :harhar:

 

sej majo uspodi napisan: "MO?NOST NAPAK PRI VNOSU PODATKOV. ZA TO?NE PODATKE PREVERITE PRI PRODAJALCU. ZA PISNE NAPAKE NE ODGOVARJAMO"

 

:harhar:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.