Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Stare preizku?ene motorje od Micke so rinli v Protona...tako da motor je top, kot vem, jih je matrala elektronika (ampak ne vse povprek). Obstaja tudi verzija Proton Lotus....sem ga videl ?e tudi pri nas....mo?nej?i motor+spojlerji ipd., lu?tn avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nism vedu, da so za Golfa ponovno izdal cabrio zadevco :blink:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5809441&show=1

 

Si se na Mljetu v Golfe zaljubu, a? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ek dis aut :)

Subaru Legacy Sedan 3.0 H6 ZK 4WD Avt.Spec.B

bencinski motor, 3000 ccm, 180 kW / 245 KM

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6015815&show=1

post-11-1336087462_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5982345&show=1

 

sm sel danes tega gledat..totalna podrtija za 3 leta star avto, spredaj pocen odbijac, zadaj prav tako, desni spegu razbi..en kup prask..

 

ko sm tega vidu sm se sele zavedal kok mam ohranjen avto.. :D

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa oprema je GTA in ne GT mi pa ni jasno zakaj ne popravijo odbija?e in ogledalo predno gre avto v prodajo - dal bi 400? pa bi lahko avto zgledal tipitopi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa oprema je GTA in ne GT mi pa ni jasno zakaj ne popravijo odbija?e in ogledalo predno gre avto v prodajo - dal bi 400? pa bi lahko avto zgledal tipitopi.

 

ja nevem ane..uglaven avta ne bi kupil tudi ce bi mi dali 2 jurja zravn..

 

ce je bil tak zunaj , potem pa ves da clovek sploh ni skrbel za avto, pa je dal ze nov akumulator notri.. js ga po 4 letih nisem se zamenjal...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud jaz ne... hmmm, a morebiti kilometri niso pravi.... ah neeeeee, kje pa, prodajalci pri nas pa ?e niso taki :whatever:

 

sj je bil slovenski avto, prvi lastnik..vse je imel..sam razturan je bil..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6021180&show=1

 

Zakaj zanimiv oglas? ?e bi ?e kdo rad fejkal baby viperja ali pa mi samo ukradel identiteto na cesti je tale zelo blizu; osnova je razen 3h let razlike in ABSa identi?na s kilometrino vred, prav tako predvidevam da tudi ohranjenost.. aja bi blo pa po tamalem 2 jur?ka treba ?e vlo?it po nakupu, da bi se pribli?u vsem mojim detajlom, kolk ?asa bi se porabl za vse to ve pa jures, sigurn pa ni mal :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6021180&show=1

 

Zakaj zanimiv oglas? ?e bi ?e kdo rad fejkal baby viperja ali pa mi samo ukradel identiteto na cesti je tale zelo blizu; osnova je razen 3h let razlike in ABSa identi?na s kilometrino vred, prav tako predvidevam da tudi ohranjenost.. aja bi blo pa po tamalem 2 jur?ka treba ?e vlo?it po nakupu, da bi se pribli?u vsem detajlom, kolk ?asa bi se porabl za vse to ve pa jures, sigurn pa ni mal :D

 

pozablja? da smo ?e komplet avto pofarbal :aaaaa: - ?e se gremo orng, se gremo orng!

 

Pa ne me rajcat, ravno z morja....10 dni sonca!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moj okus ne ravno posre?en zadnji spojler na telem 350Z-ju, kaj ho?e pa v opombah povedat glede porabe 7L/100 prevo?enih pa nisem ?isto dojel, verjetno v smislu da je potro?nja ekvivalentna v ? kot da bi pil 7 litrov Benza! :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5959016&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.