Skoči na vsebino

Homologacija alu platišč

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kako poteka homologacija alu- plati??.?el bi iz 16 na 17 col. Mazda 1.gen nima te dimenzije homologirane.

Kupil bi jih od Ale?a -gelipterja, (original Mazda),pa me zanima, ?e ima kdo mogo?e tuw certifikat?

 

http://www.mazda-si.net/topic/13714-aluminjaste-feltne-17colmazda/

 

Ali mora bit za to?no dolo?ene feltne ali je va?na samo dimenzija?

Hvala za info.

 

 

Napisano

Zakaj pa homologirat ? Kup feltne pa dej gor gume dimenzije 215/45/17 kot imas homologirano pa je mir ?

Napisano

Zakaj pa homologirat ? Kup feltne pa dej gor gume dimenzije 215/45/17 kot imas homologirano pa je mir ?

 

sam res, a nima 6-ka ?e original homologirane 17-ke? :)

Napisano

Vsake neoriginal feltne je treba homologo (ce niso mazda)

Drugace pa vzames ene feltne ki imajo v tuv za tvoj avto 17' in to je to, s tem da potem homologiras dimenzijo gum ki je v tuv teh felten. To tudi pomeni da morajo biti gor gume tistih dimenzij ki so v tuv

 

Tako sem jaz na xedos dal 17 ke :)

Nekateri sintudi sposojajo feltne in gume da dobijo vpisano potem pa po presernu...

 

Napisal vam je da njegova nima 17

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanima me, kako poteka homologacija alu- plati??.?el bi iz 16 na 17 col. Mazda 1.gen nima te dimenzije homologirane.

Kupil bi jih od Ale?a -gelipterja, (original Mazda),pa me zanima, ?e ima kdo mogo?e tuw certifikat?

 

http://www.mazda-si.net/topic/13714-aluminjaste-feltne-17colmazda/

 

Ali mora bit za to?no dolo?ene feltne ali je va?na samo dimenzija?

 

Hvala za info.

Ce das mazda feltne rabis samo dimenzijo gum vpisano. To lahko naredis kot sem ti napisal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako pa to, da je imela moja 17ke original homologirane. Letnik 2002.

Tudi meni ni jasno.Vem,da so nekatere imele original gor 17-ke.

Edino,da niso zajebali,ko so mi naredili nov homologacijski karton?ek,ko je bla uvo?ena iz It.

 

 

Napisano

Ce das mazda feltne rabis samo dimenzijo gum vpisano. To lahko naredis kot sem ti napisal

Kot sem jaz gledal te feltne mislim,da so od Mak design.Definitivno so italijanske.

Potem bi lahko vzel tuv od te firme.

 

 

Napisano

Kot sem jaz gledal te feltne mislim,da so od Mak design.Definitivno so italijanske.

Potem bi lahko vzel tuv od te firme.

Lahko ampak nekak se mora nekje nekaj ujemati neka cifra...razen ce je na tehnicnih nekdo ki je razumljiv in razume da v bistvu ti delas v prid neumnih slo zakonov in da si za to se pripravljan placat :)

Sem pozabil napisat, potem v homologo pise to kot dodatna predelava. Feltne xxx z gumami xxxx. Ne pise nova dimenzija poleg original dimenzijah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolikor jest vem imajo use 6ke 1.gen homologirane 17ke (215/45/17) imas nalepko na voznikovih vratih. Feltne so original mazdine tako da nevem zakaj bi bil problem. Pazit moras samo da imas gume v pravih dimenzijah. Tud jest sm kupu naknadno original mazda GT feltne pa ni bilo nikoli nobenih problemov.

Meni recimo to pise na voznikovih vratih in tudi v kartoncku.

 

 

post-7623-0-58401800-1475954413_thumb.png

Napisano

Ale?, zmontiraj in basta! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?akte mal...torej ?e mam v homologaciji napisano gume 225/65R17 in ?e jih namontiram na neoriginal feltne, morem le te homologirat?

Yep

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?akte mal...torej ?e mam v homologaciji napisano gume 225/65R17 in ?e jih namontiram na neoriginal feltne, morem le te homologirat?

 

tudi gume mora? ?e ima? original dunlop in jih zamenja? z goodyear :) hec..

Napisano

Yep

 

Si siguren? Sicer je nekaj podobnega napisano na enem drugem forumu. Na drugem drugem forumu pa je priliman odgovor mag. Svetine z DRSC na to vprasanje, ki citira Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil in pravi, da za platisca in pnevmatike veljajo iste specifikacije dimenzij - tiste, ki veljajo za gume torej.

Pravi konkretno: Torej, ?e imate v homologacijskem karton?ku zapisane dimenzije 205/55/16, lahko na vozilo vgradite plati??a in pnevmatike tovrstnih dimenzij. Tu je potrebno poudariti, da proizvajalec plati?? ni pomemben, pomembno je samo to, da imate v vozilu ustrezen certifikat (npr. T?V), ki ga predlo?ite policistu.

 

Ur. l. RS 105/09 (gledam sicer NPB) 35. clen pravi, da za pnevmatike in platisca ni potreben postopek posamicne odobritve, ce "so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal prodajalec vozila".

 

Vir: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/DPR/MOTORNA_VOZILA/Predpisi/Pravilnik_o_ugotavljanju_skladosti_vozil_-_NPB_1.pdf

Napisano

Si siguren? Sicer je nekaj podobnega napisano na enem drugem forumu. Na drugem drugem forumu pa je priliman odgovor mag. Svetine z DRSC na to vprasanje, ki citira Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil in pravi, da za platisca in pnevmatike veljajo iste specifikacije dimenzij - tiste, ki veljajo za gume torej.

Pravi konkretno: Torej, ?e imate v homologacijskem karton?ku zapisane dimenzije 205/55/16, lahko na vozilo vgradite plati??a in pnevmatike tovrstnih dimenzij. Tu je potrebno poudariti, da proizvajalec plati?? ni pomemben, pomembno je samo to, da imate v vozilu ustrezen certifikat (npr. T?V), ki ga predlo?ite policistu.

 

Ur. l. RS 105/09 (gledam sicer NPB) 35. clen pravi, da za pnevmatike in platisca ni potreben postopek posamicne odobritve, ce "so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal prodajalec vozila".

 

Vir: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/DPR/MOTORNA_VOZILA/Predpisi/Pravilnik_o_ugotavljanju_skladosti_vozil_-_NPB_1.pdf

jah mogo?e se je pa kaj celo premaknilo na tem podro?ju na bolje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jah mogo?e se je pa kaj celo premaknilo na tem podro?ju na bolje...

Ne me narobe razumet. Ne pravim, da se motis. Meni bi precej pasalo, da ne bi bilo treba homologirat, ampak morda je treba.

 

Je pa sicer nekoliko hecno, da moras (po zgornjih navedbah) v avtu imeti TUV cert, homologacijskega kartoncka pa sicer ni treba imeti s sab. Se dobro, da so dimenzije gum napisane na tisti nalepki ob vratih. Na certu jih je namrec lahko vec in policist morda ne bi verjel, da je avto serijsko homologiran za neko dimenzijo.

Napisano

Svetina ni ve? na DRSC, ker je na AVPju (oziroma vsaj bil je, ko je AVP nastal), se pravi je bolj star odgovor.

Pa ko sem ?el sam na tehni?nega, sem imel feltne 15' za katere sem mislil da jih pa? lahko ne homologiram ker imam vpisano 195/50/15, pa je dejal da jih je treba vseeno homologirati.

Podpis.png

 

Napisano

Ne me narobe razumet. Ne pravim, da se motis. Meni bi precej pasalo, da ne bi bilo treba homologirat, ampak morda je treba.

 

Je pa sicer nekoliko hecno, da moras (po zgornjih navedbah) v avtu imeti TUV cert, homologacijskega kartoncka pa sicer ni treba imeti s sab. Se dobro, da so dimenzije gum napisane na tisti nalepki ob vratih. Na certu jih je namrec lahko vec in policist morda ne bi verjel, da je avto serijsko homologiran za neko dimenzijo.

Vse predelave so sedaj v sistemu, niti na tehni?nem ni treba ve? imeti karton?ka. ?e ima pa policija dostop pa ne vem, verjetno da ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest mam zimske 15ke znamke OZ pa nimam nic homologirano, ker kao niso original mazdine pa nisem imel nikoli problemov. Kako je pa pol z zeleznimi ? Tud treba homologirat glede na to da niso original mazdine. V to se ti sploh noben nebo utikal, ce pa ze bo pa preveril samo ce guma in cola ustreza homologaciji ne pa feltna...

Napisano

Jest mam zimske 15ke znamke OZ pa nimam nic homologirano, ker kao niso original mazdine pa nisem imel nikoli problemov. Kako je pa pol z zeleznimi ? Tud treba homologirat glede na to da niso original mazdine. V to se ti sploh noben nebo utikal, ce pa ze bo pa preveril samo ce guma in cola ustreza homologaciji ne pa feltna...

To sem se tudi jaz spraseval. :P

Se malo sale: verjetn je vazn sam da je radkapa gor s pravim logotom ... Pred casom sem videl mavrico: recimo, da je bil Clio, radkape pa od Alfe in BMW.

Napisano

Res dobro vprasanje.

 

Kaj sele pri meni kjer nimam rezerve, dvigalke...nic ker mi pise v homologo vozilo opremljeno z samozatesnitvenimi pnevmatikami continental

 

Pol loh sam to furam, tudi pozimi??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res dobro vprasanje.

 

Kaj sele pri meni kjer nimam rezerve, dvigalke...nic ker mi pise v homologo vozilo opremljeno z samozatesnitvenimi pnevmatikami continental

 

Pol loh sam to furam, tudi pozimi??

Kaj vse se naucis tu ... nisem vedel, da je rezervna obvezna. :blink:

 

Spet brskam po netu za vec informacij in je ministrstvo nekomu leta '07 odgovorilo, da rezervno kolo predpisuje se uredba iz SFRJ, ker je trenutni zakon ne predpisuje direktno.

Da pa so v novem pravilniku dodali moznost za razne repair-kite, ipd., ce je to stock resitev proizvajalca ob nakupu vozila. Mazda tega sicer ne vpise v homolol.

 

Pri tem se lahko vprasas se, kaj je, ce kupis runflat naknadno.

Napisano

Rezervna obvezna? Sm bil ?e z razli?nimi avti na tehni?nih pregledih brez in opravil po vseh regulacijah.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.