Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik v Skyactiv modelih


Priporočeno sporočilo

V tej debati meni nekaj ne gre vkup. Mazda trdi, da je njihovo olje v menjalnikih ve?no, in bohnedaj da podvomi? v to ker gredo potem tukaj eni v luft. Po drugi strani menjalnikmojster priporo?a menjavo na 60 Kkm. A ni razlika med obema trditvama ?

 

Po eni strani tud renold zauka?e menjavo olja v motorju na 30Kkm, mehanik pa potem re?e da je bolje na 15Kkm. Po tretji strani pa poznam nekoga ki je brez menjave olja v ma?ini naredil ?ez 200Kkm (?koda 1,9 TDI) in ni imel problemov.

 

Bojim se da za vsemi temi menjavami olj v na?ih avtih stoji samo oljni lobij.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tej debati meni nekaj ne gre vkup. Mazda trdi, da je njihovo olje v menjalnikih ve?no, in bohnedaj da podvomi? v to ker gredo potem tukaj eni v luft. Po drugi strani menjalnikmojster priporo?a menjavo na 60 Kkm. A ni razlika med obema trditvama ?

 

Po eni strani tud renold zauka?e menjavo olja v motorju na 30Kkm, mehanik pa potem re?e da je bolje na 15Kkm. Po tretji strani pa poznam nekoga ki je brez menjave olja v ma?ini naredil ?ez 200Kkm (?koda 1,9 TDI) in ni imel problemov.

 

Bojim se da za vsemi temi menjavami olj v na?ih avtih stoji samo oljni lobij.

Ampak trditev mehanika ima trdne noge, saj pravi Tadej da mu cuka oz ?uti to kar pravi mehanik.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj vsi proizvajalci avtomatskih menjalnikov zatrjujejo, da olje ni potrebno menjavati ker je zaprt sistem. Jaz v svojem avtomatu (Aisin TF-80 SC) menjam na 60Kkm. Tako so delali prej na poobla??enem servisu in tako bom delal naprej. Ker tole, da se olja ne menjava pri meni ne pije vode.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, jaz pa vem za primer ko je nekdo menjal zobati jermen v avtu in mu je potem ma?ina takoj zru?ila. To pomeni: NE MENJAVATI JERMENA! NIKOLI! ;)

 

(Vseeno bi bilo lepo ?e bi se Mazda uradno zjasnila kako dolgo so oni mnenja da njihov menjalnik kao dela brez menjave olja.)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, jaz pa vem za primer ko je nekdo menjal zobati jermen v avtu in mu je potem ma?ina takoj zru?ila. To pomeni: NE MENJAVATI JERMENA! NIKOLI! ;)

 

(Vseeno bi bilo lepo ?e bi se Mazda uradno zjasnila kako dolgo so oni mnenja da njihov menjalnik kao dela brez menjave olja.)

Zaradi slabega mehanika porem vsi nehajo servisirati?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem za primer ko so ?li menjati olje v avtomatu in potem je kmalu shodil v maline menjalnik.

Saj potem ne ve? kaj bi naredil ?lovek.

 

Poglej video.

Res je, menjava olja lahko poslab?a stanje - ?e se ?aka predolgo. ?e se ti ne da gledati vsega, glej od 5:00 dalje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 leto kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.