Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Dogaja se, da se vsako jutro pri Mazdi 3 (2005, bencinar 1.4) pri?ge rumena lu?ka za ma?ino in avto nima mo?i (v drugi prestavi pritisne? gas do konca, pa gre v hrib kot "po jajcih"). Ponavadi lu?ka ugasne v popoldanskem ?asu in niti ne vemo, kaj se zgodi v ma?ini, da se ugasne.

 

Ali ima kdo podobne izku?nje/znanje o tem, kaj bi lahko bilo na tem? :)

Napisano

Ej....lp tle je lahko veliko stvari,,,,najbolj?e da pokli?e na?ega mzda?kega Mojstra dr.simon Pelko

Medvode...gsm 041 667 335.bo dal tester,lp

Napisano

S katerega konca pa si. Najprej priklop na tester pa se bo kaj vedlo vec kaj se dogaja?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Velenje. Bom pelal na uraden servis, da prklopijo na ra?unalnik, ni druge. :)

Napisano

Ponavadi nekaj na izpusnem sistemu, npr. Lambda sonda

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Velenje. Bom pelal na uraden servis, da prklopijo na ra?unalnik, ni druge. :)

 

vidim, da si blizu mene, prleti 1x do mene pa boma prklopla na ra?unalnik, ?e kej poka?e :)

Napisano

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

Napisano

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Zadnji? ko sem bil pri LakTomu sem gledal ?ez ograjo in mislil, kako lahko to vse popedena - pravo?asno in uspe?no....mislim da bi rabil ?e 2 dvigala in serviserje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtoelektrika Alex iz Velenja, zraven Eurospina vam na podlagi lastnih izkusenj tudi PRIPOROCAM in tam dela nas prijatelj Zazo s foruma; Aljaz Znidarsic! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

?e ti dela normalno je sigurno senzor klenkanja-bi pa ga moralo pokazat na testerju

Napisano

Hvala Deeyanu za priklop avta na ra?unalnik! :)

 

Bila je javljena napaka na senzorju klenkanja in sma jo resetirala. Sedaj bomo pa videli, kako bo. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.