Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Nikjer nisem zasledil te teme. Opravicujem se ce se ponovi.

Imam mazdo 2, 1.4 letnik 2008. Danes mi je crknila leva sprednja luc. Mogoce malo smesno a nikakor mi je ne uspe izvleci. Zanima me ali najprej izvlecem kable ali gumijast pokrovcek ki jih obdaja. Karkoli poskusam od tega izvleci se bojim da bom kaj polomil. Ali je potrebna tudi vecja sila?

 

Hvala za odgovore. Lp

Napisano

Ponavadi gredo pri klasicnih luceh najprej kabli dol (konektor se iztakne), potem pa gumijasta zascita in v nadaljevanju neka zaponka, ki drzi zarnico v poziciji). Lahko gres za prvic tudi AMZS obiskat in pogledat postopek zamenjave! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bom kar tukaj vpra?al, da ne odpiram nove teme. :)

 

Zadnje ?ase mi ne gori leva zadnja lu? (mazda 6, l. 2010), dokler ne udarim po plastiki iz zunanje strani in se ?ude?no pri?ge. Sem poskusil zamenjat vraga (preden sem pogruntal, da u udarcem deluje) in je res tolk mal prostora, da si bom moral vzet enkrat ornk ?as, da pogruntam zadevo.

 

Zanima pa me, ali je mo?no, da je kej drugega v okvari in ne ?arnica, kot sem sprva mislil?

 

Hvala.

Napisano

Kontakti od grla zarnice so za spucat. V?asih tudi na ?arnici kontakti oksidira jo in jih samo ?ez fin smirgl parir potegne? pa je ok.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Akumulator je že star 5 let, samo sem danes meril napetost, pa lepo drži 12.3 ob kontaktu in ob prižganem avtu 14.2 kar naj bi bilo ok.
    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.